Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Dansker i England

Sabina skriver:

Nej nej gør skam ingenting. Du spørger bare løs' vi er jo til for at hjælpe hinanden :-)

Nej gjorde det ikke. Han var en fin og rask spunk . Men jeg stoler bare ikke på spiraler, p-piller osv mere. for synes sku jeg bliver gravid selvom jeg bruger beskyttelse :-)

Kan godt forstå, du ikke stoler på dem - men et eller andet bliver man jo som minimum nødt til at gøre for at beskytte sig, hvis du forstår?

Godt, baby ikke tog skade. Har været inde og læse lidt om hvordan og hvorledes, det foregår, når man har spiral i og bliver gravid, men jeg synes, det er meget modstridende informationer man får, fra de forskellige sider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Sabina

Dansker i England skriver:

Kan godt forstå, du ikke stoler på dem - men et eller andet bliver man jo som minimum nødt til at gøre for at beskytte sig, hvis du forstår?

Godt, baby ikke tog skade. Har været inde og læse lidt om hvordan og hvorledes, det foregår, når man har spiral i og bliver gravid, men jeg synes, det er meget modstridende informationer man får, fra de forskellige sider

Første gang jeg blev gravid (hvor jeg fik en abort) tog jeg p-piller. og havde ikke glemt at tage nogle. Så det var også skræmmende, som 15 årigt. men ja de beskytter jo også kun 99% så det er jo også fint nok ..

Ja der er så mange forskellige oplysninger, det er ikke til at finde rundt i. Men synes du skal testes, og snakke med din læge efterfølgende .

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Sabina skriver:

Første gang jeg blev gravid (hvor jeg fik en abort) tog jeg p-piller. og havde ikke glemt at tage nogle. Så det var også skræmmende, som 15 årigt. men ja de beskytter jo også kun 99% så det er jo også fint nok ..

Ja der er så mange forskellige oplysninger, det er ikke til at finde rundt i. Men synes du skal testes, og snakke med din læge efterfølgende .

Ja, det er ikke sjovt, når præventionen failer - og da slet ikke som 15-årig, kunne jeg tænke mig.

Jeg skal ned og købe mad nu - og må hellere få smidt en test i kurven, mens jeg er der - skal nok opdatere i morgen - og så må jeg tage den derfra, hvis den skulle være positiv

Anmeld

28. april 2011

Sabina

Ja, det er ikke sjovt, når præventionen failer - og da slet ikke som 15-årig, kunne jeg tænke mig.

Jeg skal ned og købe mad nu - og må hellere få smidt en test i kurven, mens jeg er der - skal nok opdatere i morgen - og så må jeg tage den derfra, hvis den skulle være positiv

Ja opdater lige, ellers skriv en privat besked vil da gerne hører hvad testen siger ..

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Så hun fik den ikke engang taget ud, da hun testede positivt? Er det ikke farligt?

Dog sødt at baby havde den i hånden

Ehmmm..det tror jeg ikke man gør..man risikerer jo at skade fosteret, hvis man giver sig til at trække den ud.
Jeg har aldrig hørt at den bliver fjernet.
Den kommer jo med ud under fødslen.

Anmeld

28. april 2011

Sabina

SussieThyssen skriver:

Ehmmm..det tror jeg ikke man gør..man risikerer jo at skade fosteret, hvis man giver sig til at trække den ud.

Jeg fik altså fjernet min lige da lægen havde testet mig positiv. og der skete ikke noget med lille manden ..

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Sabina skriver:

Ja opdater lige, ellers skriv en privat besked vil da gerne hører hvad testen siger ..

Nu har jeg fået købt testen (glemte næsten at købe mad også ), så nu må jeg bare holde mig i skindet til i morgen tidlig, da jeg kun købte en. Skal nok opdatere

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

SussieThyssen skriver:

Jeg har læst lidt om emnet de sidste par dage, og der er meget modstridede oplysninger på de forskellige sider - så jeg ved ikke, hvad som er normen

Anmeld

28. april 2011

Sabina

Nu har jeg fået købt testen (glemte næsten at købe mad også ), så nu må jeg bare holde mig i skindet til i morgen tidlig, da jeg kun købte en. Skal nok opdatere

Hihi. Det er ikke sådan med det, når man har noget helt andet i hovedet. Men prøv at nyd din aften :-) Også ¨skrives vi ved imorgen .

Hvis du er gravid . hva så ?

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Sabina skriver:

Hihi. Det er ikke sådan med det, når man har noget helt andet i hovedet. Men prøv at nyd din aften :-) Også ¨skrives vi ved imorgen .

Hvis du er gravid . hva så ?

Jeg har været ret "bange" for at købe og tage testen - men nu, hvor jeg har den, vil jeg bare gerne have vished -pludselig er der rigtig lang tid til i morgen.

Hvis jeg er gravid - så er jeg gravid ment at det er et barn skabt i kærlighed med den mand, jeg vil leve resten af mit liv med, så der er ikke noget at rafle om der - selvom jeg ville ønske (hvis nu jeg er), at det havde været ca 2 år senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.