Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Det er dig der skal igennem det, ikke din læge...

Ja, det er meget svært og virkelig hårdt at komme igennem.. Jeg har været igennem begge aborter, (UNDSKYLD) og jeg fortryder hver dag!!

Men omvendt, så har jeg heller ikke et lille barn, jeg kan sidde og glæde mig over at have ved min side, så her, var det, det forkerte valg

Puha når nu du har prøvet det . VIl du så ikke fortælle dine historier omkring det ? Selvfølgelig kun hvis du har lyst .
Er ked af du valgte forkert . Jeg er af den overbevisning at det er det mest rigtige nu .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det lyder altså meget mærkeligt....og selvfølgelig har du da et valg....synes du skal læse om det ene og andet indgreb inden du tager en beslutning og så bede om en skanning..

Tak det vil JEg gøre .

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Man kan først få en kirurgisk abort når man er min 8 uger henne, så hvis det var det hun ville, skal hun vente 3 uger på det..Ikke fedt.

Jeg ville have en kirurgisk abort, men var også kun 5 uger henne, og jeg skulle bare ikke gå og være gravid 3 uger for at få den kirurgiske..Puha

Det var pokkers... Jeg var PRÆCIS 12 uger da jeg fik lavet en kirugisk, og ca 6+4 da jeg fik den medicinske..

Beklager hvis jeg har/tager felj...

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Puha når nu du har prøvet det . VIl du så ikke fortælle dine historier omkring det ? Selvfølgelig kun hvis du har lyst .
Er ked af du valgte forkert . Jeg er af den overbevisning at det er det mest rigtige nu .

Hjælper dig gerne med mine historier, men det skal være privat så.. Og jeg lover selvfølgelig at holde HELT tæt, om hvem du er!!!!!!

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tak det vil JEg gøre .

Jeg vil nødig skræmme dig...men altså...læs om medicinsk abort evt søg herinde der er en del tråde...

held og lykke med det..

knus..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er fordi man først kan få kirurgisk abort når man er 8 uger henne. Jeg var 5 uger henne da jeg fik den medicinske abort, jeg skulle ikke vente 3 uger

Godt du vælger at få det hurtigt overstået

OKay tak . Nej jeg skal godt nok heller ikke vente 3 uger mere så fortryder jeg med gangti hvis du kan følge mig .
Det skal bare overståes hurtigst muligt så JEg åbn blive mig "selv" igen .

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Hjælper dig gerne med mine historier, men det skal være privat så.. Og jeg lover selvfølgelig at holde HELT tæt, om hvem du er!!!!!!

Okay tak , skriver lige en pb .
Ja vil meget gerne forblive ano jo .

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Det var pokkers... Jeg var PRÆCIS 12 uger da jeg fik lavet en kirugisk, og ca 6+4 da jeg fik den medicinske..

Beklager hvis jeg har/tager felj...

Jeg var helt nede da jeg fik at vide at jeg skulle vente 3 uger, 3 UGER, på den kiruriske! Men 8 uger er åbenbart grænsen, ellers kan det ikke lade sig gøre..

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Okay tak , skriver lige en pb .
Ja vil meget gerne forblive ano jo .

Okay

Jeg lover at holde mund, ville selv blive ked af det, hvis jeg blev smidt ud offentligt!!

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

OKay tak . Nej jeg skal godt nok heller ikke vente 3 uger mere så fortryder jeg med gangti hvis du kan følge mig .
Det skal bare overståes hurtigst muligt så JEg åbn blive mig "selv" igen .

Det er præcis sådan jeg havde det! Du må nu også gerne skrive til mig privat, kun hvis du har lyst! Den medicinske var ikke så slem som jeg troede, men det er også fordi man har født i forvejen. Men det vil jeg ikke gå nærmere ind på her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.