Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

Tusinde tusinde tusinde tak ..

Vi har så mange andre grunde til at vælge det fra . ja det vil blive hårdt . men ejg er pt under uddannelse og den kommer jeg ALDRIG til at færdiggøre hvis vi vælger et barn mere , det vil jeg ikk . Det er bare en grund .

Men har respekt for dem som vælger modsat end mig , og havde vi stået bedre med tingene både økonomisk osv havde jeg ikk været et sekund i tvivl , så havde jeg valgt anderledes , det her er det værst tænkelige for mig .
Og jeg skal bare igennem den her tid . Og ser frem til en ferie om 1 månede , så forhåbentlig er det hele overstået der ..

Og tusinde tak .. - måske vælger jeg at skrive .

Jeg har bestemt også den modsatte respekt for havde vi fx heller ikke haft økonomien til det havde vi også valgt helt anderledes.

Alles situationer er forskellige og især når man har barn/børn i forvejen så er overvejselserne omkring abort endnu sværere og hårdere da vi ved hvad vi siger farvel til og vælger fra, men der SKAL være plads til at kunne vælge fra.

Kæmpe kæmpe knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Lad være med at tage de dårlige kommentarer til dig, det er ikke andet

Har stået i dit sted og ved hvordan det er

Jaaa , jeg prøver , men det gør sku ondt inden i alligevel når folk siger sådan .

Men det er slet ikk sjovt det her ..

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Jaaa , jeg prøver , men det gør sku ondt inden i alligevel når folk siger sådan .

Men det er slet ikk sjovt det her ..

Nej det er ikke sjovt

Tit og ofte skal der bare være nogen, der ikke kan opføre sig ordentligt

Du har truffet det bedste valg for DIG, og så er den bare ikke længere..

Anmeld

1. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
linselouise skriver:

Ved du hvad jeg synes virkelig ikke du kan være bekendt at komme anmasende i sådan en tråd her og ytre din modsatte holdning, det er da total respektløst, tarveligt og virkelig mangel på situationsfornemmelse!

Tænker du ikke over at der sidder en ung kvinde som er dybt ulykkelig over det valg hun skal tage, for ellers er det da dig der er følelsesløs!!!

Lige i denne situation kan du måske godt holde dine meninger for dig selv.

Ja det rammer mig når folk ikke tænker sig om før de taler og det går ud over en som i forevejen ligger ned.

Tror bestemt heller ikke det var ts mening at dette skulle udvikle sig til et diskutions-forum om man er for eller imod abort.

-Må du have dårlig smag i munden...

Det er virkelig sjovt at se dig vende hele situationen imod mig som om det er min skyld det hele. Jeg har ligesom dig lov til at sige min mening. Jeg har ikke sagt at hun skal få en abort eller det modsatte jeg har bare sagt at hun skal tænke sig om før hun gør noget.  

Og det er faktisk dig der bare bliver ved med at skrive. Du er velkommen til at sende en pb også kan vi tage den derfra hvis du virkelig tænker så meget på den person der har oprettet indlæget.

Anmeld

1. maj 2011

Hollybaby

Jeg synes det er virkelig flot, at du er kommet frem til den beslutning. Og jeg kan trøste dig med, at jeg havde gjort præcis det samme, hvis jeg var i dit sted. Det er DIT liv det handler om. Hvor er det bare ærgelig, at du skal høre på så meget negativ respons! Synes lige du fortjener en , og så nyd fremtiden sammen med din søn og mand

Anmeld

1. maj 2011

jydeinden

linselouise skriver:

Ved du hvad jeg synes virkelig ikke du kan være bekendt at komme anmasende i sådan en tråd her og ytre din modsatte holdning, det er da total respektløst, tarveligt og virkelig mangel på situationsfornemmelse!

Tænker du ikke over at der sidder en ung kvinde som er dybt ulykkelig over det valg hun skal tage, for ellers er det da dig der er følelsesløs!!!

Lige i denne situation kan du måske godt holde dine meninger for dig selv.

Ja det rammer mig når folk ikke tænker sig om før de taler og det går ud over en som i forevejen ligger ned.

Tror bestemt heller ikke det var ts mening at dette skulle udvikle sig til et diskutions-forum om man er for eller imod abort.

-Må du have dårlig smag i munden...

Anmeld

1. maj 2011

Wimmie

Respekt til dig og dit valg - det kræver mod og modenhed at træffe sådan en beslutning; at vide hvorvidt man er klar til barnet eller ej er altafgørende og ingen er tjent med at barnet kommer til verden hvis man ikke har overskuddet til det.

Er sikker på at du kan stå ved dit valg og at du får et skønt barn når du atter er klar til det

Jeg synes også man skal holde sine meninger for/imod abort væk fra sådan en tråd der på ingen måder lægger op til diskussion. Bare fordi man er imod abort må man gerne respektere at der er nogle derude der ikke deler samme holdning.

Jeg synes det er respektløs - gem disse ytringer til en for/imod-diskussion.

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg har bestemt også den modsatte respekt for havde vi fx heller ikke haft økonomien til det havde vi også valgt helt anderledes.

Alles situationer er forskellige og især når man har barn/børn i forvejen så er overvejselserne omkring abort endnu sværere og hårdere da vi ved hvad vi siger farvel til og vælger fra, men der SKAL være plads til at kunne vælge fra.

Kæmpe kæmpe knus

Hvor er det dog rart med noget gensidigt respekt ..
For det her er slet ikk valgt med min gode vilje .

Tusinde tusinde tak .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Nej det er ikke sjovt

Tit og ofte skal der bare være nogen, der ikke kan opføre sig ordentligt

Du har truffet det bedste valg for DIG, og så er den bare ikke længere..

Lige præcis , og jeg står fast på min beslutning ..

Anmeld

1. maj 2011

Sisley

Jeg har været i samme situation - blev gravid til trods for vi brugte kondom, som kiksede en enkelt gang, og jeg derfor tog en fortrydelsespiller for en sikkerheds skyld.

Der er kun én der ved hvad den rigtig beslutning er og det er dig. Uanset om man vælger det en eller det andet, kan man komme til at tænke "hvad nu hvis...". Livet består jo hele tiden af valg og man må vælge ud fra de kort man sidder med på hånden her og nu.

Jeg mener at alle børn fortjener at komme til verden som ønskebørn, det kan godt være de ikke starter ud med at være ønskebørn, men de skal i hvert fald være det når de bliver født. En der skulle have været en plet på lagnet, kan selvfølgelig sagtens blive et ønskebarn alligevel, men men men... der er mange ting at overveje så jeg tror jeg stopper her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.