Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.654 visninger
128 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Dansker i England

Hej allesammen.

Ville høre om nogen af jer er blevet gravid med en spiral sat I?

Jeg har haft min i et stykke tid, men har nu samtlige symptomer på graviditet, og kan først teste på lørdag - så jeg ville bare spørge, hvor sandsynligt det er, at blive gravid?

Håber, I vil dele med mig.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mutti2B

Min veninde blev gravid med spiral

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Mutti2B skriver:

Min veninde blev gravid med spiral

Great - ikke særlig fedt  

Anmeld

28. april 2011

A&F

Der er jo altid en chance for graviditet også med en spiral som har en sikkerhed på ca. 98-99% . Min veninde blev også gravid med spiral.

Tag en test

Anmeld

28. april 2011

Mutti2B

Dansker i England skriver:

Great - ikke særlig fedt  

Nej, slet ikke. Man har den jo ligesom fordi man IKKE vil blive gravid. Sorry at jeg ikke kunne give dig et mere positivt svar, for det var jo ikke det du helst ville høre

Anmeld

28. april 2011

tinasmor

Jeg kan huske du på et tidspunkt skrev om en date som du var rigtig glad for (som havde et lille delebarn)blev det noglesinde noget med ham?

Hvis du ikke ønsker graviditet, håber jeg at testen vil være negativ i weekenden.

Har desværre ingen erfaring med spiral.

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

A&F skriver:

Der er jo altid en chance for graviditet også med en spiral ca. 98-99% sikkerhed. . Min veninde blev også gravid med spiral.

Tag en test

Jeg ved godt, intet er 100% sikkert (udover afholdenhed selvfølgelig ), men ikke fantastisk at mange kender nogen, der er blevet gravid med en

Jeg må hellere få købt en test til på lørdag

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Mutti2B skriver:

Nej, slet ikke. Man har den jo ligesom fordi man IKKE vil blive gravid. Sorry at jeg ikke kunne give dig et mere positivt svar, for det var jo ikke det du helst ville høre

Lige præcis - har mødt manden, jeg vil dele livet med, men børn er ca et par år ud i fremtiden - ikke nu!

Ikke din skyld, du ikke havde et mere positivt svar - åbenbart kender mange en, der er blevet gravid med spiral

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

tinasmor skriver:

Jeg kan huske du på et tidspunkt skrev om en date som du var rigtig glad for (som havde et lille delebarn)blev det noglesinde noget med ham?

Hvis du ikke ønsker graviditet, håber jeg at testen vil være negativ i weekenden.

Har desværre ingen erfaring med spiral.

Ja, det er den samme mand - vi skal flytte sammen lige om snart - men ville helst vente et par år med at få børn, da vi begge har børn.

Håber også, den er negativ

Anmeld

28. april 2011

A&F

Dansker i England skriver:

Jeg ved godt, intet er 100% sikkert (udover afholdenhed selvfølgelig ), men ikke fantastisk at mange kender nogen, der er blevet gravid med en

Jeg må hellere få købt en test til på lørdag

Krydser fingre for dig, at den er negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.