SussieThyssen skriver:
Han er jo sådan en dejlig lille trold, men det er så synd for jer at han har alle de problemer.
Så man ved jo ikke hvad man skal sige.
Men læs du bare af....jeg/vi er lige her.

Kærligst
Sussie
ved at jeg har jer herinde...
at jeg her tør vise billeder af hans 'anden' side, uden at folk med det samme tænker; mistrivsel - dårlig forældre osv.
Havde glædet os til lidt fred fra kolding og kun have en kontrol i maj og så ellers fred og ro helt til næste lægetid i sep. hvor vi gerne skulle have fået ham op i vægt og derved også se mere på cm siden.
Men nej. Var til samtale på b. afd med spisepædagog, da hun mente at nu kunne vi ikke tage den over tlf længer og derfor gerne ville se os alle 3. Alt det vi snakked om, ville hun tage med på deres spise konferance - til hans børnelæge og diætist. Hun ville gerne lige have en mellemvejning også, som blot viste røde tal. Hun vil gerne se os igen efter næste kontrol+diætist den 13 maj og om vi kunne lige komme forbi b. afd til en snak. Og hun ville gerne vi fandt en tid igen sidst i maj..
Er da glad for at de vil se ham og følge ham endnu... men aner ikke hvad de skal bruge alle de tal til...
For dem er det mærkeligt at han aldrig er syg, hans alm trivsel er helt i top - men at hans vækst er lig modsat.
Anmeld