Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Du får lige et kram

Tusinde tak . det kan jeg godt bruge .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Et stort knus herfra - det er en svær beslutning at træffe

Jaaa meget . Og tak

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Oliver&Troia <3 skriver:

No matter what ved man risikoen for at dyrke sex, beskyttelse eller ej!!!!

Celleklump fed måde at udtrykke det på!

sorry men er imod abort!

Men lige meget hvad, så er det faktisk kun en meget meget lille klump af celler...og imod eller ej, så er der vel ingen der er for børn der ikek er ønskede...

Synes det er fint at være imod, men synes det er endnu bedre at have lidt empati og situationsfornemmelse, det er jo ikek fordi ts ligefrem jubler over hendes situation.

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

Aisha skriver:

Jeg ville bare sige at du skal tænke dig godt om før du får det fjernet. For du vil aldig glemme det og faktisk fortryde det rigtig meget når du en dag sidder og tænker hvor gammel det ville have været hvis det havde levet... Jeg tænker på det dagligt og kan se det lille barn for mig hver eneste dag.. Og hvis jeg havde valget idag igen ville jeg beholde det.

Nu spørger hun jo ikke om råd - hun har truffet en beslutning! Så jeg tror ikke lige det er sådan en kommentar hun har brug for!

Anmeld

1. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Fuck hvor jeg egentlig synes i er rigtig tarvlige ..

Jeg har ikk lave det her indlæg for at blive høvlet ned , men faktisk for at give en update på min tidligere tråd .
Har i kun negative ting at sige så lad vær at kommentere ..
Det her har ikk været nogen let beslutning for mig .. - Men blot den rigtige .
Je ger hverken uansvarlig eller dum nok til ikk at bruge beskyttelse .
Kunne i ikk bare være søde at snakke pænt til mig !!!!!

vend det døve øre til, og tro på at det er den rette beslutning som dig og din mand har taget. Det er jer to der ved bedst ingen andre!!! -Og det er absolut ikke alle der vil fortryde abort, jeg har aldrig fortrudt.

Anmeld

1. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hej piger .
Jeg lavede en tråd tidligere om at JEg var blevet gravid med beskyttelse . HAr en søn på 4 måneder .
Vi er nu kommet frem til en løsning her .- vi skal ikke have den baby i maven lige nu .
Jeg ringer til lægen i morgen for at få en tid så det kan blive fjernet .
Det her var slet ikke nogen beslutning jeg nogensinde ønskede at sidde med , men det Er bedst lige pt at vi ikke får det .
JEg håber Og tror det Er den mest rigtige beslutning lige nu .

KNus en mor til en dreng og en i maven lige pt

Hejsa,

Jeg vil bare sige at jeg føler sig meget med dig. Jeg læste godt dit tidligere indlæg og det var nærmest lig et jeg skrev sidste sommer i August.

Anton var 3 mdr gammel da jeg stod med en positiv graviditets test igen - vi havde så en eneste gang ikke beskyttet os og det blev så til en graviditet.

Jeg havde alle de tanker du gjorde dig, men vi valgte det modsatte og for 14 dage siden kom Arthur til verdenen.

Du kan tro vi også hældte til abort mange gange, men da vi ikke kunne finde nogle yderlige grunde andet end at det ville blive hårdt valgte vi at beholde.

Jeg sender dig et kæmpe knus og sammen skal i nok komme igennem de næste dage og det næste stykke tid som bliver hårdt.¨

Hvis du har brug for det kan du bare skrive privat til mig.

Knus

Christina

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

Anonym skriver:

Jeg har ikk lave det her indlæg for at blive høvlet ned , men faktisk for at give en update på min tidligere tråd .

Det kan jeg sgu godt forstå du synes!

Der findes bare nogle der ikke altid har situationsfornemmelse!

Bare overhør dem

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg er helt enig i og synes virkelig det er mangel på empati og situationsfornemmelse en del af de svar du får..jeg vil råde dig til at melde de indlæg som i den grad er over grænsen og uden relevans og så må Henrik se på det....synes virkelig det er sørgeligt at du skal have sådanne svar..øv..

Knus til dig..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg valgte det samme "dengang" (= for knapt to mdr siden!)

Vi skal bare ikke have een til lige nu! - så det var det helt rigtige for os, ligesom jeg er sikker på det er for jer!

TAAAAAAK ..... - det varmer nogen forstår en ..

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jaaa ,giver dig ret med hensyn til at få børn uden at de er ønsket ..
Og tusinde tak for dine ord .

Så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.