Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

jeg drømmer bare om at være hjemmegående husmor

Jeg synes bare det at være hjemme på barsel er nok! Jeg glæder mig som en gal til vende tilbage til min arbejdsplads! Folk er HELDIGVIS forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes bare det at være hjemme på barsel er nok! Jeg glæder mig som en gal til vende tilbage til min arbejdsplads! Folk er HELDIGVIS forskellige

ja heldigvis for det

Jeg nyder bare at gå hjemme med min datter, og det ville jeg gerne kunne fortsætte med.. Men det er bare desværre ikk noget man bare lige sådan kan gøre 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig at blive selvstændig. Må jeg spørge om hvad du og din kæreste laver?

Arbejder indenfor restauratør branchen som eventkordinator og ansvalig for alle designopgaver, samt påtager mig flere små opgaver hvis der er behov for det.. Ansætter bartendere osv

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Arbejder indenfor restauratør branchen som eventkordinator og ansvalig for alle designopgaver, samt påtager mig flere små opgaver hvis der er behov for det.. Ansætter bartendere osv

OG min kæreste er adm. direktør

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

OG min kæreste er adm. direktør

Lækkert. Jeg kunne godt tænke mig at blive selvstændig, men jeg ved bare ikke inden for hvad. Jeg kunne godt tænke mig at åbne en webbutik (meget kliche agtigt I know!) Men jeg skal bare lige have den helt perfekte idé!

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Arbejder som bogholder på deltid. Jeg har været der i fire måneder. Jeg får en løn baseret på en fuldtidsløn på 30.000 kr om måneden.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Lækkert. Jeg kunne godt tænke mig at blive selvstændig, men jeg ved bare ikke inden for hvad. Jeg kunne godt tænke mig at åbne en webbutik (meget kliche agtigt I know!) Men jeg skal bare lige have den helt perfekte idé!

så er det bare med at opbygge et stort netværk og finde dét der gør din webbutik unik

Anmeld

7. maj 2011

misslea

Eva. skriver:

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Jeg er pædagog og får ca. 26.000 kr før skat! Jeg har været uddannet siden feb. 10!

Anmeld

7. maj 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Jeg har 10 års ancienitet som pædagog til sommer og tjener nu 23350 brutto om måneden...30 timer i vuggestue

Anmeld

7. maj 2011

LISBETH:-)

Jeg er pædagog og tjener 160 kr i timen. Har været uddannet i 9 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.