Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Anonym

Jeg er på A-Kasse og får 766 kr pr dag 5 dage om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Mor til Ella

Mette+Mathias skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre? Du må have en mand som bidrager med en rimelig indtægt så, - ellers er der jo nærmest ikke engang til de faste udgifter.

Det har jeg heller ikke sagt jeg ikke har????

Der blev spurgt hvad jeg tjener

Men vi sidder nu billigt.

Anmeld

8. maj 2011

Mette+Mathias

Lollo1987 skriver:

Det har jeg heller ikke sagt jeg ikke har????

Der blev spurgt hvad jeg tjener

Men vi sidder nu billigt.

Nej nej, det har du da ikke,- men det lød som om du (og evt. børn) levede af de 7.000.

Hvis nu man har en mand der tjener kassen, så kan man jo leve af 2.000 og stadig spare op *S* - det gad jeg godt have )

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Mette+Mathias skriver:

Nej nej, det har du da ikke,- men det lød som om du (og evt. børn) levede af de 7.000.

Hvis nu man har en mand der tjener kassen, så kan man jo leve af 2.000 og stadig spare op *S* - det gad jeg godt have )

Det gad jeg også godt at have

Han tjener ikke kassen han er også håndværker men vi klarer os godt af ligevel

Ingen børn men det har vi så sparet op til i 3 år. har en stor hund men han koster jo også

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Er sosuhjæper og denne mdr kommer der 24.000 på kontoen - men får gennemsnitlig udbetalt 15.000 til 18.000

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

nettemor skriver:

jamen så kan jeg jo godt være med  men han har nu nok gjort sig fortjent til det... ellers tvivler jeg på de ville gi ham de penge

jaa det har han skam.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Er uddannet salgsassistent (indenfor sko) og har arbejdet i skobutik ialt i 6 år (2 år i lære + 4 år i anden skobutik) får 21000,-

Anmeld

8. maj 2011

Miss T

lotchen skriver:

Er sygeplejerske og har lidt over 22.000 brutto på fuld tid i skiftende vagter. Vagterne giver så 1500-2500 mere til brutto regnskabet alt afhængig af hvilke typer vagter der har været den foregående måned. Synes egentlig det er for lidt for at være der alle tider på døgnet, weekender og helligdage og være ansvarlig for andres liv! Men det er et godt arbejde

Det er ALT for lidt! Er selv i sygehusvæsenet, dog ikke som sygeplejerske, men som lægesekretær/souschef, offentlige lønninger stinker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.