Det smerter mit hjerte, men der er også glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Mor til Frederic og Freya

dorthemus skriver:

Føler med dig og forstår din frustration og smerte.

Han ser dejlig ud

tak, ja du kæmper også din kamp med runa - håber snart det går den rigtige vej med hende og at du må få styrken til at fortsætte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

annec skriver:

Jeg har heller ingen råd desværre.

Men vil bare sige, hold kæft en lækker dreng!

Det er helt okay...

Og mange tak, han er en perle med glimt i øjet...

Anmeld

24. april 2011

SussieThyssen

Han er jo sådan en dejlig lille trold, men det er så synd for jer at han har alle de problemer.
Så man ved jo ikke hvad man skal sige.
Men læs du bare af....jeg/vi er lige her.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. april 2011

jannebjerre

24. april 2011

Rosa

Jeg synes nu stadig at han er en ualmindelig smuk og charmerende dreng med det frækkeste glimt i øjet 

Anmeld

24. april 2011

B&J skriver:

Er så ked af at han ikke vil spise og hvor ondt det gør på jer...

MEN stadig han er noget så dejlig og så smuk

ja det er han og tak...

Vi ville gerne vide hvorfor - om det bliver bedre - om der er nogle der lige ser hans journal og siger; ah ha, det kender jeg til og ved lige hvordan han skal hjælpes eller lign. 

Men næh... De forstår ham ikke endnu og aner bare slet ikke hvilken vej vi skal gå. Blot flere kontrol'er og mere snak med spisepædagog'en - da ingen aner hvor skoen trykker hos vores dreng. Da deres ide'er - vejledning - gætten - test'en, ingen virkning har, som på andre problem spisere...

Selv sp syntes han er et spændene tilfælde hun gerne vil følge med i, da hun mener hun også kan lære noget af vores frederic. Fordi han ikke er som de andre problem spisere...

Anmeld

24. april 2011

jydeinden skriver:

føler med dig, må være frustrerende ud over alle grænser at have en lille dreng som man elsker over alt på kloden, og man gør alt hvad man kan, og stadig er det ikke nok

vildt frustrerende...

Den er hård at sluge når man ved at han's almen trivsel bare er til ug med pil op - men at han desvære ikke spiser helt nok til hans krop har noget at vokse af. 

Et gammel ordsprog; man kan trække en hest hen til dens trug, men ikke tving den til at spise...

Det er meget lig herhjemme og tvang er no go herhjemme.

Anmeld

24. april 2011

dorthemus

Mor til Frederic skriver:

tak, ja du kæmper også din kamp med runa - håber snart det går den rigtige vej med hende og at du må få styrken til at fortsætte..

Jeg skal nok fortsætte ...selvom det er pisse hårdt ja.

Håber snart, at I får noget medvind

Anmeld

24. april 2011

Mussen2 skriver:

Hvis bare han altid har det glimt i øjnene, som du fanger på alle dine billeder af ham. Ja, så er det ikke helt skidt, for hold da op han er en charmør. Der er liv og lykke i de øjne.

Det har han...  

Lige fra han står op til han bliver puttet i seng. 

De siger også at hans almen tilstand er til ug med pil op, men at han 'bare' ikke spise nok til hans krop har noget at vokse af og derfor vokser alt for lidt, både i forhold til normal'en og hans egen kurve. 

Men kan jo ikke hekse, vil da ønske han havde glæden ved mad og bare spiste os ud af huset. Så vi næsten skulle søge om kost tilskud... Men sådan skal vores dreng nu engang bare ikke være.

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Hejsa jeg ville bare lige sige at jeg føler med dig og det ved du... jeg har selv to af slagsen og det er ikke rart at se sine drenge med lidt tøj på for så ser man mere hvor tynde de er...

Men jeg har lært at se mine drenge som helhed og ikke kigge på hvor tynde de er...

Men lad os snart ses og give hinanden gode idéer og gode råd...

En moar der også græder indeni...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.