Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Hollybaby skriver:

Jeg synes det er virkelig flot, at du er kommet frem til den beslutning. Og jeg kan trøste dig med, at jeg havde gjort præcis det samme, hvis jeg var i dit sted. Det er DIT liv det handler om. Hvor er det bare ærgelig, at du skal høre på så meget negativ respons! Synes lige du fortjener en , og så nyd fremtiden sammen med din søn og mand

Tusinde tak , ja det er sørgeligt nogen skal være sådan synes jeg ..

Ja jeg vil nyde de næste par år med min mand og søn .. Tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Respekt til dig og dit valg - det kræver mod og modenhed at træffe sådan en beslutning; at vide hvorvidt man er klar til barnet eller ej er altafgørende og ingen er tjent med at barnet kommer til verden hvis man ikke har overskuddet til det.

Er sikker på at du kan stå ved dit valg og at du får et skønt barn når du atter er klar til det

Jeg synes også man skal holde sine meninger for/imod abort væk fra sådan en tråd der på ingen måder lægger op til diskussion. Bare fordi man er imod abort må man gerne respektere at der er nogle derude der ikke deler samme holdning.

Jeg synes det er respektløs - gem disse ytringer til en for/imod-diskussion.

Tusinde tusinde tak . ..

Anmeld

1. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hvor er det dog rart med noget gensidigt respekt ..
For det her er slet ikk valgt med min gode vilje .

Tusinde tusinde tak .

Det var bestemt så lidt:0)

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Sisley skriver:

Jeg har været i samme situation - blev gravid til trods for vi brugte kondom, som kiksede en enkelt gang, og jeg derfor tog en fortrydelsespiller for en sikkerheds skyld.

Der er kun én der ved hvad den rigtig beslutning er og det er dig. Uanset om man vælger det en eller det andet, kan man komme til at tænke "hvad nu hvis...". Livet består jo hele tiden af valg og man må vælge ud fra de kort man sidder med på hånden her og nu.

Jeg mener at alle børn fortjener at komme til verden som ønskebørn, det kan godt være de ikke starter ud med at være ønskebørn, men de skal i hvert fald være det når de bliver født. En der skulle have været en plet på lagnet, kan selvfølgelig sagtens blive et ønskebarn alligevel, men men men... der er mange ting at overveje så jeg tror jeg stopper her...

Tusinde tusinde tak for dit svar , og ja der er mange ting og overveje , og jeg har overvejede alle ting ca 10 gange for at finde en beslutning . og den er jeg nu kommet frem til .
Og den står jeg med 110% sikkerhed ved , for det er det rigtige for mig/os. ..

Anmeld

1. maj 2011

L.J.L

Aisha skriver:

Det er virkelig sjovt at se dig vende hele situationen imod mig som om det er min skyld det hele. Jeg har ligesom dig lov til at sige min mening. Jeg har ikke sagt at hun skal få en abort eller det modsatte jeg har bare sagt at hun skal tænke sig om før hun gør noget.  

Og det er faktisk dig der bare bliver ved med at skrive. Du er velkommen til at sende en pb også kan vi tage den derfra hvis du virkelig tænker så meget på den person der har oprettet indlæget.

Nej tak, jeg har vidst ikke mere at sige til dig

Anmeld

2. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Hej piger .
Jeg lavede en tråd tidligere om at JEg var blevet gravid med beskyttelse . HAr en søn på 4 måneder .
Vi er nu kommet frem til en løsning her .- vi skal ikke have den baby i maven lige nu .
Jeg ringer til lægen i morgen for at få en tid så det kan blive fjernet .
Det her var slet ikke nogen beslutning jeg nogensinde ønskede at sidde med , men det Er bedst lige pt at vi ikke får det .
JEg håber Og tror det Er den mest rigtige beslutning lige nu .

KNus en mor til en dreng og en i maven lige pt

fuck hvad andre siger helt seriøst , synes det stort a du kan tage den beslutning respekt til dig   !  dit liv din beslutning (:

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

ønskebebsi skriver:

fuck hvad andre siger helt seriøst , synes det stort a du kan tage den beslutning respekt til dig   !  dit liv din beslutning (:

TUsinde tak skal du have .

Anmeld

2. maj 2011

2721

2. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva. skriver:

Jeg er helt enig i og synes virkelig det er mangel på empati og situationsfornemmelse en del af de svar du får..jeg vil råde dig til at melde de indlæg som i den grad er over grænsen og uden relevans og så må Henrik se på det....synes virkelig det er sørgeligt at du skal have sådanne svar..øv..

Knus til dig..

Enig.

OG stort kram til dig, jeg har stor respekt for dit valg.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Enig.

OG stort kram til dig, jeg har stor respekt for dit valg.

Tusinde tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.