Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

må melde mig enig... ville godt nok blive ked af, hvis jeg først stod og skulle tage en mega hård beslutning, og så bagefter skulle "trampes" på for den beslutning jeg nu havde taget...

til TS, jeg læste godt din tidligere tråd, og selvom jeg endnu aldrig har prøvet at stå i dit sted, vil jeg bare skrive at jeg synes du er sej, det er aldrig hverken sjovt eller nemt, men nogen gange er det bare det rette.

Tusinde tak for de rosende ord , nej det har hverken været nemt let eller sjovt , men det rigtig er jeg sikker på .
Nu vil jeg bare gerne have det overstået så jeg kan fokusere videre i fremtiden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det er måske tåbeligt men det er min mening. Det er ikke et stykke legetøj hun har i maven men rent faktisk en levende baby. Jeg tror ikke på at der er nogen der er så følelsesløs at de ikke kommer til at fortryde deres valg hvis de vælger abort.. Alt kan komme og gå men ens familie vil altid være der. Og det vi er i gang med at bygge ik? Vores egen familie.  vil det være så dårligt at tage sig af endu en baby? Men jeg står ikke her og bestemmer over hende jeg siger bare min mening. Take it Or leave it.

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tusinde tusinde tak .. Jeg har os valgt det her for det barn jeg har nu ..
Jeg er virkelig i mod abort , og jeg ønskede ALDRIG at jeg skulle sidde i det her , men det gør jeg nu engang og så må jeg vælge ud fra det .
Jeg håber aldrig jeg fortryder og gør jeg må jeg lære at leve med det , jeg har en perfekt søn jeg elsker over alt og ham vil jeg nyde lidt alene endnu ..

Det er jo bare en celleklump og ikke et barn du får fjernet....jeg har virkelig ikek fortrudt og jeg synes det er vigtigt at være realistisk når det handler om at få børn...de skal ikke bare sættes i verden fordi der lige er sket et uheld...

Jeg er ikke som sådan imod abort, men jeg er i den grad imod at man bare får børn uden at gennemtænke det..

Synes det er ansvarsfuldt at vælge fra..respekt herfra...det er ikek en let beslutning..

Anmeld

1. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Aisha skriver:

Det er måske tåbeligt men det er min mening. Det er ikke et stykke legetøj hun har i maven men rent faktisk en levende baby. Jeg tror ikke på at der er nogen der er så følelsesløs at de ikke kommer til at fortryde deres valg hvis de vælger abort.. Alt kan komme og gå men ens familie vil altid være der. Og det vi er i gang med at bygge ik? Vores egen familie.  vil det være så dårligt at tage sig af endu en baby? Men jeg står ikke her og bestemmer over hende jeg siger bare min mening. Take it Or leave it.

Anmeld

1. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Eva. skriver:

Det er jo bare en celleklump og ikke et barn du får fjernet....jeg har virkelig ikek fortrudt og jeg synes det er vigtigt at være realistisk når det handler om at få børn...de skal ikke bare sættes i verden fordi der lige er sket et uheld...

Jeg er ikke som sådan imod abort, men jeg er i den grad imod at man bare får børn uden at gennemtænke det..

Synes det er ansvarsfuldt at vælge fra..respekt herfra...det er ikek en let beslutning..

No matter what ved man risikoen for at dyrke sex, beskyttelse eller ej!!!!

Celleklump fed måde at udtrykke det på!

sorry men er imod abort!

Anmeld

1. maj 2011

L.J.L

Aisha skriver:

Så må jeg da være enormt følelsesløs i din verden, for jeg har aldrig nogensinde fortrudt den abort jeg fik lavet for snart 6 år siden.

Stopper den her, for vil ikke ødelægge ts tråd med ligegyldige kommentarer. Hun har behov for støtte og ikke at vi sidder og er uenige om hendes valg.

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Nej det er absolut ikke et stykke legetøj , det ved jeg ... - jeg har en dejlig velskabt søn , som jeg gerne ville have flere af , bare ikk nu .
Jeg kan ikk vælge at få det barn her , af flere grunde .
Jeg har brugt beskyttelse så jeg er ikk uansvarlig eller noget ..
Det her en en situation jeg ALDRIG ville stå i , men nu gør jeg det altså , og mit valg er fladet på at det må blive fjernet .
Og det fortryder jeg måske en dag , men sådan kan jeg ikk tænke nu . For det er bedst for os som familie at det ikk bliver til nu ..

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Hejsa

Ville blot sige at jeg ville gøre lige nøjagtigt det samme hvis jeg var dig.. At have en baby på 4 mdr og være ny gravid ville heller ikke være det optimale for mig og min familie.

I min verden handler det ikke om at man få fjernet noget der engang kan blive noget eller noget man på et tidspunkt MÅSKE vil fortryde, men i bund og grund handler det for mig om at kunne give kærlighed, omsorg, opmærksomhed og alt det JEG indebærer til mine børn, hvorfor det for mig ikke ville være hensigtmæssigt at beholde et barn hvis jeg stod i din situation.

Jeg har aldrig stået i din situation og skulle tage stilling til en abort, men jeg er 100% sikker på at det vigtigste for mig er at kunne tilfører mine børn mine gode kvalifikationer og det skal der være tid og overskud til - at have 2 børn med et års mellemrum er ultra hårdt, og måske heller ikke altid det mest hensigtsmæssige. Jeg synes det er flot at du står frem med dine problemer og jeg respekterer og forstår din beslutning.

Anmeld

1. maj 2011

twinboys

Du får lige et kram

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jaaa ,giver dig ret med hensyn til at få børn uden at de er ønsket ..
Og tusinde tak for dine ord .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.