Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Jeg arbejder ufaglært på en café og får 19600 før skat plus pension ... Er pt på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mig med maven

Jeg er uddannet pædagog, arbejder som socialpædagog. Har været uddannet siden januar 2009.

Jeg tjener med mine faste tillæg, og et par ekstravagter

29.474,- Før skat.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Arbejder som maskinoperatør på en møbelfabrik og får ca. 20500 kr før skat

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg bliver sygeplejerske når jeg er færdig med min udddannelse og jeg har læst mig frem til at det ca. ligger omkring 24.000 før skat for en nyuddannet. 

Min mand er blok"mester" - han laver fliser på et cementstøberi og han har en lidt svingende lød som ligger imellem 36.000-42.000 kr før skat. 

Anmeld

7. maj 2011

Muffinmus

Kan ikke huske præcist hvad jeg tjener....kigger mest på det jeg får udbetalt jo:_)

Men får  ca 14.000 udbetalt, dvs tjener ca 20.000-22.0000 hver måned.

Jeg har stort set ALTID haft et eller andet arbejde. Jeg kan huske jeg har fået dagpenge 1 mdr mellem 2 jobs, det er det eneste jeg har fået.

Ellers har jeg altid haft enten arbejde efter skole og  fuldtidsjob. 

KH er for mig det sidste trin på stigen og der skal jeg bare ikke ned. i disse krisetider kan man jo bare være lidt uheldig.....men igen, krydser fingre for at jeg ALDRIG bliver kontanthjælpsmodtager.

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

MariaE skriver:

Kan ikke huske præcist hvad jeg tjener....kigger mest på det jeg får udbetalt jo:_)

Men får  ca 14.000 udbetalt, dvs tjener ca 20.000-22.0000 hver måned.

Jeg har stort set ALTID haft et eller andet arbejde. Jeg kan huske jeg har fået dagpenge 1 mdr mellem 2 jobs, det er det eneste jeg har fået.

Ellers har jeg altid haft enten arbejde efter skole og  fuldtidsjob. 

KH er for mig det sidste trin på stigen og der skal jeg bare ikke ned. i disse krisetider kan man jo bare være lidt uheldig.....men igen, krydser fingre for at jeg ALDRIG bliver kontanthjælpsmodtager.

Nej og det skal jeg dælme heller ikke igen. Men som du skriver, alt er ikke et valg, noget er bare en konsekvens af andet.

Det positive er at jeg har gået hjemme med alle mine tre unger mere eller mindre altid og studie er jo heller ikke ligefrem fuldtid.

Men ja, kh er det laveste af det laveste og klinentliggørelsen og stemplingen gør bestemt intet for de stakkels mennesker som er nød til at leve i det system.

Anmeld

7. maj 2011

Clisolka

Eva. skriver:

Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.

Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?

Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..

knus Eva..

Når ikke jeg er på barsel arbejder jeg som kontorassistent med ca. 23.500 før skat. Jeg har 11 års anciennitet - har arbejdet det samme sted siden jeg blev udlært 

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

BB78 skriver:

Når ikke jeg er på barsel arbejder jeg som kontorassistent med ca. 23.500 før skat. Jeg har 11 års anciennitet - har arbejdet det samme sted siden jeg blev udlært 

Det var sørme ikke meget...er det fuldtid...hvor er det vildt så store forskel der er på lønninger...jeg er vidst mere til at alle tjener lige meget...

Anmeld

7. maj 2011

Muffinmus

Eva. skriver:

Nej og det skal jeg dælme heller ikke igen. Men som du skriver, alt er ikke et valg, noget er bare en konsekvens af andet.

Det positive er at jeg har gået hjemme med alle mine tre unger mere eller mindre altid og studie er jo heller ikke ligefrem fuldtid.

Men ja, kh er det laveste af det laveste og klinentliggørelsen og stemplingen gør bestemt intet for de stakkels mennesker som er nød til at leve i det system.

ja, det er stemplingen der er værst.... i hvert fald for mig.

Men der udover er det jo skod penge man får. Nu får du en masse ekstra pga ditten og datten osv, men ren og skær kontanthjælpe er dælme skod.

Er ikke rig, men kan godt ide at jeg kan gå ud og købe en ring til 600 kr som jeg gjorde den anden dag(og en cardigan til det samme), bare fordi jeg havde set den og var forelsket...det kender jeg flere der ikke kan.

Penge gør ikke en lykkelig, men det kan sørme gøre ens liv en smule mindre besværligt.

Anmeld

7. maj 2011

Clisolka

Eva. skriver:

Det var sørme ikke meget...er det fuldtid...hvor er det vildt så store forskel der er på lønninger...jeg er vidst mere til at alle tjener lige meget...

Jeps, det er fuldtid - i staten 

Jeg ville få laaaaangt mere hvis jeg rykkede ud i det private, men i disse tider... ja....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.