Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

jeg kan heller ik tåle p-piller lige som dig... og syghuset har anbefalet mig spiral... jeg grinte bare af dem for begge mine piger er lavet på en eller anden form for beskyttelse som de har anbefalet... jeg ahr sagt pænt nej tak til spiral for jeg stoler ik på dem OVER HOVEDET...

Men der er jo ikke andre former for prævention for os, der ikke kan tåle hormoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Dansker i England

Skouboe skriver:

Indlægssedlen på min hormonspiral fortalte at 5 ud af 1000 ville blive gravide inden for det første år de brugte spiral og inden for de 5 år den sad, var det samlet set 7 ud af 1000, så risikoen er der, men den er meget lille.

Det var alligevel ikke så galt - men nogle skal jo være de uhldige henholdsvis 5 og 7 personer

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

henh01 skriver:

Ja så er der ikke ret mange andre muligheder

Nej desværre

Anmeld

28. april 2011

aya-zia

Dansker i England skriver:

Men der er jo ikke andre former for prævention for os, der ikke kan tåle hormoner

nej nemlig... og jeg må helle rik få kobberspiral fordi jeg ik kan tåle den... mine piger er lavet på henholdsvis p-piller og mini-piller ved godt det næsten er det samme... det er først efter jeg har fået pigerne de har fundet ud af jeg ik kan tåle homoner....

der er jo kondom...

her hjemme ved mig er sex gået i dvale

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

nej nemlig... og jeg må helle rik få kobberspiral fordi jeg ik kan tåle den... mine piger er lavet på henholdsvis p-piller og mini-piller ved godt det næsten er det samme... det er først efter jeg har fået pigerne de har fundet ud af jeg ik kan tåle homoner....

der er jo kondom...

her hjemme ved mig er sex gået i dvale

For at være helt ærlig, så orker jeg ikke kondomet - jeg har en fast mand og kondom er den værste mood-killer

Dvale er heller ikke noget, jeg ville begynde at benytte

Min mand skal have en vasectomy, når vi er færdige med at få børn - det har vi aftalt

Anmeld

28. april 2011

Skouboe

Det var alligevel ikke så galt - men nogle skal jo være de uhldige henholdsvis 5 og 7 personer

Det er jo det... så det eneste virkeligt sikre er afholdenhed

Men jeg må sige at jeg godt kan leve med de odds, og jeg er rigtigt glad for min

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Skouboe skriver:

Det er jo det... så det eneste virkeligt sikre er afholdenhed

Men jeg må sige at jeg godt kan leve med de odds, og jeg er rigtigt glad for min

Ja afholdenhed er heller ikke en option her

Godt du er glad for din

Anmeld

28. april 2011

aya-zia

For at være helt ærlig, så orker jeg ikke kondomet - jeg har en fast mand og kondom er den værste mood-killer

Dvale er heller ikke noget, jeg ville begynde at benytte

Min mand skal have en vasectomy, når vi er færdige med at få børn - det har vi aftalt

hehe enig i det med kondom...

jeg orker ik sex.. jeg ved hvad det medføre... og pt bor min mand i norge og er kun hjmme hver anden weekend... der skal han være et par år endnu så jeg NÆGTER at stå alene med 3 børn...

så sex er i dvale fordi jeg ik ønsker abort... eller flere børn lige nu...

lægerne har tilbudt mig at blive strilliseret, men i en alder af (snart) 24 syntes jeg altså det er tidligt...

min mand NÆGTER at få en vasectomy (han bliver altså også kun 22) som han selv siger "INGEN læge skal røre min ***, så heller 100 unger... (så kan han sku selv føde de sidste 95)

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

hehe enig i det med kondom...

jeg orker ik sex.. jeg ved hvad det medføre... og pt bor min mand i norge og er kun hjmme hver anden weekend... der skal han være et par år endnu så jeg NÆGTER at stå alene med 3 børn...

så sex er i dvale fordi jeg ik ønsker abort... eller flere børn lige nu...

lægerne har tilbudt mig at blive strilliseret, men i en alder af (snart) 24 syntes jeg altså det er tidligt...

min mand NÆGTER at få en vasectomy (han bliver altså også kun 22) som han selv siger "INGEN læge skal røre min ***, så heller 100 unger... (så kan han sku selv føde de sidste 95)

Ja, hvis han vil tage den på chancen må han selv føde dem lol.

Kunne dog ikke forestille mig mit ægteskab uden sex

Forstår dig 100% ang abort - hvilket netop er grunden til, at min mand skal have en vasectomy om ca 2 børn - men vi er også lidt ældre end jer

Anmeld

28. april 2011

Sir William

jo da, kondom er vel en ligeså god sikring forudsat den ikke sprænger. Så slipper I jo også for at belaste kroppen med noget "unaturligt".

Selvfølgelig ærgerligt, hvis graviditeten ikke er planlagt, men se det positive i det, barnet vil være undfanget som et resultatet af 2 mennesker som elsker hinanden højt og som gerne vil have en fremtid sammen.

Du vil jo også helt sikkert komme til at elske det barn lige så meget som var det planlagt, men hvordan har kæresten det med at du måske er gravid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.