Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dansker i England skriver: For at være helt ærlig er jeg alt for "bange" for at teste i dag Men må nok hellere gå ned og købe en
For at være helt ærlig er jeg alt for "bange" for at teste i dag
Men må nok hellere gå ned og købe en
Hellere få klarhed end søvløshed
Hvis du ER gravid og I vil beholde er det jo ret vigtigt at få taget spiralen ud og ønsker du ikke graviditeten så er det bare af sti af sted til doktoren. (ved godt det ikke er så ligetil, men man får ikke noget ud af at vente)
Krydser alt hvad jeg kan!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tinasmor skriver: Hvor dejligt. Ville ikke lige spørge om det var ham der var faren, hvis det nu viste sig det ikke var. Kan godt forstå du gerne lige ville vente med projekt baby når det ikke er planlagt og det ikke lige er det i har i sinde. krydser finger for at det er falske symptomer.
Hvor dejligt. Ville ikke lige spørge om det var ham der var faren, hvis det nu viste sig det ikke var.
Kan godt forstå du gerne lige ville vente med projekt baby når det ikke er planlagt og det ikke lige er det i har i sinde.
krydser finger for at det er falske symptomer.
Nej, nogle gange kan man godt komme galt afsted med sine udtalelser - men jo, det er den samme mand.
og nej, ikke så fedt, hvis jeg er gravid nu - men så må vi tage den derfra
jeg kender også 2 som er blevet gravid med spiral... den ene med kobber spiral den anden med homonspiral...
henh01 skriver: Hellere få klarhed end søvløshed Hvis du ER gravid og I vil beholde er det jo ret vigtigt at få taget spiralen ud og ønsker du ikke graviditeten så er det bare af sti af sted til doktoren. (ved godt det ikke er så ligetil, men man får ikke noget ud af at vente) Krydser alt hvad jeg kan!
Du har helt ret - må hellere få et svar snart inden jeg bliver gal
Hvis jeg er gravid, vil vi helt klart beholde det - ingen tvivl der
Og tak
aya-zia skriver: jeg kender også 2 som er blevet gravid med spiral... den ene med kobber spiral den anden med homonspiral...
Nu er der så mange, der har skrevet, at de kender nogen, der er blevet gravid med den - så jeg undrer mig lidt, hvor effektiv den rent faktisk er
Dansker i England skriver: Nu er der så mange, der har skrevet, at de kender nogen, der er blevet gravid med den - så jeg undrer mig lidt, hvor effektiv den rent faktisk er
Undrer godt nok også mig.. Står med en recept i hånden til en spiral, meeeen nu med alle de "uheld" så tror jeg jeg beholder mine p piller
jeg kan heller ik tåle p-piller lige som dig... og syghuset har anbefalet mig spiral... jeg grinte bare af dem for begge mine piger er lavet på en eller anden form for beskyttelse som de har anbefalet... jeg ahr sagt pænt nej tak til spiral for jeg stoler ik på dem OVER HOVEDET...
henh01 skriver: Undrer godt nok også mig.. Står med en recept i hånden til en spiral, meeeen nu med alle de "uheld" så tror jeg jeg beholder mine p piller
Det kan jeg godt forstå - hvis jeg kunne tage p-piller, ville jeg også gøre det, men jeg er allergisk overfor hormoner
Dansker i England skriver: Det kan jeg godt forstå - hvis jeg kunne tage p-piller, ville jeg også gøre det, men jeg er allergisk overfor hormoner
Ja så er der ikke ret mange andre muligheder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128