Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

aya-zia

Dansker i England skriver:

Vi bor ikke sammen endnu - han bor i London og jeg bor et par timer væk - så desværre er det ikke muligt. Må få taget mig sammen - skal alligevel ud og finde noget aftensmad til lillepigen

ja okay...

ja det er sjovt lige meget hvor dårlig man har det er der ALTID overskud til og søre for sine børn... HELDIGVIS...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

ja okay...

ja det er sjovt lige meget hvor dårlig man har det er der ALTID overskud til og søre for sine børn... HELDIGVIS...

Heldigvis er vi indrettet på den måde - kunne være forfærdeligt, hvis vi ikke var

Anmeld

28. april 2011

aya-zia

Heldigvis er vi indrettet på den måde - kunne være forfærdeligt, hvis vi ikke var

ja føj sikke en grim tanke...

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Hej allesammen.

Ville høre om nogen af jer er blevet gravid med en spiral sat I?

Jeg har haft min i et stykke tid, men har nu samtlige symptomer på graviditet, og kan først teste på lørdag - så jeg ville bare spørge, hvor sandsynligt det er, at blive gravid?

Håber, I vil dele med mig.

På forhånd tak.

Min veninde blev gravid med spiral...bebsen kom pænt ud medbringende spiralen i sin ene lille hånd, som ville hun sige:
"Værsågod mor, se bare hvad jeg har til dig."

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

sweet

Jeg må ned og købe en test i dag - og så teste i morgen tidlig med morgen urinen - jeg skal nok komme med en update - men for at være helt ærlig holder min kvame mig i sengen i dag

ej så må du altså lige komme med en opdate

Anmeld

28. april 2011

Sabina

Hej allesammen.

Ville høre om nogen af jer er blevet gravid med en spiral sat I?

Jeg har haft min i et stykke tid, men har nu samtlige symptomer på graviditet, og kan først teste på lørdag - så jeg ville bare spørge, hvor sandsynligt det er, at blive gravid?

Håber, I vil dele med mig.

På forhånd tak.

Jeg havde en kobber spiral da jeg blev gravid . :-) fik taget den ud, da lægen testede mig positiv. :-) så det kan godt ske

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

SussieThyssen skriver:

Min veninde blev gravid med spiral...bebsen kom pænt ud medbringende spiralen i sin ene lille hånd, som ville hun sige:
"Værsågod mor, se bare hvad jeg har til dig."

Kærligst
Sussie

Så hun fik den ikke engang taget ud, da hun testede positivt? Er det ikke farligt?

Dog sødt at baby havde den i hånden

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

sweet skriver:

ej så må du altså lige komme med en opdate

Jeg skal nok opdatere - faldt død om på sofaen, da lillepigen fik sin lur - så har ikke været ude at købe den endnu. Må hellere komme afsted

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Sabina skriver:

Jeg havde en kobber spiral da jeg blev gravid . :-) fik taget den ud, da lægen testede mig positiv. :-) så det kan godt ske

Ja, der er efterhånden mange, jeg har hørt fra, der er blevet gravide med den i

Dit foster tog ikke skade af at få den taget ud? (håber det er ok, jeg spørger)

Anmeld

28. april 2011

Sabina

Ja, der er efterhånden mange, jeg har hørt fra, der er blevet gravide med den i

Dit foster tog ikke skade af at få den taget ud? (håber det er ok, jeg spørger)

Nej nej gør skam ingenting. Du spørger bare løs' vi er jo til for at hjælpe hinanden :-)

Nej gjorde det ikke. Han var en fin og rask spunk . Men jeg stoler bare ikke på spiraler, p-piller osv mere. for synes sku jeg bliver gravid selvom jeg bruger beskyttelse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.