Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Sabina

Dansker i England skriver:

Jeg har været ret "bange" for at købe og tage testen - men nu, hvor jeg har den, vil jeg bare gerne have vished -pludselig er der rigtig lang tid til i morgen.

Hvis jeg er gravid - så er jeg gravid ment at det er et barn skabt i kærlighed med den mand, jeg vil leve resten af mit liv med, så der er ikke noget at rafle om der - selvom jeg ville ønske (hvis nu jeg er), at det havde været ca 2 år senere.

Ja tiden går så forbandet langsom, når der er noget man venter på. Især en 'ting' som dette. Okay, det er jo meget fint så Altså at din verden ikke går ned, hvis du nu er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Dansker i England

Sabina skriver:

Ja tiden går så forbandet langsom, når der er noget man venter på. Især en 'ting' som dette. Okay, det er jo meget fint så Altså at din verden ikke går ned, hvis du nu er gravid

Nej, min verden går ikke under, hvis jeg er gravid - men alle planer ville skulle omlægges, hvis jeg er

Anmeld

28. april 2011

Mortiltodrenge

Jeg blev gravid med hormonspiral - resultatet Frederiksen bliver 11 måneder i dag

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Mortiltodrenge skriver:

Jeg blev gravid med hormonspiral - resultatet Frederiksen bliver 11 måneder i dag

Ja, de er åbenbart ikke altid fantastisk effektive - håber dog, du nyder "resultatet"

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Jeg fik altså fjernet min lige da lægen havde testet mig positiv. og der skete ikke noget med lille manden ..

Oki..det var da godt

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Dansker i England skriver:

Jeg har læst lidt om emnet de sidste par dage, og der er meget modstridede oplysninger på de forskellige sider - så jeg ved ikke, hvad som er normen

Ja, det kan jeg forstå

Anmeld

28. april 2011

ano14316

Jeg er blevet gravid med kobber spiral..

men vi blev bare enige om at det måtte være "meant to be"

Jeg har ellers været på p-piller fra jeg var 12-20 og jeg har også i perioder været en "dum teenager" til at tage dem, men er ikek blevet gravid af den grund.. 

men så nu hvor man lige gik og følte sig så sikker på at man ikke blev det, wupti så var den der.. 

Jeg håber for dig og din mand at i får det resultat i ønsker 

Anmeld

28. april 2011

Muffin_girl

Det er da ikke særlig betryggende at der er så lett risiko for at blive gravid.. Har selv en.. Og vil gerne lige vente et år endnu...  

Anmeld

29. april 2011

Dansker i England

ano14316 skriver:

Jeg er blevet gravid med kobber spiral..

men vi blev bare enige om at det måtte være "meant to be"

Jeg har ellers været på p-piller fra jeg var 12-20 og jeg har også i perioder været en "dum teenager" til at tage dem, men er ikek blevet gravid af den grund.. 

men så nu hvor man lige gik og følte sig så sikker på at man ikke blev det, wupti så var den der.. 

Jeg håber for dig og din mand at i får det resultat i ønsker 

Man kan aldrig vide sig sikker åbenbart

Ligegyldig resultatet skal vi nok klare den - ville bare ønske, vi kunne vente et par år med at få børn.

Anmeld

29. april 2011

Dansker i England

sheila1989 skriver:

Det er da ikke særlig betryggende at der er så lett risiko for at blive gravid.. Har selv en.. Og vil gerne lige vente et år endnu...  

Nej, det lyder ikke særlig betryggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.