Det smerter mit hjerte, men der er også glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

maj2011

Vil da bare lige sige, at du da har en super skøn og smilende dreng, utroligt at se smilet i hans øjne, når man ved hvad i har været igennem.

han må da bare ha de mest skønneste forældre :-)

klem majbrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Mor til Frederic og Freya

maj2011 skriver:

Vil da bare lige sige, at du da har en super skøn og smilende dreng, utroligt at se smilet i hans øjne, når man ved hvad i har været igennem.

han må da bare ha de mest skønneste forældre :-)

klem majbrit

Tak for de fine ord...

Anmeld

25. april 2011

Christina.78

Kæmpe  fra mig..din Frederic er skøn uanset hvad..

Anmeld

25. april 2011

Christina.78 skriver:

Kæmpe  fra mig..din Frederic er skøn uanset hvad..

Anmeld

25. april 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

har det også dan lidt ved at give de der drikke, da han ikke lærer at spise mere mad alm  mad - ved at drikke dem.

men aner det ikke...

mine drenge får dem ... Oliver 2stk om dagen og Alexander 1 om dagen,...

Alexander spiser jo normalt men bare småspisende så bare en om dagen kan næsten holde hans vægt...

Oliver er endnu mere småtspisende og derfor for han to.

De får dem som mellemmåltider...

Majbritt

Anmeld

25. april 2011

JustAnotherName

Han er en fantastisk dreng, med et altoverskyggende glimt i øjet.

Jeg forstår godt, at det er svært og hårdt, og at I som forældre ind imellem mister troen på, at det vil blive bedre.

Men jeg tror på det! Og det allervigtigste over ALT andet er, at Jeres smukke søn er glad og har gode oplevelser. Så må alt det triste stå i skyggen af det.......og forhåbentligt helt forsvinde.

Sender et knus
Kh. Katrine.

Anmeld

25. april 2011

Sildefisk

Mullemus86 skriver:

Hej.. Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg skal sige.. Forstår så udmærket at det gør ondt helt ind i dig, at din dreng har så dumme perioder.. Kan se der er mange der har kigget uden at skrive, og ville ikke bare være en af dem..
Kæmpe og op med humøret.. Forhåbentlig bliver det bedre igen..
-Og super lækker dreng i øvrigt..! Ser rigtig fræk ud

Er 100 % enig, vil heller ikke bare kun kigge, men give dig et stort kram Dejlig dreng du har Kan godt forstå det gør ondt på dig!

Anmeld

25. april 2011

twinboys skriver:

mine drenge får dem ... Oliver 2stk om dagen og Alexander 1 om dagen,...

Alexander spiser jo normalt men bare småspisende så bare en om dagen kan næsten holde hans vægt...

Oliver er endnu mere småtspisende og derfor for han to.

De får dem som mellemmåltider...

Majbritt

Hej majbritt

Det er jo lige det... Du ved at de er småtspisende og kan lide al mad. 

Her aner vi ikke hvorfor han spiser sådan og i mine øjne ville det være 'for nemt' at give ham de drikke - da han derved ikke lærer at spise mere mad. At flytte problemet til senere, når han skal stoppe med de drikke igen. 

Men det er svært...

Anmeld

25. april 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Hej majbritt

Det er jo lige det... Du ved at de er småtspisende og kan lide al mad. 

Her aner vi ikke hvorfor han spiser sådan og i mine øjne ville det være 'for nemt' at give ham de drikke - da han derved ikke lærer at spise mere mad. At flytte problemet til senere, når han skal stoppe med de drikke igen. 

Men det er svært...

vi kan finde på at give dem i stedet for mælk...

Tror ikke bare du flytter problemet...

Du fjerner fokus på spisningen... så det hjalp da Alexander som 2 årig intet spiste... Han fik lagt en mavesonde og fik intet mad, jo tilbudt men legede kun med det...Min tanke var også den gang guuuuuuuuuuuud han lærer aldrig at spise, men derimod 1år efter begyndte han at spise normal og det gør han stadig...

Majbritt

Anmeld

25. april 2011

Christina.78

Og Freder måtte gerne stå i min dør om et par år som kommende svigersøn...han har da de dejligste øjne og frække smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.