Hvad tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Jeg arbejder ufaglært på en café og får 19600 før skat plus pension ... Er pt på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mig med maven

Jeg er uddannet pædagog, arbejder som socialpædagog. Har været uddannet siden januar 2009.

Jeg tjener med mine faste tillæg, og et par ekstravagter

29.474,- Før skat.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Arbejder som maskinoperatør på en møbelfabrik og får ca. 20500 kr før skat

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg bliver sygeplejerske når jeg er færdig med min udddannelse og jeg har læst mig frem til at det ca. ligger omkring 24.000 før skat for en nyuddannet. 

Min mand er blok"mester" - han laver fliser på et cementstøberi og han har en lidt svingende lød som ligger imellem 36.000-42.000 kr før skat. 

Anmeld

7. maj 2011

Muffinmus

Kan ikke huske præcist hvad jeg tjener....kigger mest på det jeg får udbetalt jo:_)

Men får  ca 14.000 udbetalt, dvs tjener ca 20.000-22.0000 hver måned.

Jeg har stort set ALTID haft et eller andet arbejde. Jeg kan huske jeg har fået dagpenge 1 mdr mellem 2 jobs, det er det eneste jeg har fået.

Ellers har jeg altid haft enten arbejde efter skole og  fuldtidsjob. 

KH er for mig det sidste trin på stigen og der skal jeg bare ikke ned. i disse krisetider kan man jo bare være lidt uheldig.....men igen, krydser fingre for at jeg ALDRIG bliver kontanthjælpsmodtager.

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

MariaE skriver:

Kan ikke huske præcist hvad jeg tjener....kigger mest på det jeg får udbetalt jo:_)

Men får  ca 14.000 udbetalt, dvs tjener ca 20.000-22.0000 hver måned.

Jeg har stort set ALTID haft et eller andet arbejde. Jeg kan huske jeg har fået dagpenge 1 mdr mellem 2 jobs, det er det eneste jeg har fået.

Ellers har jeg altid haft enten arbejde efter skole og  fuldtidsjob.