Update på neeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Jeg var helt nede da jeg fik at vide at jeg skulle vente 3 uger, 3 UGER, på den kiruriske! Men 8 uger er åbenbart grænsen, ellers kan det ikke lade sig gøre..

Jeg bestemt selv hvad jeg ville(i følge min dårlige læge), men han anbefalede medicinsk, da man selv kan "styre" det.. (not)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Laulund87

Jeg bestemt selv hvad jeg ville(i følge min dårlige læge), men han anbefalede medicinsk, da man selv kan "styre" det.. (not)

Med hensyn til smerterne er det noget "nemmere" hvis man har født før..Noget med hvor moden man er dernede

Det er svært at sige hvad der er det rigtige, for det er jo meget forskelligt og man ved det desværre ikke før man vælger metoden.

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Med hensyn til smerterne er det noget "nemmere" hvis man har født før..Noget med hvor moden man er dernede

Det er svært at sige hvad der er det rigtige, for det er jo meget forskelligt og man ved det desværre ikke før man vælger metoden.

Årh, nu tænkte jeg med veer Det gjorde på ingen måde ondt i mit skridt (haha, føj altså), men for fanden det gjorde ondt inde i maven

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Honnie's Wife:) skriver:

Årh, nu tænkte jeg med veer Det gjorde på ingen måde ondt i mit skridt (haha, føj altså), men for fanden det gjorde ondt inde i maven

Ja jeg er helt med på at du mente veer Men det er som regel noget nemmere for kroppen, når man har født. Jeg havde ikke rigtig smerter i maven nemlig.

Men igen, det er nok også ret forskelligt.

Anmeld

2. maj 2011

Fru Nielsen

Hej med dig

Pøj pøj med imorgen....

Jeg vil anbefale du IKKE har din søn hjemme imorgen, hele dagen... Indtil det er hundrede procent overstået!

Jeg sad hos en veninde for et par år siden da hun fik en medicinsk abort, og hun var rigtig glad for hendes 3 andre børn ikke var hjemme. Hun havde rigtige veer, og fødte "klumpen" ud på gulvet og det hele var i det hele taget rigtig rigtig hårdt for hende....

Siger ikke det her for at skramme dig, men simpelthen for at give dig et rigtig godt råd.... Få jere ssøn passet, også skal du ikke være alene omkring det!

Min veninde fik først lagt en eller to piller op, som skulle slå fosteret ihjel, og så skulle hun jo så tage de andre piller bagefter, som er var samme slags piller som man bruger for at sætte en fødsel i gang.....

Vil tænke på dig imorgen....

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Ja jeg er helt med på at du mente veer Men det er som regel noget nemmere for kroppen, når man har født. Jeg havde ikke rigtig smerter i maven nemlig.

Men igen, det er nok også ret forskelligt.

Gok gok, så tager jeg fejl igen hehe...

Havde du født, før du fik lavet din abort??

Jeg græd vel i små 6 timer, af rent smerte Så jeg ser ikke frem til at det skal være en rigtig fødsel!!

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Honnie's Wife:) skriver:

Gok gok, så tager jeg fejl igen hehe...

Havde du født, før du fik lavet din abort??

Jeg græd vel i små 6 timer, af rent smerte Så jeg ser ikke frem til at det skal være en rigtig fødsel!!

Ja jeg havde født 8 måneder tidligere..Sygeplejersken sagde også at det ville være nemmere for min krop fordi jeg havde født, og hun fik ret.

Psykisk var det selvfølgelig rent helvede, men fysisk var det slet ikke slemt.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Hej med dig

Pøj pøj med imorgen....

Jeg vil anbefale du IKKE har din søn hjemme imorgen, hele dagen... Indtil det er hundrede procent overstået!

Jeg sad hos en veninde for et par år siden da hun fik en medicinsk abort, og hun var rigtig glad for hendes 3 andre børn ikke var hjemme. Hun havde rigtige veer, og fødte "klumpen" ud på gulvet og det hele var i det hele taget rigtig rigtig hårdt for hende....

Siger ikke det her for at skramme dig, men simpelthen for at give dig et rigtig godt råd.... Få jere ssøn passet, også skal du ikke være alene omkring det!

Min veninde fik først lagt en eller to piller op, som skulle slå fosteret ihjel, og så skulle hun jo så tage de andre piller bagefter, som er var samme slags piller som man bruger for at sætte en fødsel i gang.....

Vil tænke på dig imorgen....

Puha tusinde tak .
Det er lige så det giver en klump i halsen . Men det er noget som jeg bare skal have gjort .
Tak
Knus

Anmeld

2. maj 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

Puha tusinde tak .
Det er lige så det giver en klump i halsen . Men det er noget som jeg bare skal have gjort .
Tak
Knus

Er overhovedet ikke for at gøre dig bange eller nervøs eller noget som helst.... Jeg vil bare give vider af min erfaring fordi jeg ved hvordan sådan en medicinsk abort KAN være.... Også ville det være synd for både dig og din søn at han er der! Han skal ikke se hans mor sådan, og du skal ikke tænke på ham, men kun dig selv i morgen......

Lyder helt vild skørt, men min veninde og jeg gjorde lidt en "hygge" dag ud af det.... Hun fik lagt de piller dagen før, som så skulle slå fosteret ihjel og på selve dagen tog hun så de her igangsættelses piller. Vi bestilte pizza og snakkede rigtig veninde snak indtil der skete noget.... Da det først gik i gang havde hun utrolig ondt, ligesom alm veer, og pludselig skulle hun faktisk presse også kom det ellers bare i en stor skylle, også ellers i små doser resten af dagen..... Jeg kan anbefale du får fat i de kæmpe bind man også bruger efter en alm fødsel, for alm bind er slet ikke nok.....

Har du lyst, så må du gerne skrive privat, for vil ikke sidde og forklare mere her.... Og jeg holder dig naturligvis ano....

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Ja jeg havde født 8 måneder tidligere..Sygeplejersken sagde også at det ville være nemmere for min krop fordi jeg havde født, og hun fik ret.

Psykisk var det selvfølgelig rent helvede, men fysisk var det slet ikke slemt.

Det vil jeg gerne tro Alt bliver nemmere når man har prøvet det før

Jeg havde det super svært både psykisk og fysisk, og vil aldig igennem det igen!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.