øv altså (trendsales)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Sakris skriver:

Tusind tak for hjælpen piger  Det hjalp lidt på knuden i maven at få det ud og få jeres gode råd.

Jeg har nu skrevet til trendsales support. Så må vi se hvad de skriver retur.

vi lige for at de holder med dig, men gør de jo nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Hulubulu86

Sakris skriver:

Der er kun en med hendes navn på de gule sider. Og postnummeret stemmer overens med det på trendsales. Så alt efter hvad trendsales support siger, så ringer jeg hende op i næste uge.

Jeg ville altsaa proeve at ringe til hende nu hvis jeg var dig. Og ville informere hende om at jeg ville tage kontakt til baade trendsales support og politiet hvis ikke jeg fik min vare eller mine penge.

Problemet med trendsales er at de jo ikke kan tvinge hende til noget, de kan kun maegle og evt lukke hendes bruger midlertidigt/permanent (burde dog ogsaa i mange tilfaelde vaere nok til at hun faar sendt varen eller sende bevis paa at den er sendt)

Anmeld

19. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ville kontakte hende og sige at jeg anmelder hende for bedrageri... så kan det være at du får din vare eller pengene retur.... jeg ville ikke tøve eller finde mig i sådan en madam...

Anmeld

19. april 2011

stella

ZamanogDania skriver:

Kan du ikke anmelde hende ind på trendsales. du kan bare skrive til trendsales og anmelde hende. De har sikkert adresse og det hele på hende.

de har alt på hender der inde

Anmeld

19. april 2011

Betteisen

Hejsa!!!

ØV altså, men jeg har lige et par spørgsmål inden vi hidser os helt op....

1: hvorfor filan valgte du bankoverførsel, når du sætter sikkerheden så meget over styr ved det??? Der er INGEN sikkerhed når man vælger at bankoverføre.

2: Valgte du at få pakken sendt som forsikret??? Hvis ikke kan den jo være gået tabt i posten... og det er vel ikke sælgers skyld?? At hun så ikke svarer kan der jo være en anden grund til. Det er ikke altid man får mails fra ts om, at der er besvarelser på ens annoncer.

Jeg har handlet tusind gange på ts... har oplevet een gang at mine varer ikke dukkede frem, men det måtte jeg tage på mine skuldre, da de jo ikke var sendt forsikret.

Jeg håber for dig at alt løser sig, men jeg tvivler godt nok på at ts vil gøre noget... og politiet... tjaa

Anmeld

19. april 2011

bullerbassen

Sakris skriver:

Der er kun en med hendes navn på de gule sider. Og postnummeret stemmer overens med det på trendsales. Så alt efter hvad trendsales support siger, så ringer jeg hende op i næste uge.

Lyder som en god ide ... Kunne se du havde skrevet hun har lukket sine annoncer - så spamer du hende på gul & gratis istedet for..

Er annoncen oprettet derinde ??

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Betteisen skriver:

Hejsa!!!

1: hvorfor filan valgte du bankoverførsel, når du sætter sikkerheden så meget over styr ved det??? Der er INGEN sikkerhed når man vælger at bankoverføre.

2: Valgte du at få pakken sendt som forsikret??? Hvis ikke kan den jo være gået tabt i posten... og det er vel ikke sælgers skyld?? At hun så ikke svarer kan der jo være en anden grund til. Det er ikke altid man får mails fra ts om, at der er besvarelser på ens annoncer.

Jeg har handlet tusind gange på ts... har oplevet een gang at mine varer ikke dukkede frem, men det måtte jeg tage på mine skuldre, da de jo ikke var sendt forsikret.

Jeg håber for dig at alt løser sig, men jeg tvivler godt nok på at ts vil gøre noget... og politiet... tjaa

Jeg betalte en pris inkl. porto, så det er jo hende der vælger fragtmetoden. Og det blev ved bankoverførsel for at få den til den pris jeg havde råd til. Har handlet en del gange på dba på den måde uden problemer. Men der er forskel på folk.

Har både hendes navn og adresse.

Den kan da være gået tabt i posten. Men hun svarer ikke på mine henvendelser. Og har blot efterspurgt hvor langt hun er nået med forsendelsen. Hvilket jo ikke burde fornærme nogen. Hun har lukket alle sine salgsannoncer igår.

Jeg har også handlet rigtig mange gange på ts uden problemer og da også hovedsageligt med ts handler. Må bare håbe at supporten kan hjælpe mig. Og ellers må jeg jo kontakte hende via det telefonnr. jeg har fundet på dgs. Ellers kan jeg jo ikke gøre så meget andet. Synes heller ikke politiet er en mulighed. Er bare så ærgelig over at min fødselsdagsgave aldrig er dukket op

Anmeld

19. april 2011

bullerbassen

Betteisen skriver:

Hejsa!!!

Tillader mig lige at svare også:

Nu burde det jo ikke gå galt bare fordi det er bankoverførsel - og der er vel ikke den store forskel. Om de ryger ind på den ene eller anden konto. Support kan jo ikke gøre det store udover at mægle imellem parterne . Og evt lukke bruger ned.

Der er jo mange handler der foregår på denne måde - på andre netsider bl.a herinde. Hvorfor skulle man ikke heldigvis er det fleste jo ganske alm ærlige personer som sidder derude.

Og må sige at det ski lugter en smule , når sælger ikke svare på henvendelse og nu har lukket sine annoncer.

Ja pakker kan forsvinde i posten ( 7-9-13 ) har aldrig oplevet det trods handler igennem 9 år - både den ene og anden vej.

Hvis jeg havde handlet med pågældende ville jeg ikke ihvertifald ikke stole på den er sendt , for så svare hun jo på henvendelser  

Anmeld

19. april 2011

Betteisen

Sakris skriver:

Jeg betalte en pris inkl. porto, så det er jo hende der vælger fragtmetoden. Og det blev ved bankoverførsel for at få den til den pris jeg havde råd til. Har handlet en del gange på dba på den måde uden problemer. Men der er forskel på folk.

Har både hendes navn og adresse.

Den kan da være gået tabt i posten. Men hun svarer ikke på mine henvendelser. Og har blot efterspurgt hvor langt hun er nået med forsendelsen. Hvilket jo ikke burde fornærme nogen. Hun har lukket alle sine salgsannoncer igår.

Jeg har også handlet rigtig mange gange på ts uden problemer og da også hovedsageligt med ts handler. Må bare håbe at supporten kan hjælpe mig. Og ellers må jeg jo kontakte hende via det telefonnr. jeg har fundet på dgs. Ellers kan jeg jo ikke gøre så meget andet. Synes heller ikke politiet er en mulighed. Er bare så ærgelig over at min fødselsdagsgave aldrig er dukket op

Ja det er godt nok også surt. ØV

Anmeld

19. april 2011

Muffinmus

et godt råd frem over er at snede ts på 10 kr i mellem parterne og resten gennem banken hvis man endelig skal bruge bank.

Så har i begge de oplysninger i skal bruge og kan bedre få hjælp fra TS hvis sådan noget opstår. Har selv prøvet det en nekelt gang derinde og hun blev lukket ned.

Er det over 800 kr kan du politi anmelde hende for bedrag.

Men ellers hvis hun bor i nærheden ville jeg dukke op og kræve den jakke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.