Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
linselouise skriver:

vend det døve øre til, og tro på at det er den rette beslutning som dig og din mand har taget. Det er jer to der ved bedst ingen andre!!! -Og det er absolut ikke alle der vil fortryde abort, jeg har aldrig fortrudt.

det har virkelig ramt dig ik? Ellers havde du ikke skrevet videre.

Nå, men jeg holder nu. Godaften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

vend det døve øre til, og tro på at det er den rette beslutning som dig og din mand har taget. Det er jer to der ved bedst ingen andre!!! -Og det er absolut ikke alle der vil fortryde abort, jeg har aldrig fortrudt.

Jaaa det gør jeg os . men det gør ondt inden i at nogen skriver jeg vil fortryde . for det her er sku pisse svært og hårdt .

Anmeld

1. maj 2011

Nalle

linselouise skriver:

Lige nøjagtigt! Bliver bare lidt harm på ts vejne, for det er jo ikke en nem beslutning...

Nej overhovedet ikke!

Derfor synes jeg ikke man kan skrive sådan!
Det lige lavt nok

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

Anonym skriver:

TAAAAAAK ..... - det varmer nogen forstår en ..

Har da også engang tænkt jeg aldrig ville have abort - men da jeg så var så uheldig at stå i situationen - var det ikke det rigtige at få et barn!

Jeg oprettede også en tråd herinde (glemte så lige at trykke ano ) - og fik både "for- og imod-svar"

https://www.baby.dk/debat/93478pi1/graviditet/shit-har-lige-testet-positiv---.aspx

Du er velkommen til at skrive pb, hvis du har lyst! 

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Fuck hvor jeg egentlig synes i er rigtig tarvlige ..

Jeg har ikk lave det her indlæg for at blive høvlet ned , men faktisk for at give en update på min tidligere tråd .
Har i kun negative ting at sige så lad vær at kommentere ..
Det her har ikk været nogen let beslutning for mig .. - Men blot den rigtige .
Je ger hverken uansvarlig eller dum nok til ikk at bruge beskyttelse .
Kunne i ikk bare være søde at snakke pænt til mig !!!!!

Lad være med at tage de dårlige kommentarer til dig, det er ikke andet

Har stået i dit sted og ved hvordan det er

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jeg vil bare sige at jeg føler sig meget med dig. Jeg læste godt dit tidligere indlæg og det var nærmest lig et jeg skrev sidste sommer i August.

Anton var 3 mdr gammel da jeg stod med en positiv graviditets test igen - vi havde så en eneste gang ikke beskyttet os og det blev så til en graviditet.

Jeg havde alle de tanker du gjorde dig, men vi valgte det modsatte og for 14 dage siden kom Arthur til verdenen.

Du kan tro vi også hældte til abort mange gange, men da vi ikke kunne finde nogle yderlige grunde andet end at det ville blive hårdt valgte vi at beholde.

Jeg sender dig et kæmpe knus og sammen skal i nok komme igennem de næste dage og det næste stykke tid som bliver hårdt.¨

Hvis du har brug for det kan du bare skrive privat til mig.

Knus

Christina

Tusinde tusinde tusinde tak ..

Vi har så mange andre grunde til at vælge det fra . ja det vil blive hårdt . men ejg er pt under uddannelse og den kommer jeg ALDRIG til at færdiggøre hvis vi vælger et barn mere , det vil jeg ikk . Det er bare en grund .

Men har respekt for dem som vælger modsat end mig , og havde vi stået bedre med tingene både økonomisk osv havde jeg ikk været et sekund i tvivl , så havde jeg valgt anderledes , det her er det værst tænkelige for mig .
Og jeg skal bare igennem den her tid . Og ser frem til en ferie om 1 månede , så forhåbentlig er det hele overstået der ..

Og tusinde tak ..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jeg vil bare sige at jeg føler sig meget med dig. Jeg læste godt dit tidligere indlæg og det var nærmest lig et jeg skrev sidste sommer i August.

Anton var 3 mdr gammel da jeg stod med en positiv graviditets test igen - vi havde så en eneste gang ikke beskyttet os og det blev så til en graviditet.

Jeg havde alle de tanker du gjorde dig, men vi valgte det modsatte og for 14 dage siden kom Arthur til verdenen.

Du kan tro vi også hældte til abort mange gange, men da vi ikke kunne finde nogle yderlige grunde andet end at det ville blive hårdt valgte vi at beholde.

Jeg sender dig et kæmpe knus og sammen skal i nok komme igennem de næste dage og det næste stykke tid som bliver hårdt.¨

Hvis du har brug for det kan du bare skrive privat til mig.

Knus

Christina

Tusinde tusinde tusinde tak ..

Vi har så mange andre grunde til at vælge det fra . ja det vil blive hårdt . men ejg er pt under uddannelse og den kommer jeg ALDRIG til at færdiggøre hvis vi vælger et barn mere , det vil jeg ikk . Det er bare en grund .

Men har respekt for dem som vælger modsat end mig , og havde vi stået bedre med tingene både økonomisk osv havde jeg ikk været et sekund i tvivl , så havde jeg valgt anderledes , det her er det værst tænkelige for mig .
Og jeg skal bare igennem den her tid . Og ser frem til en ferie om 1 månede , så forhåbentlig er det hele overstået der ..

Og tusinde tak .. - måske vælger jeg at skrive .

Anmeld

1. maj 2011

L.J.L

Aisha skriver:

det har virkelig ramt dig ik? Ellers havde du ikke skrevet videre.

Nå, men jeg holder nu. Godaften.

Ved du hvad jeg synes virkelig ikke du kan være bekendt at komme anmasende i sådan en tråd her og ytre din modsatte holdning, det er da total respektløst, tarveligt og virkelig mangel på situationsfornemmelse!

Tænker du ikke over at der sidder en ung kvinde som er dybt ulykkelig over det valg hun skal tage, for ellers er det da dig der er følelsesløs!!!

Lige i denne situation kan du måske godt holde dine meninger for dig selv.

Ja det rammer mig når folk ikke tænker sig om før de taler og det går ud over en som i forevejen ligger ned.

Tror bestemt heller ikke det var ts mening at dette skulle udvikle sig til et diskutions-forum om man er for eller imod abort.

-Må du have dårlig smag i munden...

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Har da også engang tænkt jeg aldrig ville have abort - men da jeg så var så uheldig at stå i situationen - var det ikke det rigtige at få et barn!

Jeg oprettede også en tråd herinde (glemte så lige at trykke ano ) - og fik både "for- og imod-svar"

https://www.baby.dk/debat/93478pi1/graviditet/shit-har-lige-testet-positiv---.aspx

Du er velkommen til at skrive pb, hvis du har lyst! 

Tusinde tusinde tak ...
Jeg gør måske brug af det ..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg er helt enig i og synes virkelig det er mangel på empati og situationsfornemmelse en del af de svar du får..jeg vil råde dig til at melde de indlæg som i den grad er over grænsen og uden relevans og så må Henrik se på det....synes virkelig det er sørgeligt at du skal have sådanne svar..øv..

Knus til dig..

Jaaa det er faktisk rigtig øv , og sårende . Vil lige gøre det .. Tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.