Hvem sagde 'Jeg elsker dig' først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Isabella_mor

det gjorde jeg. kan ikke huske hvornår.. men nok omkring 1½ år siden eller før... 

han har ikke sagt det til mig endnu, han har kun sagt som svar til at jeg siger det "jeg elsker måske også dig en lille smule"

så jeg har den oplevelse til gode at han inderligt siger det til mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

2babygirls

isabellamor skriver:

det gjorde jeg. kan ikke huske hvornår.. men nok omkring 1½ år siden eller før... 

han har ikke sagt det til mig endnu, han har kun sagt som svar til at jeg siger det "jeg elsker måske også dig en lille smule"

Hvor længe har I været sammen.. Ville TUDE hvis min mand ikke elskede mig efter snart 6år sammen

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

isabellamor skriver:

Så håber jeg, at det snart kommer dig for øre Men man skal da heller ikke presse en til at sige det... det skal komme fra hjertet Du er tålmodig... I like

Anmeld

7. maj 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Hvor længe har I været sammen.. Ville TUDE hvis min mand ikke elskede mig efter snart 6år sammen

4½ år

Anmeld

7. maj 2011

Isabella_mor

Lisbeth85 skriver:

Så håber jeg, at det snart kommer dig for øre Men man skal da heller ikke presse en til at sige det... det skal komme fra hjertet Du er tålmodig... I like

ja jeg er rimelig tålmodig når det kommer til den slags.. 

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

isabellamor skriver:

ja jeg er rimelig tålmodig når det kommer til den slags.. 

Er jeg også... Men var alligevel lidt nysgerrig... derfor jeg oprettede debatten

Anmeld

7. maj 2011

BellaCiinea

Vi lå sammen, og kiggede hinanden i øjnene, og jeg var total fjale, og så sagde jeg det til ham, og han sagde det til mig lige efter, og dér begyndte vi så at komme sammen (d. 1. jan. '09)

Og er stadig sammen

- Havde haft noget kørende sommeren før dog Men det var bare ren hygge/fornøjelse, you know 

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

IsabellaCiinea skriver:

Vi lå sammen, og kiggede hinanden i øjnene, og jeg var total fjale, og så sagde jeg det til ham, og han sagde det til mig lige efter, og dér begyndte vi så at komme sammen (d. 1. jan. '09)

Og er stadig sammen

- Havde haft noget kørende sommeren før dog Men det var bare ren hygge/fornøjelse, you know 

Årh, hvor en dejlig oplevelse sammen Går lige i hjertet Hihi... og ja, jeg er helt med på hvad du mener der om sommeren

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

isabellamor skriver:

4½ år

hold da op.. Han slynger ikke bare om sig med store ord.. har du nogensiden spurgt ham hvad det kan være han endnu ikke føler det for dig??? nu har du jo endda givet ham et barn

Anmeld

7. maj 2011

BellaCiinea

Lisbeth85 skriver:

Årh, hvor en dejlig oplevelse sammen Går lige i hjertet Hihi... og ja, jeg er helt med på hvad du mener der om sommeren

Jah jeg smeltede totalt

Er ikke voldsom god til at vise følelser, så det øjeblik var bare kæmpe stort for mig og havde monster mange sommerfugle i mavsen

Haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.