Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mi

Ingenting. Vi lever af min mands løn som er ca 28.000 før skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym

Mi skriver:

Ingenting. Vi lever af min mands løn som er ca 28.000 før skat

Er det ikke hårdt når i er en familie på 5?

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

ca. 27.000kr før skat. Arb. som pædagog på 35timer. Har været uddannet i 3 år.

Anmeld

8. maj 2011

klmf

Er sygeplejerske og har lidt over 22.000 brutto på fuld tid i skiftende vagter. Vagterne giver så 1500-2500 mere til brutto regnskabet alt afhængig af hvilke typer vagter der har været den foregående måned. Synes egentlig det er for lidt for at være der alle tider på døgnet, weekender og helligdage og være ansvarlig for andres liv! Men det er et godt arbejde

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Jeg er uddannet pædagog for 2 år siden og tjener ca. 20.000 før skat, men har også kun 30 timer.. Det er lidt over 13.000 udbetalt om mdr.

Anmeld

8. maj 2011

eElak

kamtok skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Er på barsel og har været det siden august sidste år, så jeg har ingen idé om hvordan det står til. Lever i min egen lille babyverden indtil jeg skal starte igen i slut september  Har jo heldigvis fået min praktik forlænget, så jeg først er færdig i oktober 2012, så håber der er jobs til den tid 

Uuuh, det burde der være chance for - de siiiiiger jo at det er ved at vende (ved ikke om jeg lige tror på det)... 

Der var fede jobmuligheder da jeg startede, men krisen kom så ind på livet af kommunen imens jeg var på barsel. Så den årgang hvor jeg skulle have sluttet havde nok de ringeste vilkår - altså indtil i år, hvor jeg slutter, for nu står det endnu værre til. Der er ikke engang nogle vikariater at søge... :-S

Men håber det har løst sig for dig til den tid :-D 

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Eva. skriver: