øv altså (trendsales)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Hulubulu86

Sakris skriver:

Har ikke hendes nummer, da jeg jo betalte via bankoverførsel. Men har jo hendes mail. og der er kun 1 i dk med hendes navn. Jeg har overvejet at spamme hendes andre varer derinde, for at se om hun vil svare! Men kan ikke finde ud af om det er for overrumplende!?

Vil raade dig til ikke at spamme hendes annoncer, da hun saa i princippet kan anmelde dig til support for at oedelaegge hendes annoncer og du risikerer at faa en advarsel. Men du kan jo godt skrive paa en enkelt af hendes annoncer at du endnu ikke har modtaget din vare og om hun gerne vil kontakte dig via mail/tlf ASAP.

Kan du ikke finde hende paa www.dgs.dk ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Sakris

Lukasmor skriver:

Tænker nøjagtig det samme som Topp.. Den der med "datteren" er utrolig brugt! Men hvis det er sandt er det selvfølgelig fuldt forståligt, som du også siger!! Synes du skal skrive til hende at du melder hende til TS da du kan se at hun har været online.. Hvis ikke du får nogen respons så se at få meldt hende..

Jeg har også fået undskyldningen med den indlagte datter før. Men der kontaktede sælger mig selv, inden varen skulle have været landet hos mig. Synes bare det er noget alvorligt noget at lyve om, hvis det er tilfældet!

Anmeld

19. april 2011

Hulubulu86

Sakris skriver:

Kan man godt melde hende til trendsales unden at have betalt via trendsales?

Selvom du har overfoert via bank vil trendsales support oftest hjaelpe alligevel, i har jo trods alt indledt handlen via trendsales.

Saa meld

Anmeld

19. april 2011

ZamanogDania

Sakris skriver:

Kan man godt melde hende til trendsales unden at have betalt via trendsales?

Det kan man sagtens. fordi hun kan jo snyde andre, så de skal holde øje med hende, og de skal hjælpe dig.

Anmeld

19. april 2011

Rockertand

Er der nogen, der ved, om det er tilladt at oplyse hendes TS-brugernavn herinde, det kunne jo være, at vi var så heldige, at der var én, der havde handlet TS-handel med hende? Jeg er selv en grønskolling derinde, men har da i hvert fald de første 250 kontaktoplysninger på TS-brugere.

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Dubai skriver:

Vil raade dig til ikke at spamme hendes annoncer, da hun saa i princippet kan anmelde dig til support for at oedelaegge hendes annoncer og du risikerer at faa en advarsel. Men du kan jo godt skrive paa en enkelt af hendes annoncer at du endnu ikke har modtaget din vare og om hun gerne vil kontakte dig via mail/tlf ASAP.

Kan du ikke finde hende paa www.dgs.dk ?

Det har du ret i. Også det jeg havde tænkt. Skrev i sidste uge på en af hendes annoncer, og har skrevet 3 mails i løbet af de sidste 2 uger uden feedback. Jeg har også været nede forbi postkontoret 2 gange, i forhold til om den var endt i rette by med med forkert adresse (er den eneste i dk med mit navn) men de havde den ikke. Den er sendt som brevpost så kan jo heller ikke tracke den.

Hendes navn er i en af hendes mails, og der er kun en i dk med det navn ifølge dgs. Så man kan vel formode at det er hende!?

Anmeld

19. april 2011

Sakris

ZamanogDania skriver:

Det kan man sagtens. fordi hun kan jo snyde andre, så de skal holde øje med hende, og de skal hjælpe dig.

Ej så vil jeg da helt sikkert skrive til trendsales support. Jeg har købt pænt mange ting derinde i trendsales handler efterhånden, så det er slet ikke vanligt, at jeg betaler via bankoverførsel.

Anmeld

19. april 2011

Hulubulu86

Sakris skriver:

Det har du ret i. Også det jeg havde tænkt. Skrev i sidste uge på en af hendes annoncer, og har skrevet 3 mails i løbet af de sidste 2 uger uden feedback. Jeg har også været nede forbi postkontoret 2 gange, i forhold til om den var endt i rette by med med forkert adresse (er den eneste i dk med mit navn) men de havde den ikke. Den er sendt som brevpost så kan jo heller ikke tracke den.

Hendes navn er i en af hendes mails, og der er kun en i dk med det navn ifølge dgs. Så man kan vel formode at det er hende!?

Inde paa hendes profil paa trendsales skal du kunne se hvilket postnummer hun hoerer under, saa hvis den person paa DGS har det samme postnummer er sandsynligheden i hvert fald rigtig stor!!

Anmeld

19. april 2011

lounika

Sakris skriver:

Skal bare lige ud med mine frustrationer. Jeg har i det sidste år bestilt rigtig meget på trendsales og dba. Hovedsageligt til min datter.

Da jeg havde fødselsdag i lørdags synes jeg at jeg da skulle forkæles. Så gik på udkig efter en danefæ regnfrakke, som jeg har kunnet tænke mig rigtig længe. Min kæreste sagde at han ville give den, og da jeg så fandt en passende til en god pris den 23. marts bestilte jeg den. Jeg overførte pengene til sælgeren samme dag (via bankoverførsel) og hørte derefter ikke fra hende i 2 uger. Hendes datter havde vidst været indlagt, så det er jo fuldt forståeligt! Hun sagde ved samme lejlighed at jakken nu var sendt afsted.  

Nu er der så bare gået to uger mere, min fødselsdag er ovre og jeg har stadig ikke modtaget den!  Hun svarer ikke på mails (hun har svaret på 1 mail på 4 uger) men kan se at hun flere gange har været på trendsales... Øv hvor er det altså bare sur røv. Er rigtig ked af at min fødselsdagsgave fra min kæreste bare endte med at være luft!

har du kun hende mail...? når den ikker er kørt ind over ts med betaling får du jo ikke en mail med hendes adr og tlf som man gør når man bruges deres handelss metode der inde jo det syntes jeg er smart så kan man altid finde dem jo...  for ja det da sur røXXXXX ikke at få det man betaler for.. kontagt ts og meld hende for det der inde så kontager de hende ..  håber du får din gave

Anmeld

19. april 2011

ZamanogDania

Sakris skriver:

Ej så vil jeg da helt sikkert skrive til trendsales support. Jeg har købt pænt mange ting derinde i trendsales handler efterhånden, så det er slet ikke vanligt, at jeg betaler via bankoverførsel.

Det synes jeg du skal ihvertfald også må vi håbe du får din vare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.