Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

L.J.L

Aisha skriver:

Jeg ville bare sige at du skal tænke dig godt om før du får det fjernet. For du vil aldig glemme det og faktisk fortryde det rigtig meget når du en dag sidder og tænker hvor gammel det ville have været hvis det havde levet... Jeg tænker på det dagligt og kan se det lille barn for mig hver eneste dag.. Og hvis jeg havde valget idag igen ville jeg beholde det.

undskyld mig, men sikke da noget tåbeligt noget at sige til en der allerede har truffet sit valg. Du kan jo ikke sige at hun vil få det på samme måde som dig og at hun kommer til at fortryde, måske det bare er den bedste beslutning for hende og hendes familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

puha det må også være en dum beslutning at skulle sidde med.

Men hvis det er nogen trøst så havde jeg taget nøjagtig samme beslutning som dig, hvis jeg havde siddet i samme klemme.

Tænk på at du gør det for din nuværende søns skyld og at det er det bedste for alle parter.

Jeg tror på at hvis man ikke reagere med glædestårer når man står med den positive test, så er det nok ikke det rigtige denne gang.

Årh tusinde tak , det Er dejligt at høre andre ville igøre som jeg .
JEG blev simpelthen så aichokeret at JEg satte mig til at græde .
Men er sikker på det Er det rigtige for os .

Anmeld

1. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

linselouise skriver:

puha det må også være en dum beslutning at skulle sidde med.

Men hvis det er nogen trøst så havde jeg taget nøjagtig samme beslutning som dig, hvis jeg havde siddet i samme klemme.

Tænk på at du gør det for din nuværende søns skyld og at det er det bedste for alle parter.

Jeg tror på at hvis man ikke reagere med glædestårer når man står med den positive test, så er det nok ikke det rigtige denne gang.

Vil bare lige sige at fordi man ikk har glædeståre når man har testen kan det sagtens være man bliver glad for det....

jeg har en dreng på 28mdr. en pige på 14mdr. og gravid i 3.mdr.

da jeg fik denne positive graviditets test, græd jeg ikk af glæde..... men kunne ikke drømme om at få den lille fjernet... og nu er jeg lykkelig for jeg ikk gjorde det

Men bare min mening....

men kram til ts håber ikk du fortryder

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

Du får lige en kæmpe

Tusind tak

Anmeld

1. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

linselouise skriver:

undskyld mig, men sikke da noget tåbeligt noget at sige til en der allerede har truffet sit valg. Du kan jo ikke sige at hun vil få det på samme måde som dig og at hun kommer til at fortryde, måske det bare er den bedste beslutning for hende og hendes familie?

hun siger jo bare hvordan hun fortrød... man skal da sige hvordan man har det!

Anmeld

1. maj 2011

jydeinden

linselouise skriver:

må melde mig enig... ville godt nok blive ked af, hvis jeg først stod og skulle tage en mega hård beslutning, og så bagefter skulle "trampes" på for den beslutning jeg nu havde taget...

til TS, jeg læste godt din tidligere tråd, og selvom jeg endnu aldrig har prøvet at stå i dit sted, vil jeg bare skrive at jeg synes du er sej, det er aldrig hverken sjovt eller nemt, men nogen gange er det bare det rette.

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Nej, det er ikke let, men hvor kan jeg godt forstå dig...jeg ville vælge og har valgt det samme og jeg har aldrig fortrudt det...jeg valgte som jeg gjorde for det barn der var født og den familie der var lavet...og som gerne skulle fungere og derfor valgte vi fra..

Og I skal nok få en baby engang når tiden er den rigtige for det...

stort kram..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

Vil bare lige sige at fordi man ikk har glædeståre når man har testen kan det sagtens være man bliver glad for det....

jeg har en dreng på 28mdr. en pige på 14mdr. og gravid i 3.mdr.

da jeg fik denne positive graviditets test, græd jeg ikk af glæde..... men kunne ikke drømme om at få den lille fjernet... og nu er jeg lykkelig for jeg ikk gjorde det

Men bare min mening....

men kram til ts håber ikk du fortryder

Tusinde tak , det håber jeg heller ikk jeg gør . - og hvis må jeg lære at leve med det . Det er den mest rigtige beslutning for mig/os lige nu ..

Anmeld

1. maj 2011

L.J.L

Oliver&Troia <3 skriver:

hun siger jo bare hvordan hun fortrød... man skal da sige hvordan man har det!

måske lige i sådan en situation her hvor ts har skulle træffe en hård beslutning, så er det måske ikke lige på sin plads at gnide salt i såret ved at råbe op om at ts helt sikkert fortryder, jeg ville ihvertfald selv blive rigtig ked af at få sådan en i hovedet!

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nej, det er ikke let, men hvor kan jeg godt forstå dig...jeg ville vælge og har valgt det samme og jeg har aldrig fortrudt det...jeg valgte som jeg gjorde for det barn der var født og den familie der var lavet...og som gerne skulle fungere og derfor valgte vi fra..

Og I skal nok få en baby engang når tiden er den rigtige for det...

stort kram..

Tusinde tusinde tak .. Jeg har os valgt det her for det barn jeg har nu ..
Jeg er virkelig i mod abort , og jeg ønskede ALDRIG at jeg skulle sidde i det her , men det gør jeg nu engang og så må jeg vælge ud fra det .
Jeg håber aldrig jeg fortryder og gør jeg må jeg lære at leve med det , jeg har en perfekt søn jeg elsker over alt og ham vil jeg nyde lidt alene endnu ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.