Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Eva. skriver:

Der var en grund til jeg ikke magtede før for 4 år siden..du skal nok finde din plads og din udd. og så vil du nyde det..

Det vil jeg virkelig glæde mig til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym

Lidt forskelligt, er resultatlønnet. Men omkring 32000,- i snit pt, plus pension. Og forhåbentligt er resultaterne stigende

Arbejder med dyr..

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

KarinaB. skriver:

Må jeg spørge hvor mange års erfaring du har ?

Jeg er selv nyudlært på kontor, og skal tilbage til løn når jeg kommer tilbage fra barsel, og skal fordi jeg er nyudlært til jobsamtale, så jeg prøver ihærdigt at finde ud af hvad jeg skal starte på  

Jeg har arbejdet som bogholderiassistent fra 1987-1996 (hvor jeg også har siddet med løn), men siden 1997 har jeg arbejdet som lønningsbogholder. Pøj pøj med lønforhandlingerne :-)

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg arbejder som privat børnepasser og får omkring 9000 kr pr barn brutto om mdr. Jeg har 3 børn.. Dvs 27000 brutto uden uddannelse..

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg arbejder som privat børnepasser og fjerner omkring 9000 kr pr barn brutto om mdr. Jeg har 3 børn.. Dvs 27000 brutto uden uddannelse..

Hvor er det man giver så meget fra kommunen. Jeg mener da beløbet er på omrking 8000kr? eller er det mon forskelligt fra kommune til kommune...

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

En børnepasser sætter lidt sin egen løn.. Kommunen har et fast maks beløb de dækker Så kan børnepasseren selv bestemme hva forældrene skal betale.. 9000, der betaler forældrene selv omkring de 2200 kr hvilket vist nok minder om en vuggestue plads..

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

En børnepasser sætter lidt sin egen løn.. Kommunen har et fast maks beløb de dækker Så kan børnepasseren selv bestemme hva forældrene skal betale.. 9000, der betaler forældrene selv omkring de 2200 kr hvilket vist nok minder om en vuggestue plads..

Ok, så hiver du bare mere ind fra forældrene?

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg tager ikke ekstra fra forældrene.. Jeg tager mindste beløbet, da jeg syntes andet er for fræk!! Men jeg kunne godt tage mere hvis jeg ville.. Derfor er der forskel på indtægterne som privat børnepasser

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg har udbetalt ca. 21000 om måneden + jeg har to skattefrie måneder om året

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Pt er jeg på barselsdagpenge og får dimitens satsen. Jeg er udlært sosu hjælper og fik meget forskelligt afhængig af landsdel og timer. alt mellem 17-18.000kr før skat.

Min mand er chef i et alarmfirma og får 42.000kr før skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.