øv altså (trendsales)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Sakris

ZamanogDania skriver:

Det kan man sagtens. fordi hun kan jo snyde andre, så de skal holde øje med hende, og de skal hjælpe dig.

Hm... Hun har tilsyneladende slettet sine aktive annoncer igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Carl-Emil's mor

som andre siger, meld hende til ts-support... jeg havde samme problem med en yderst dum K*#/&&curren( som så pludselig havde solgt til en anden selvom jeg havde betalt og som oprettede fake profiler derinde konstant.. Jeg var så harm at hver gang hun åbnede en fake bruger meldte jeg det og efter 4 fake brugere stoppede hun. Jeg fik et kæmpe stort tak for trendsales så synes absolut at du skal melde det...

Anmeld

19. april 2011

bullerbassen

Ej hvor surt - Ville da helt sikkert kontakte TS support

Måske de kan hjælpe alligevel - Ville bestemt prøve og finde hendes nummer og kontakte hende telefonisk..

Svare hun heller ikke andre der skriver på hendes annoncer ?? Eller er det kun dine henvendelser.

For jeg ville blive ved tror jeg .... Har ikke prøvet det ( heldigvis )

Håber du finder en løsning & tillykke med fødselsdagen

Anmeld

19. april 2011

ZamanogDania

Sakris skriver:

Hm... Hun har tilsyneladende slettet sine aktive annoncer igår

ja men meld hende selvom hun har slettet sine aktive annoncer.

Anmeld

19. april 2011

bullerbassen

Shalmi skriver:

som andre siger, meld hende til ts-support... jeg havde samme problem med en yderst dum K*#/&&curren( som så pludselig havde solgt til en anden selvom jeg havde betalt og som oprettede fake profiler derinde konstant.. Jeg var så harm at hver gang hun åbnede en fake bruger meldte jeg det og efter 4 fake brugere stoppede hun. Jeg fik et kæmpe stort tak for trendsales så synes absolut at du skal melde det...

Ej hvor frækt - godt du var standhaftig

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Shalmi skriver:

Hvor sejt  Hvordan kunne du se det var den samme? spørger jeg lige meget dumt :-)

Anmeld

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Sakris skriver:

Hvor sejt  Hvordan kunne du se det var den samme? spørger jeg lige meget dumt :-)

Fordi den måde hun skrev på var helt tydelig at det var samme person.. + annoncerne var også på dba.dk og der var de tilsalg med samme telefon nr som hende jeg havde overført penge til ...

Nogle vil mene det var totalt spild af tid, men når man går derhjemme mens en 6 mdr gamle hvalp og venter på svar om den har kræft eller ej så var det altså ganske godt have noget at kunne lege detektiv på, også kunne man også den vej igennem komme af med lidt vrede

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Tusind tak for hjælpen piger  Det hjalp lidt på knuden i maven at få det ud og få jeres gode råd.

Jeg har nu skrevet til trendsales support. Så må vi se hvad de skriver retur.

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Shalmi skriver:

Fordi den måde hun skrev på var helt tydelig at det var samme person.. + annoncerne var også på dba.dk og der var de tilsalg med samme telefon nr som hende jeg havde overført penge til ...

Nogle vil mene det var totalt spild af tid, men når man går derhjemme mens en 6 mdr gamle hvalp og venter på svar om den har kræft eller ej så var det altså ganske godt have noget at kunne lege detektiv på, også kunne man også den vej igennem komme af med lidt vrede

Det er da alligevel et fint detektiv arbejde du har gjort så  

Håber dette er første og sidste gang. Vil ihvertfald ikke handle for større beløb uden en trendsale handel eller personligt fremmøde fremover.

Anmeld

19. april 2011

Sakris

bullerbassen skriver:

Ej hvor surt - Ville da helt sikkert kontakte TS support

Måske de kan hjælpe alligevel - Ville bestemt prøve og finde hendes nummer og kontakte hende telefonisk..

Svare hun heller ikke andre der skriver på hendes annoncer ?? Eller er det kun dine henvendelser.

For jeg ville blive ved tror jeg .... Har ikke prøvet det ( heldigvis )

Håber du finder en løsning & tillykke med fødselsdagen

Der er kun en med hendes navn på de gule sider. Og postnummeret stemmer overens med det på trendsales. Så alt efter hvad trendsales support siger, så ringer jeg hende op i næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.