Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sidste update ..

jeg har fået en tid hos lægen idag , og så håber jeg bare det går stærkt her fra . tanken om der går uger før det bliver fjernet gør mig rigtig ked af det . - Men samtidig ved jeg os jeg bliver nødt til det her ..

tusinde tak for ALLLE jeres kommentar .. Det varmer meget at nogen forstår en og respektere ens valg , let er det ikk at vælge ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sidste update ..

jeg har fået en tid hos lægen idag , og så håber jeg bare det går stærkt her fra . tanken om der går uger før det bliver fjernet gør mig rigtig ked af det . - Men samtidig ved jeg os jeg bliver nødt til det her ..

tusinde tak for ALLLE jeres kommentar .. Det varmer meget at nogen forstår en og respektere ens valg , let er det ikk at vælge ..

Anmeld

2. maj 2011

LinLin

Anonym skriver:

Sidste update ..

Hej

Mener der gik en "god"uge fra jeg var ved lægen til jeg fik en tid til forundersøgelse - og fik så tid til abort dagen efter...

Selve indgrebet tager 20 min. Jeg var der to timer i alt - så ´kunne jeg tage hjem igen! Det er rigtigt øv at skulle igennem - men der er heldigvis ingen fysiske smerter ved det (ikke for mig i hvert fald)

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Hej

Mener der gik en "god"uge fra jeg var ved lægen til jeg fik en tid til forundersøgelse - og fik så tid til abort dagen efter...

Selve indgrebet tager 20 min. Jeg var der to timer i alt - så ´kunne jeg tage hjem igen! Det er rigtigt øv at skulle igennem - men der er heldigvis ingen fysiske smerter ved det (ikke for mig i hvert fald)

Tusinde tak , så håber jeg os det ikk tager mere end en uges tid her .
Og håber heller ikk der er nogen smerte . 'Fik du en medicinsk eller en kiruisk ??
Har hørt der er to forskellige nemlig . Og ved ikk hvornår man får hvad ??

Anmeld

2. maj 2011

LinLin

Anonym skriver:

Tusinde tak , så håber jeg os det ikk tager mere end en uges tid her .
Og håber heller ikk der er nogen smerte . 'Fik du en medicinsk eller en kiruisk ??
Har hørt der er to forskellige nemlig . Og ved ikk hvornår man får hvad ??

Jeg fik kirurgisk.

Det kommer an på hvor langt man er henne, hvad man kan få/vælge - kan ikke lige huske hvordan man kan få hvad - det skal din læge nok fortælle dig Og så skal du i øvrigt skrive under på nogle papirer...

Jeg vil anbefale kirurgisk - man er godt nok under fuld narkose, men som sagt kun 20 min. Efter jeg var vågnet op, lå jeg lidt over en time på en stue, fik noget at spise (man skal møde fastende!) og så kunne jeg tage hjem igen. Det var smertefrit. Jeg fik i øvrigt sat spiral op samtidig. (skal ikke nyde noget af svigtende p-piller igen!)

Jeg har prøvet medicinsk da jeg havde en MA inden nummer to - det var vildt ubehageligt, men selvfølgelig også en anden situation, da det var ufrivilligt

Anmeld

2. maj 2011

DLM

Hej.

Vil bare lige sende et kram og sige jeg synes du er en super sej og stærk kvinde. Det kræver mod at tage sådan en beslutning. Ønsker dig alt det bedste.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg fik kirurgisk.

Det kommer an på hvor langt man er henne, hvad man kan få/vælge - kan ikke lige huske hvordan man kan få hvad - det skal din læge nok fortælle dig Og så skal du i øvrigt skrive under på nogle papirer...

Jeg vil anbefale kirurgisk - man er godt nok under fuld narkose, men som sagt kun 20 min. Efter jeg var vågnet op, lå jeg lidt over en time på en stue, fik noget at spise (man skal møde fastende!) og så kunne jeg tage hjem igen. Det var smertefrit. Jeg fik i øvrigt sat spiral op samtidig. (skal ikke nyde noget af svigtende p-piller igen!)

Jeg har prøvet medicinsk da jeg havde en MA inden nummer to - det var vildt ubehageligt, men selvfølgelig også en anden situation, da det var ufrivilligt

Puha , ja jeg ved slet ik hvad jeg skal sige , jeg skal bare have det overstået ..
Jeg skal starte op på p-piller så snart jeg kan , jeg har dem liggende , og de har aldrig svigtet mig , men det gjorder kondomet
Jeg håber bare jeg får min mens hurtigt ,
jeg skal ud at rejse i juni og jeg vil så gerne have lov at nyde min ferie uden mens ..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Hej.

Vil bare lige sende et kram og sige jeg synes du er en super sej og stærk kvinde. Det kræver mod at tage sådan en beslutning. Ønsker dig alt det bedste.

Tusinde tusinde tak ..
Ja det gør det bestemt og det har heller ik været let .. - men jeg ved at det er det rigtige for os ..

Anmeld

2. maj 2011

Ann.

Stort kram til dig 

Det kan ikke have været en nem beslutning - men tror på når du siger at det er det rigtige for jer. Hold fast i det, så tror jeg bestemt det er nemmere at komme igennem. 

Skidt med at der er nogle der virkelig mangler situationsfornemmelse, for det er ikke deres valg. Du og din mand er de eneste der ved hvad der er rigtigt for jer. Og det skal du bestemt ikke have dårlig samvittighed over. 

Det er som Eva udtrykker det, "bare" en klump celler. Og jo før det er væk, jo bedre. 

Håber alt går som det skal og at I en dag sidder med en positiv test på det helt perfekte tidspunkt FOR JER  

Anmeld

2. maj 2011

Ann.

Nalle skriver:

Nej overhovedet ikke!

Derfor synes jeg ikke man kan skrive sådan!
Det lige lavt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.