Det smerter mit hjerte, men der er også glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Mor til Frederic og Freya

STN skriver:

hmmm... okay! Det lyder da også som en speciel situation...

For ja, normalt kigger man på forældrene, da det tit er dem der ubevidst påvirker deres børn.... men eftersom I ikke gør det, er det da bare underligt, at han ikke spiser nok.... der må da næsten være noget galt... spørgsmålet er bare HVAD.... Håber I (og de kloge hoveder på sygehuset) snart finder en løsning eller en diagnose - så er det lidt nemmere at håndtere og komme videre, hvis man ved hvad der er i vejen....

også derfor at sp har spurgt om hun må være med - da hun selv mener hun kan lære noget.. Da hun før vi started i kolding, har været ude at filme op til flere gange uden at kunne finde noget på sine optagelser der evt kunne give et praj...

Ja det undre også os og de fleste andre. For han sidder fint med ved bordet uden at ville ned og lege - side på en anden stol osv. Men det er også det eneste 'strenge' krav vi har - at uanset hvad han siger omkring mad, om han vil have noget eller ej - så skal han sidde med ved bordet. 

Så en diagnose eller andet ville være rart, da vi så derfra kan komme videre og have noget at kæmpe ud fra og vide at det hele nok skal løse sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

signe.

Mor til Frederic skriver:

ja det virker ikke altid lige til at hoved og krop passer sammen, det slår også mig nogle gange når jeg ser på frederic. 

Håber da at din hasse vil følge sin helt egen kurve, så hans mor ikke skal have den bekymring også...

Frederic kunne også springe 5-6 cm på 1 mdr, men glemte lidt vægten. Men sådan var han, kunne stige i vægt uden at vokse det store - vokse en masse cm og glemme vægten - vokse normalt og tage 50-100 g på... 

det eneste sted hvor vi kan få en hel is i ham er ude på mit arbejde, men det er også fordi min chef i vinters sagde at hun savned ham og om han ikke kom ud fik is  - da hun godt kunne bruge hjælp til at få tømt lidt ud i fryser, så der var plads til nye hjemis is... Men det skal også være de små runde flødeis med chokolade overtræk, alle de andre er ham for store og han spiser blot nogle bidder og sender den videre. 

Her han aldrig vist tegn på sult, så glæden ved mad og selv amningen i sin tid - var svær for ham.

uha som det gør ondt at læse.. man kan slet ikke forstå det, når vi selv som voksne ved hvor vigtig maden er, for al trivsel.. Ja, Hasse skyder også i vejret.. Vi kan håbe at vores små dejlige drenge snart kommer efter det, for selvom de er glade og trives, så smerter det en, at se at ens guld ikke vil have det, som er så livsnødvendigt for dem

Anmeld

25. april 2011

Augusta11

Blot en tanke... har I mon fået ham undersøgt for Crohns syndrom? Kan være derfor, han er så tynd og ikke vil spise...

Håber I finder årsagen.

Anmeld

26. april 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

tak maja....

Der er heldigvis også perioder hvor han ikke er nær så benet at se på. Men også andre hvor ble'erne knap nok kan lukkes nok omring hans bette talje og han får gnave/tryk sår på hans små hofter der stikker ud - da både ble, underbukser og bukser jo sidder på dem.

Han er herlig...

kæmpe kram til jer, og ja han er en skøn dreng, håber snart det hele vender for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.