Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Ann&Lærke skriver:

Stort kram til dig 

Det kan ikke have været en nem beslutning - men tror på når du siger at det er det rigtige for jer. Hold fast i det, så tror jeg bestemt det er nemmere at komme igennem. 

Skidt med at der er nogle der virkelig mangler situationsfornemmelse, for det er ikke deres valg. Du og din mand er de eneste der ved hvad der er rigtigt for jer. Og det skal du bestemt ikke have dårlig samvittighed over. 

Det er som Eva udtrykker det, "bare" en klump celler. Og jo før det er væk, jo bedre. 

Håber alt går som det skal og at I en dag sidder med en positiv test på det helt perfekte tidspunkt FOR JER  

Tusinde tak skal du have .

Jeg håber os vi får en positiv test på det rigtige tidspunkt . Lige nu er det bare ikke så godt . Desværre .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Jemion

Du får lige et  Det er absolut ikke en nem beslutning

Anmeld

2. maj 2011

twinny

du får lige en  herfra...

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Så Er der en ny update . Jeg var ved lægen idag og den tag rigtig nok jeg tag gravid som jeg vidste .
Har fået en tid til en medicinsk abort i morgen .

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

Oliver&Troia <3 skriver:

No matter what ved man risikoen for at dyrke sex, beskyttelse eller ej!!!!

Celleklump fed måde at udtrykke det på!

sorry men er imod abort!

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Så Er der en ny update . Jeg var ved lægen idag og den tag rigtig nok jeg tag gravid som jeg vidste .

Må jeg spørge dig om hvorfor du vælger den medicinske abort..og blev du skannet osv eller?

Anmeld

2. maj 2011

hiili

Det må være en meget svær beslutning at tage. Men ønsker jer det bedste uanset hvad i beslutter..

Anmeld

2. maj 2011

VIPpigen

Vil bare sende dig et KÆMPE

Og husk du har valgt denne beslutning FOR DIG OG DIN FAMILIE. Ingen andre. Ingen kan fortælle hvad fremtiden bringer, men er sikker på den vil bringe jer masser af lykke

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej Du..

Held og lykke med imorgen, håber du kommer gennem dette uden at fortryde og uden de store smerter..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Må jeg spørge dig om hvorfor du vælger den medicinske abort..og blev du skannet osv eller?

Jeg havde ikke noget valg jeg er kun 5+2 henne så det var det de ville gøre .
Nej gjorder jeg ikke hun kiggede bare og tog test for kønssygdomme det skal man åbenbart .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.