Det smerter mit hjerte, men der er også glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.951 visninger
83 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Det smerte mit hjerte at se vores skønne dreng i dumme perioder at svinde ind til næsten ingenting..

At se ham rende rundt stort set uden tøj, i de her dage og ligne et hel andet barn (fysisk) - end det hans sind og varme smil fortæller..

Det er så modstridene og peder hårdt at være en del af. At vide at vi gør alt det rigtige, uden at se en  bedring hos ham. Jo der er gode perioder - men også dårlige perioder...

Han har siden fredag også klaget over av mave lige inden han har lavet stort i ble'en. Hvor han også kan stoppe op midt i leg, tager sig til maven og kommer hen og skal nusses ( kan som regl nusses/ trykkes/massageres væk) Og hans aff er meget tynd, vi ved han ikke har fået noget han ikke kan tåle - da vi jo har haft ham hjemme alle de her dage. 

Der udover er han begyndt at være bange for sin gaffel - kniv- pasta skrue osv. Vi ignorer ham blot og tager det væk han mener han er bange for. Det samme med at tygge på lidt mad og så spytte det ud igen.. 

Aner ikke hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at få luft og få det sagt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mullemus86

Hej.. Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg skal sige.. Forstår så udmærket at det gør ondt helt ind i dig, at din dreng har så dumme perioder.. Kan se der er mange der har kigget uden at skrive, og ville ikke bare være en af dem..
Kæmpe og op med humøret.. Forhåbentlig bliver det bedre igen..
-Og super lækker dreng i øvrigt..! Ser rigtig fræk ud

Anmeld

24. april 2011

Brams

Har desværre ingen gode råd, men ville bare sige at det er en super skøn dreng du har

Anmeld

24. april 2011

dorthemus

Føler med dig og forstår din frustration og smerte.

Han ser dejlig ud

Anmeld

24. april 2011

annec

Jeg har heller ingen råd desværre.

Men vil bare sige, hold kæft en lækker dreng!

Anmeld

24. april 2011

B&J

Er så ked af at han ikke vil spise og hvor ondt det gør på jer...

MEN stadig han er noget så dejlig og så smuk

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

føler med dig, må være frustrerende ud over alle grænser at have en lille dreng som man elsker over alt på kloden, og man gør alt hvad man kan, og stadig er det ikke nok

Anmeld

24. april 2011

Mullemus86 skriver:

Hej.. Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg skal sige.. Forstår så udmærket at det gør ondt helt ind i dig, at din dreng har så dumme perioder.. Kan se der er mange der har kigget uden at skrive, og ville ikke bare være en af dem..
Kæmpe og op med humøret.. Forhåbentlig bliver det bedre igen..
-Og super lækker dreng i øvrigt..! Ser rigtig fræk ud

Tak skal du have...

Det er lidt nemmer at holde på afstand når han har mere tøj på, der ser andre folk det heller ikke så nemt..

Tror aldrig jeg vender mig til det, han har altid været sådan med mad og hans vægt - så det burde da snart være 'normalt'. 

Men ved at der uanset kg tal gemmer sig en skøn dreng.

altid morgenfrisk og med glimt i øjet..

Anmeld

24. april 2011

Mussen2

Hvis bare han altid har det glimt i øjnene, som du fanger på alle dine billeder af ham. Ja, så er det ikke helt skidt, for hold da op han er en charmør. Der er liv og lykke i de øjne.

Anmeld

24. april 2011

Brams skriver:

Har desværre ingen gode råd, men ville bare sige at det er en super skøn dreng du har

tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.