Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lønnen er ikke færdig forhandlet endnu men omkring de 21.000 (fs) som pædagog
Arbejder som sælger og får ca 35.000 kr før skat. Manden arbejder som under direktør og får ca 43.000 kr. før skat.
Er studerende og har cirka 15.000,- før skat.
Min mand er inden for IT, har knap 3 års erfaring og får 46.000,- før skat (det var den branche man sku ha valgt )
Eva. skriver: Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig. Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I? Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om.. knus Eva..
Ja jeg er jo helt jomfruelig på det der arbejds-tjene-penge-noget... jeg har aldrig haft andet end kh og su at leve for og jeg aner ikke hvad man tjener derude i den virkelige verden...så jeg er lidt nysgerrig.
Hvad tjener I, hvilket job har I og hvor mange års anciennitet har I?
Man kan svare anonymt, da det jo er et meget privat emne...som mange ikke har lyst til at fortælle om..
knus Eva..
Kører som autoredder på 5. år og tjerner omkring 28.000 før skat.
Jeg tjener 28500 før skat. Udover det er der 15% af min løn som går til pension. Jeg har 1½ anciennitet så det er ikke alverden. Jeg er folkeskolelærer .
Jeg er kontorelev i staten og får 18.567,67 kr. brutto + pension. Som færdiguddannet kommer jeg vel op omkring 22-24.000 kr. afhængig af, hvilket job jeg får.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128