Sakris skriver:
Jeg tænker bare. At hvis den bliver indleveret på et posthus, og bliver betalt der. Får man jo en bon. Og jeg har jo datoen for hvornår den er sendt og ved ca hvor meget den vejer. Men den beskriver jo selvfølgelig ikke at jeg er modtager! Hm. Synes det er så svært. Men skal lige ned og snakke med post dk. For synes da klart at en indleveringsattest til en anden gang er en god idé!
Altså når jeg sender pakker gemmer jeg altid bonnen , men kan jo så nu forstå at det ikke hjælper en dytfis , hvis der ikke er indleveringsattest.
Må sige, at jeg simpelthen ikke syntes det er fair det hænger på sælger, hvis køber vælger den billige løsning. Når andet er oplyst.
For så ville køber jo til en hver til kunne sige den ikke er modtaget og så hænger sælger på den. Jeg har heldigvis ikke oplevet dette.
Men vil da tænke over det, da jeg engang imellem har solgt tøj for 500 - 600 kr sendt som b-post fordi køber vælger dette.
Dvs at jeg skulle dække evt pakker der forsvinder og så kan sælger jo bare sige det ikke er kommet .
Anmeld