Fru Nielsen skriver:
Er overhovedet ikke for at gøre dig bange eller nervøs eller noget som helst.... Jeg vil bare give vider af min erfaring fordi jeg ved hvordan sådan en medicinsk abort KAN være.... Også ville det være synd for både dig og din søn at han er der! Han skal ikke se hans mor sådan, og du skal ikke tænke på ham, men kun dig selv i morgen......
Lyder helt vild skørt, men min veninde og jeg gjorde lidt en "hygge" dag ud af det.... Hun fik lagt de piller dagen før, som så skulle slå fosteret ihjel og på selve dagen tog hun så de her igangsættelses piller. Vi bestilte pizza og snakkede rigtig veninde snak indtil der skete noget.... Da det først gik i gang havde hun utrolig ondt, ligesom alm veer, og pludselig skulle hun faktisk presse også kom det ellers bare i en stor skylle, også ellers i små doser resten af dagen..... Jeg kan anbefale du får fat i de kæmpe bind man også bruger efter en alm fødsel, for alm bind er slet ikke nok.....
Har du lyst, så må du gerne skrive privat, for vil ikke sidde og forklare mere her.... Og jeg holder dig naturligvis ano....
Hold da op ser overhovedet slet ikke frem til at skulle det igennem .
Damn , Men en nødvendighed jo .
Jeg vil nok gøre brug af at skrive privat .
Di tusinde tak for historien .
Ved du ikke siger noget at det for at skræmme eller noget andet .
Anmeld