Det smerter mit hjerte, men der er også glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

LinLin

Han er bare så charmerende ham Frederic!

Hvor må det være hårdt for Jer med de madproblemer Men jeg vil bare sige til dig, at det overhovedet ikke hans krop jeg fokuserer på når jeg ser billederne - men derimod hans smil og glimtet i hans øjne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mor til Frederic og Freya

SussieThyssen skriver:

Han er jo sådan en dejlig lille trold, men det er så synd for jer at han har alle de problemer.
Så man ved jo ikke hvad man skal sige.
Men læs du bare af....jeg/vi er lige her.

Kærligst
Sussie

ved at jeg har jer herinde...

at jeg her tør vise billeder af hans 'anden' side, uden at folk med det samme tænker; mistrivsel - dårlig forældre osv. 

Havde glædet os til lidt fred fra kolding og kun have en kontrol i maj og så ellers fred og ro helt til næste lægetid i sep. hvor vi gerne skulle have fået ham op i vægt og derved også se mere på cm siden. 

Men nej. Var til samtale på b. afd med spisepædagog, da hun mente at nu kunne vi ikke tage den over tlf længer og derfor gerne ville se os alle 3. Alt det vi snakked om, ville hun tage med på deres spise konferance - til hans børnelæge og diætist. Hun ville gerne lige have en mellemvejning også, som blot viste røde tal. Hun vil gerne se os igen efter næste kontrol+diætist den 13 maj og om vi kunne lige komme forbi b. afd til en snak. Og hun ville gerne vi fandt en tid igen sidst i maj.. 

Er da glad for at de vil se ham og følge ham endnu... men aner ikke hvad de skal bruge alle de tal til...

For dem er det mærkeligt at han aldrig er syg, hans alm trivsel er helt i top - men at hans vækst er lig modsat.

Anmeld

24. april 2011

Mette+Mathias

Det må være sååå hårdt at se på, - man er jo bange for at han svinder ind til det rene ingenting.

Dog vil jeg sige, at jeg synes ikke han er uhyggelig tynd at se på,- og oveni det er han da lige til at knus-elske, - nøj, hvor er han en lækker charmetrold!!

Anmeld

24. april 2011

jannebjerre skriver:

tak janne...

ved du blot er en sms væk...

Anmeld

24. april 2011

jannebjerre

Mor til Frederic skriver:

tak janne...

ved du blot er en sms væk...

Altid

Anmeld

24. april 2011

Rosa skriver:

Jeg synes nu stadig at han er en ualmindelig smuk og charmerende dreng med det frækkeste glimt i øjet 

tak for de flotte ord...

Anmeld

24. april 2011

dorthemus skriver:

Jeg skal nok fortsætte ...selvom det er pisse hårdt ja.

Håber snart, at I får noget medvind

ellers skriver du bare igen... 

mon ikke med fælles hjælp at vi begge kunne få lidt medvind...?

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

vildt frustrerende...

Den er hård at sluge når man ved at han's almen trivsel bare er til ug med pil op - men at han desvære ikke spiser helt nok til hans krop har noget at vokse af. 

Et gammel ordsprog; man kan trække en hest hen til dens trug, men ikke tving den til at spise...

Det er meget lig herhjemme og tvang er no go herhjemme.

tror absolut du har ret, du ville sikkert godt kunne tvinge ham til at tage maden i munden ( i teorien) men stadig ikke tvinge ham til at synke det, og hvad vinder man så i sidste ende? jeg tror nok han skal tage på med tiden... for nogen tager det sikkert længere tid end for andre

Anmeld

24. april 2011

Skouboe

24. april 2011

B&J

ja det er han og tak...

Vi ville gerne vide hvorfor - om det bliver bedre - om der er nogle der lige ser hans journal og siger; ah ha, det kender jeg til og ved lige hvordan han skal hjælpes eller lign. 

Men næh... De forstår ham ikke endnu og aner bare slet ikke hvilken vej vi skal gå. Blot flere kontrol'er og mere snak med spisepædagog'en - da ingen aner hvor skoen trykker hos vores dreng. Da deres ide'er - vejledning - gætten - test'en, ingen virkning har, som på andre problem spisere...

Selv sp syntes han er et spændene tilfælde hun gerne vil følge med i, da hun mener hun også kan lære noget af vores frederic. Fordi han ikke er som de andre problem spisere...

Ja tror det er super hårdt hver dag og man ønsker hverdag der er nogle der hopper ind og siger jeg har bare lige en lille ting i kan gøre... men håber bare det sker for jer en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.