Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Dansker i England

sweet skriver:

hvis du finder en god form for beskyttelse der ikke omhandler kondomer eller noget med hormoner i så sige lige til da mig og manden skal have fundet en beskyttelse indtil vi får grønt lys til babyprojekt igen.. 

Jeg skal nok sige til - skal til lægen på tirsdag og forhøre mig om, hvad der ellers er på markedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

sweet

Dansker i England skriver:

Jeg skal nok sige til - skal til lægen på tirsdag og forhøre mig om, hvad der ellers er på markedet.

ja gør lige det  kan jo være du får noget afvide som jeg ikke har hørt om

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

henh01 skriver:

hvor er det trist at læse om din situation.. Håber du er okay og husker på at der må være en mening med at tingene sker som de sker. Kæmpe  herfra

Det er ikke sjovt at blive ved med at miste - planlagt eller ej, men jeg har ikke opgivet at kunne gennemføre en graviditet i fremtiden.

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

sweet skriver:

ja gør lige det  kan jo være du får noget afvide som jeg ikke har hørt om

Man kunne jo håbe

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Man kunne jo håbe

ja lige pt er det jo den omvendte verden for os... før kæmpede vi for en lille spire og nu må vi ikke før jeg får grønt lys fra lægerne så lige pt er man helt bange for hvor tæt ægløsning er når vi skal sexe 

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

sweet skriver:

ja lige pt er det jo den omvendte verden for os... før kæmpede vi for en lille spire og nu må vi ikke før jeg får grønt lys fra lægerne så lige pt er man helt bange for hvor tæt ægløsning er når vi skal sexe 

Nu har jeg ikke fuldt helt med i din historie - men hvad er det, I venter på grønt lys for?

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Nu har jeg ikke fuldt helt med i din historie - men hvad er det, I venter på grønt lys for?

at der er ro i min tarmsygdom... så min overlæge der skal give grønt lys og derefter skal vi til samtale med en overlæge på fødegangen som skal lave nogle flere blodprøver og så skal vi høre hvornår han giver grønt lys...

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

sweet skriver:

at der er ro i min tarmsygdom... så min overlæge der skal give grønt lys og derefter skal vi til samtale med en overlæge på fødegangen som skal lave nogle flere blodprøver og så skal vi høre hvornår han giver grønt lys...

ok -  at du snart får grønt lys 

Anmeld

4. maj 2011

sweet

ok -  at du snart får grønt lys 

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.