Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Nalle

linselouise skriver:

undskyld mig, men sikke da noget tåbeligt noget at sige til en der allerede har truffet sit valg. Du kan jo ikke sige at hun vil få det på samme måde som dig og at hun kommer til at fortryde, måske det bare er den bedste beslutning for hende og hendes familie?

Hvorfor træde på en der allerede ligger ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

LinLin

Eva. skriver:

Det er jo bare en celleklump og ikke et barn du får fjernet....jeg har virkelig ikek fortrudt og jeg synes det er vigtigt at være realistisk når det handler om at få børn...de skal ikke bare sættes i verden fordi der lige er sket et uheld...

Jeg er ikke som sådan imod abort, men jeg er i den grad imod at man bare får børn uden at gennemtænke det..

Synes det er ansvarsfuldt at vælge fra..respekt herfra...det er ikek en let beslutning..

HELT enig!

Anmeld

1. maj 2011

birthee

Et stort knus herfra - det er en svær beslutning at træffe

Anmeld

1. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
linselouise skriver:

Så må jeg da være enormt følelsesløs i din verden, for jeg har aldrig nogensinde fortrudt den abort jeg fik lavet for snart 6 år siden.

Stopper den her, for vil ikke ødelægge ts tråd med ligegyldige kommentarer. Hun har behov for støtte og ikke at vi sidder og er uenige om hendes valg.

Jeg kender dig ikke så jeg kan ikke kommentere hvad du er i min verden.

Men lige meget hvad, så krydser jeg  for det rigtige valg.

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Fuck hvor jeg egentlig synes i er rigtig tarvlige ..

Jeg har ikk lave det her indlæg for at blive høvlet ned , men faktisk for at give en update på min tidligere tråd .
Har i kun negative ting at sige så lad vær at kommentere ..
Det her har ikk været nogen let beslutning for mig .. - Men blot den rigtige .
Je ger hverken uansvarlig eller dum nok til ikk at bruge beskyttelse .
Kunne i ikk bare være søde at snakke pænt til mig !!!!!

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Oliver&Troia <3 skriver:

No matter what ved man risikoen for at dyrke sex, beskyttelse eller ej!!!!

Celleklump fed måde at udtrykke det på!

sorry men er imod abort!

Det er fuldt ud forståeligt at du har den holning at være imod abort, det var jeg også engang - indtil jeg blev den jeg er i dag. At få en abort handler om flere ting end blot at fravælge det barn man venter. Det handler om at tilvælge en masse andre ting såsom det/de børn man i forvejen har. At kunne være der for dem og give dem den kærlighed de bør have. At få et barn fordi man uheldigvis er blevet gravid (tilmed med beskyttelse), kan også være en egoistisk handling. Man bliver nødt til at åbne sine øjne i den verden vi nu engang lever i - en dyr, materiel verden.

Man må nogengange værne lidt ved sine meninger og holdninger men nogengange også afvige fra dem.

Anmeld

1. maj 2011

L.J.L

Nalle skriver:

Hvorfor træde på en der allerede ligger ned?

Lige nøjagtigt! Bliver bare lidt harm på ts vejne, for det er jo ikke en nem beslutning...

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Anonym skriver:

Fuck hvor jeg egentlig synes i er rigtig tarvlige ..

Jeg har ikk lave det her indlæg for at blive høvlet ned , men faktisk for at give en update på min tidligere tråd .
Har i kun negative ting at sige så lad vær at kommentere ..
Det her har ikk været nogen let beslutning for mig .. - Men blot den rigtige .
Je ger hverken uansvarlig eller dum nok til ikk at bruge beskyttelse .
Kunne i ikk bare være søde at snakke pænt til mig !!!!!

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

Jeg valgte det samme "dengang" (= for knapt to mdr siden!)

Vi skal bare ikke have een til lige nu! - så det var det helt rigtige for os, ligesom jeg er sikker på det er for jer!

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hejsa

Ville blot sige at jeg ville gøre lige nøjagtigt det samme hvis jeg var dig.. At have en baby på 4 mdr og være ny gravid ville heller ikke være det optimale for mig og min familie.

I min verden handler det ikke om at man få fjernet noget der engang kan blive noget eller noget man på et tidspunkt MÅSKE vil fortryde, men i bund og grund handler det for mig om at kunne give kærlighed, omsorg, opmærksomhed og alt det JEG indebærer til mine børn, hvorfor det for mig ikke ville være hensigtmæssigt at beholde et barn hvis jeg stod i din situation.

Jeg har aldrig stået i din situation og skulle tage stilling til en abort, men jeg er 100% sikker på at det vigtigste for mig er at kunne tilfører mine børn mine gode kvalifikationer og det skal der være tid og overskud til - at have 2 børn med et års mellemrum er ultra hårdt, og måske heller ikke altid det mest hensigtsmæssige. Jeg synes det er flot at du står frem med dine problemer og jeg respekterer og forstår din beslutning.

Tusinde tak .. ! - Hvor er det dejligt nogen forstå mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.