Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

43.453 visninger
117 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2011

Aves.

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Jeg er postbud når ikke jeg er på barsel, det er ufaglært og har omkring de 18000 før skat.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Selv stændig og tjener gennemsnitlig 1.5 mill om året.

Er nystartet,så forventer at det er stigende.

Manden er Chef i en stor koncern og tjener 47.000 pr måned.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Eva. skriver:

knus Eva..

Og det er ikke for at pege fingre,men kan ud af dine indlæg om dine store børn regne ud du ikke er helt ung.

Så hvis jeg må spørge,hvordan det kan være du aldrig har arbejdet?

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg er postbud når ikke jeg er på barsel, det er ufaglært og har omkring de 18000 før skat.

Tak for dit svar...

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

11.200 efter skat.

arbejder på sygehuset som serviceass.

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

11.200 efter skat.

arbejder på sygehuset som serviceass.

Svært med de der efter beløb da det jo afhænger af fradrag....hvad har man brutto.. og tænk engang, jeg får mere end dig på su og med lån..

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Og det er ikke for at pege fingre,men kan ud af dine indlæg om dine store børn regne ud du ikke er helt ung.

Så hvis jeg må spørge,hvordan det kan være du aldrig har arbejdet?

Sådan blev det bare. Har været startet en del udd. og gået hjemme med mine unger i mange år. men nyder det jeg fik og det jeg får nu som gammel stud..

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

19300 før skat om måneden... Arbejder som fastansat sosu-hjælper i privat hjemmehjælpsfirma

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Lønningsbogholder kr. 35.000 før skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.