Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Aves.

lisbeth2910 skriver:

Ja det er sku forvirrende. Har lige været ude og møde mine nye kollegaer idag og det tegner super godt. Så bliver det bare spændende og se hvilke møgunger jeg skal holde i ørerne.

Hehe....er sikker på ungerne også er fantastiske...hvor skønt at det tegner godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Er pædagog siden '03, tjener ca. 29000 brutto, samt ca 3800 til pension... elsker mit job.. arbejder i det private med asperger og autister i et netværk....

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Helt bestemt ikke nok

Anmeld

7. maj 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg er pt uden job og "tjener" derfor kun flexydelse. Manden er Solutions Architect og tjener 64000 kr. pr. måned.

det var da vist den uddannelse man skulle ha valgt.. ;-)

Anmeld

7. maj 2011

kamtok

KaLee skriver:

Her er det kommunalt og lige en tudse mere i lønposen, men ellers stemmer det meget godt :-)

Arj man skulle da have taget en elevplads i kommunalt regi i stedet.. 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Ca 24.000 før skat. Men det afhænger jo meget af ens fradrag.

Anmeld

7. maj 2011

eElak

kamtok skriver:

Arj man skulle da have taget en elevplads i kommunalt regi i stedet.. 

Ja lønmæssigt.. men er i lige så ramt af nedskæringer, ansættelsesstop og fyringsrunder som os? 

der er keine chancer for job pt, når man er nyuddannet... :-S 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

nettemor skriver:

det var da vist den uddannelse man skulle ha valgt.. ;-)

Han har faktisk kun en kontoruddannlse. Han har aldrig fået færdiggjort sin HD.

Anmeld

7. maj 2011

kamtok

KaLee skriver:

Ja lønmæssigt.. men er i lige så ramt af nedskæringer, ansættelsesstop og fyringsrunder som os? 

der er keine chancer for job pt, når man er nyuddannet... :-S 

Det ved jeg faktisk ikke. Er på barsel og har været det siden august sidste år, så jeg har ingen idé om hvordan det står til. Lever i min egen lille babyverden indtil jeg skal starte igen i slut september  Har jo heldigvis fået min praktik forlænget, så jeg først er færdig i oktober 2012, så håber der er jobs til den tid 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg besvarer lige anonymt fordi min ansættelseskontrakt inkl. løn mv. er fortroligt.

Jeg er Intern projektleder og får ca. 30.000 + pension og en række forskellige personalegoder, heriblandt fri telefon og betalt internet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.