Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ikke noget valg jeg er kun 5+2 henne så det var det de ville gøre .
Nej gjorder jeg ikke hun kiggede bare og tog test for kønssygdomme det skal man åbenbart .

Jeg har haft 1 mens så det passer med jeg ikke er længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

sweet

norenberg skriver:

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nej gjorder jeg ikke hun kiggede bare og tog test for kønssygdomme det skal man åbenbart .

Det er DIT valg, din læge skal ikke fortælle dig hvad du skal vælge!!!

Klag over din læge...

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Har lige siddet og læst med og vil bare give dig et og ønske al held og lykke med det hele. Jeg forstår så udemærket dit valg, og synes det er flot, at du har valgt således. Jeg har tit tænkt over sådan en situation, og NØØØJ hvor er det vare svært, hvad man skal vælge. Men er sikker på, at du bliver glad for dit valg, så du kan give din tid til din lille familie, som du har hos dig nu

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Klag over din læge...

Okay Det vidste jeg faktisk ikke . Del eneste jeg tænker på er bare at få det overstået . Jeg vil bare ja have mig selv tilbage . Hvis du forstår .
Det er rigtig svært Det her .

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Har lige siddet og læst med og vil bare give dig et og ønske al held og lykke med det hele. Jeg forstår så udemærket dit valg, og synes det er flot, at du har valgt således. Jeg har tit tænkt over sådan en situation, og NØØØJ hvor er det vare svært, hvad man skal vælge. Men er sikker på, at du bliver glad for dit valg, så du kan give din tid til din lille familie, som du har hos dig nu

TUsinde tak .
Og ja det har været et mega svært valg . Jeg vil aldrig nogensinde stå @ sådan en situation igen . Og det kommer jeg forhåbentlig helleg ALDRIG til .

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Okay Det vidste jeg faktisk ikke . Del eneste jeg tænker på er bare at få det overstået . Jeg vil bare ja have mig selv tilbage . Hvis du forstår .

Det er dig der skal igennem det, ikke din læge...

Ja, det er meget svært og virkelig hårdt at komme igennem.. Jeg har været igennem begge aborter, (UNDSKYLD) og jeg fortryder hver dag!!

Men omvendt, så har jeg heller ikke et lille barn, jeg kan sidde og glæde mig over at have ved min side, så her, var det, det forkerte valg

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Honnie's Wife:) skriver:

Klag over din læge...

Man kan først få en kirurgisk abort når man er min 8 uger henne, så hvis det var det hun ville, skal hun vente 3 uger på det..Ikke fedt.

Jeg ville have en kirurgisk abort, men var også kun 5 uger henne, og jeg skulle bare ikke gå og være gravid 3 uger for at få den kirurgiske..Puha

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det lyder altså meget mærkeligt....og selvfølgelig har du da et valg....synes du skal læse om det ene og andet indgreb inden du tager en beslutning og så bede om en skanning..

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Det er fordi man først kan få kirurgisk abort når man er 8 uger henne. Jeg var 5 uger henne da jeg fik den medicinske abort, jeg skulle ikke vente 3 uger

Godt du vælger at få det hurtigt overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.