Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvaaaaad OMG hvor er der dog mange!!
Jeg har selv hormon spiral, og er sku meget glad for den.
Jeg tænker, jer der er blevet gravide på trods af hormonspiral? så har i vel ikke været til tjek efter i har fået den vel??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UPDTE;
Jeg testede i morges, og der var en meget utydelig streg på testen, så jeg tænker, at jeg venter et par dage og tester igen.
Maggieh skriver: hvaaaaad OMG hvor er der dog mange!! Jeg har selv hormon spiral, og er sku meget glad for den. Jeg tænker, jer der er blevet gravide på trods af hormonspiral? så har i vel ikke været til tjek efter i har fået den vel??
Jeg var til check-up som jeg skulle
Dansker i England skriver: Jeg var til check-up som jeg skulle
hmf ...
tag en blue cear istedet (: ..
Dansker i England skriver: UPDTE; Jeg testede i morges, og der var en meget utydelig streg på testen, så jeg tænker, at jeg venter et par dage og tester igen.
uha tyder ikke så godt. Selv en svag streg tyder jo på der er hcg i blodet
tinasmor skriver: uha tyder ikke så godt. Selv en svag streg tyder jo på der er hcg i blodet
Nej, jeg ved det godt - men den var meget svag/utydelig, så vil prøve igen om et par dage
Maggieh skriver: hmf ... tag en blue cear istedet (: ..
Jeg venter et par dage - og så må jeg investere i en clear blue, ja - meget lettere at aflæse
Dansker i England skriver: Jeg venter et par dage - og så må jeg investere i en clear blue, ja - meget lettere at aflæse
ej puha, du gør mig helt nervøs
uhh hvor spændene. så må du lige lave en tråd igen når du for taget en test igen ..
god weekend
Maggieh skriver: ej puha, du gør mig helt nervøs
Hvordan tror du, jeg har det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128