Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mi

Ingenting. Vi lever af min mands løn som er ca 28.000 før skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym

Mi skriver:

Ingenting. Vi lever af min mands løn som er ca 28.000 før skat

Er det ikke hårdt når i er en familie på 5?

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

ca. 27.000kr før skat. Arb. som pædagog på 35timer. Har været uddannet i 3 år.

Anmeld

8. maj 2011

klmf

Er sygeplejerske og har lidt over 22.000 brutto på fuld tid i skiftende vagter. Vagterne giver så 1500-2500 mere til brutto regnskabet alt afhængig af hvilke typer vagter der har været den foregående måned. Synes egentlig det er for lidt for at være der alle tider på døgnet, weekender og helligdage og være ansvarlig for andres liv! Men det er et godt arbejde

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Jeg er uddannet pædagog for 2 år siden og tjener ca. 20.000 før skat, men har også kun 30 timer.. Det er lidt over 13.000 udbetalt om mdr.

Anmeld

8. maj 2011

eElak

kamtok skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Er på barsel og har været det siden august sidste år, så jeg har ingen idé om hvordan det står til. Lever i min egen lille babyverden indtil jeg skal starte igen i slut september  Har jo heldigvis fået min praktik forlænget, så jeg først er færdig i oktober 2012, så håber der er jobs til den tid 

Uuuh, det burde der være chance for - de siiiiiger jo at det er ved at vende (ved ikke om jeg lige tror på det)... 

Der var fede jobmuligheder da jeg startede, men krisen kom så ind på livet af kommunen imens jeg var på barsel. Så den årgang hvor jeg skulle have sluttet havde nok de ringeste vilkår - altså indtil i år, hvor jeg slutter, for nu står det endnu værre til. Der er ikke engang nogle vikariater at søge... :-S

Men håber det har løst sig for dig til den tid :-D 

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Eva. skriver:

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Jeg er selvstændig frisør og har udbetalt 7000 om måneden, og arbejder ca 60 timer om ugen, og så regnskab ved siden af

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Lollo1987 skriver:

Jeg er selvstændig frisør og har udbetalt 7000 om måneden, og arbejder ca 60 timer om ugen, og så regnskab ved siden af

7000 kr udbetalt for en måned med 60 timer pr uge x 4= 240 timer pr mdr, så havde jeg sgu søgt noget mere velbetalt job, det giver en timeløn på godt 30 kr efter skat.

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

7000 kr udbetalt for en måned med 60 timer pr uge x 4= 240 timer pr mdr, så havde jeg sgu søgt noget mere velbetalt job, det giver en timeløn på godt 30 kr efter skat.

Ja det er meget muligt, men elsker det, og det er altså ikke bare noget man lige gør. Ville også kunne have trukket mere ud, men har Valgt at bruge pengene på ombygning af 2 saloner.

Hvis jeg ikke var selvstændig var jeg ikke frisør idag, og elsker faget. 

Ud af det sparsomme beløb betaler jeg også til opsparing.

Jeg mangler ikke noget 

Anmeld

8. maj 2011

Mig med maven

Lollo1987 skriver:

Ja det er meget muligt, men elsker det, og det er altså ikke bare noget man lige gør. Ville også kunne have trukket mere ud, men har Valgt at bruge pengene på ombygning af 2 saloner.

Hvis jeg ikke var selvstændig var jeg ikke frisør idag, og elsker faget. 

Ud af det sparsomme beløb betaler jeg også til opsparing.

Jeg mangler ikke noget 

SYNES GODT OM!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.