Det smerter mit hjerte, men der er også glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Hejsa jeg ville bare lige sige at jeg føler med dig og det ved du... jeg har selv to af slagsen og det er ikke rart at se sine drenge med lidt tøj på for så ser man mere hvor tynde de er...

Men jeg har lært at se mine drenge som helhed og ikke kigge på hvor tynde de er...

Men lad os snart ses og give hinanden gode idéer og gode råd...

En moar der også græder indeni...

Majbritt

hej majbritt

prøver også at se ham som en helhed og det virker også 98% af tiden - men de sidste 2% slår hårdt igen, syntes jeg...

Idag har der intet været hele dagen, lige til da han vågned fra middagslur kl 15 og vi havde snakket om at han skulle i bade bassin.

Alle de andre dage med varme og ingen tøj, har der intet været. 

Syntes jeg er god til at se ud over hans tal, da jeg som oftes ikke vil vide til kontrol hvad han vejer. Blot om det er -/+, kan ikke bruge kg'erne til så meget- for han er herlig uanset hvad de tal siger.

Ja lad os det... vi nåed det ikke sidste gang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

dorthemus

Mor til Frederic skriver:

ellers skriver du bare igen... 

mon ikke med fælles hjælp at vi begge kunne få lidt medvind...?

Jo lad os satse på det

Anmeld

24. april 2011

Anonym

Kender desværre ikke til din smerte, men din søn har ihvertfald smeltet mit hjerte... Er virkelig ikke en klam gang bladr, mener faktisk at han er utrolig skøn at se på..

Kæmpe kram til jer

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

hej majbritt

prøver også at se ham som en helhed og det virker også 98% af tiden - men de sidste 2% slår hårdt igen, syntes jeg...

Idag har der intet været hele dagen, lige til da han vågned fra middagslur kl 15 og vi havde snakket om at han skulle i bade bassin.

Alle de andre dage med varme og ingen tøj, har der intet været. 

Syntes jeg er god til at se ud over hans tal, da jeg som oftes ikke vil vide til kontrol hvad han vejer. Blot om det er -/+, kan ikke bruge kg'erne til så meget- for han er herlig uanset hvad de tal siger.

Ja lad os det... vi nåed det ikke sidste gang... 

Mine drenge skal på vægten imorgen tidlig...

For 14 dage siden sagde den

Oliver 19kg

Alexander 19,4kg

Så håber at den er opadgående

Anmeld

24. april 2011

Han er bare så charmerende ham Frederic!

Hvor må det være hårdt for Jer med de madproblemer Men jeg vil bare sige til dig, at det overhovedet ikke hans krop jeg fokuserer på når jeg ser billederne - men derimod hans smil og glimtet i hans øjne!

tak for de fine ord ang frederic..

Hans smil og øjne, fortæller så meget og smidter af på mange mennesker også fremmed vi møder og han med glimt i øjet; hej dame - hvad laver du dame? og stikker det store smil frem. 

Selv mennersker andre vil gå lang uden om, går han hen til og siger hej - eller lige skal fortælle dem et eller andet. 

Anmeld

24. april 2011

Mette+Mathias skriver:

Det må være sååå hårdt at se på, - man er jo bange for at han svinder ind til det rene ingenting.

Dog vil jeg sige, at jeg synes ikke han er uhyggelig tynd at se på,- og oveni det er han da lige til at knus-elske, - nøj, hvor er han en lækker charmetrold!!

ved heldigvis at vi har nogle fagfolk vi kan ringe til og hende spise pædagog kan vi altid ringe til. 

Så på den måde ved vi at der hånd om sagen...

og tak...

Han har altid haft sit 'knogle udsende' - som blot følger med.

Som børnelægen siger at han jo started godt fra land med at vokse 31 cm det første år, hvor normal'en er ca 25 cm for første leve år. Så han burde via egen kurve fortsat vokse mere end normal'en og derfor have vokset mere end de ca 12 cm normal'en siger på andet leve år. Men hvor han lige kan snige sig op på det ½'e. for slet ikke at tale om hans vægt. 

Anmeld

24. april 2011

jannebjerre skriver:

Altid

Anmeld

24. april 2011

Anonym skriver:

Kender desværre ikke til din smerte, men din søn har ihvertfald smeltet mit hjerte... Er virkelig ikke en klam gang bladr, mener faktisk at han er utrolig skøn at se på..

Kæmpe kram til jer

tak skal du have...

Anmeld

24. april 2011

twinboys skriver:

Mine drenge skal på vægten imorgen tidlig...

For 14 dage siden sagde den

Oliver 19kg

Alexander 19,4kg

Så håber at den er opadgående

ønsker jer medvind i morgen på vægten og håber på at deres vægte er steget med nogle 100 g. 

Lidt fremgang er bedre end tilbage gang..

Anmeld

24. april 2011

Simon's moar <3

Hvor føler jeg dog med jer ang. hans madproblemer! Kæmper selv tit en kamp for at få Simon til at spise.. Håber lykken snart vender for jer!
Men hold da op hvor er han dejlig at se på, ham kan man da ikke andet end elske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.