Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg arbejder som privat børnepasser og får omkring 9000 kr pr barn brutto om mdr. Jeg har 3 børn.. Dvs 27000 brutto uden uddannelse..

Det lyder da til at være et hygge job, som er super lønned

Hvordan kom du igang med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Tiemje

Jeg er jurist i det offentlige og har anciennitet fra 2006. Jeg tjener 34000 kr. brutto.

Tina

Anmeld

7. maj 2011

Mi

Anonym skriver:

Jeg tager ikke ekstra fra forældrene.. Jeg tager mindste beløbet, da jeg syntes andet er for fræk!! Men jeg kunne godt tage mere hvis jeg ville.. Derfor er der forskel på indtægterne som privat børnepasser

Det er også forskellig fra kommune til kommune hvor meget de giver i tilskud. Her giver de max ca 4500kr om måneden i tilskud. Det vil sige at man ikke kan tjene meget mere end 6500kr pr barn man har inde.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

hvordan har du kunne det ? Er du ikk blevet sendt i aktivering. Jeg er pt selv på barsel og hader tanken om at jeg skal ud i arbejde bagefter, jeg drømmer lidt om at være hjemmegående

Hvordan kan man lige drømme om at gå hjemme?

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Kommer vel an på hvem man er og hvor man er i livet. Jeg nød mine år hjemme med børnene og ville slet ikke kunne have levet med at de skulle have været ude mange timer hver dag og levet et stresset liv, men det er jo ud fra hvordan jeg ved at jeg ville være...og kan jo ikke overføres til andre.

Jeg ville da også helst arbejde 20 timer om ugen nu.. det passer mig så fint..

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Receptionist og får 27.000,- før skat.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

jeg drømmer bare om at være hjemmegående husmor

Anmeld

7. maj 2011

Anonym