øv altså (trendsales)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.525 visninger
76 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Sakris

Skal bare lige ud med mine frustrationer. Jeg har i det sidste år bestilt rigtig meget på trendsales og dba. Hovedsageligt til min datter.

Da jeg havde fødselsdag i lørdags synes jeg at jeg da skulle forkæles. Så gik på udkig efter en danefæ regnfrakke, som jeg har kunnet tænke mig rigtig længe. Min kæreste sagde at han ville give den, og da jeg så fandt en passende til en god pris den 23. marts bestilte jeg den. Jeg overførte pengene til sælgeren samme dag (via bankoverførsel) og hørte derefter ikke fra hende i 2 uger. Hendes datter havde vidst været indlagt, så det er jo fuldt forståeligt! Hun sagde ved samme lejlighed at jakken nu var sendt afsted.  

Nu er der så bare gået to uger mere, min fødselsdag er ovre og jeg har stadig ikke modtaget den!  Hun svarer ikke på mails (hun har svaret på 1 mail på 4 uger) men kan se at hun flere gange har været på trendsales... Øv hvor er det altså bare sur røv. Er rigtig ked af at min fødselsdagsgave fra min kæreste bare endte med at være luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Rockertand

Skal bare lige ud med mine frustrationer. Jeg har i det sidste år bestilt rigtig meget på trendsales og dba. Hovedsageligt til min datter.

Da jeg havde fødselsdag i lørdags synes jeg at jeg da skulle forkæles. Så gik på udkig efter en danefæ regnfrakke, som jeg har kunnet tænke mig rigtig længe. Min kæreste sagde at han ville give den, og da jeg så fandt en passende til en god pris den 23. marts bestilte jeg den. Jeg overførte pengene til sælgeren samme dag (via bankoverførsel) og hørte derefter ikke fra hende i 2 uger. Hendes datter havde vidst været indlagt, så det er jo fuldt forståeligt! Hun sagde ved samme lejlighed at jakken nu var sendt afsted.  

Nu er der så bare gået to uger mere, min fødselsdag er ovre og jeg har stadig ikke modtaget den!  Hun svarer ikke på mails (hun har svaret på 1 mail på 4 uger) men kan se at hun flere gange har været på trendsales... Øv hvor er det altså bare sur røv. Er rigtig ked af at min fødselsdagsgave fra min kæreste bare endte med at være luft!

Har du ringet til hende? Jeg ville da forsøge at konfrontere hende på alle tænkelige måder. Jeg håber sandelig ikke, at du har tænkt dig at give op

Bor hun langt fra dig?

Anmeld

19. april 2011

Topp

Rockertand skriver:

Har du ringet til hende? Jeg ville da forsøge at konfrontere hende på alle tænkelige måder. Jeg håber sandelig ikke, at du har tænkt dig at give op

Bor hun langt fra dig?

lyder lidt bekendt med den indlagte datter - dog modtog jeg det jeg havde købt - men den er slet ikke den pris værd jeg har givet - så kontaktede hende for at få penge retur - og vups var hun slettet på babygalleri

Anmeld

19. april 2011

ZamanogDania

Kan du ikke anmelde hende ind på trendsales. du kan bare skrive til trendsales og anmelde hende. De har sikkert adresse og det hele på hende.

Anmeld

19. april 2011

lukasmor

Tænker nøjagtig det samme som Topp.. Den der med "datteren" er utrolig brugt! Men hvis det er sandt er det selvfølgelig fuldt forståligt, som du også siger!! Synes du skal skrive til hende at du melder hende til TS da du kan se at hun har været online.. Hvis ikke du får nogen respons så se at få meldt hende..

Anmeld

19. april 2011

Hulubulu86

Foerst og fremmest skal du anmelde det til Trendsales Support.

Hvor meget betalte du for varen?

Kontakt saelger paa mail/trendsales/tlf og informer hende om at du vil politianmelde hende hvis du ikke modtager din vare eller pengene retur inden for en kort tidsramme, det plejer at virke.

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Rockertand skriver:

Bor hun langt fra dig?

Har ikke hendes nummer, da jeg jo betalte via bankoverførsel. Men har jo hendes mail. og der er kun 1 i dk med hendes navn. Jeg har overvejet at spamme hendes andre varer derinde, for at se om hun vil svare! Men kan ikke finde ud af om det er for overrumplende!?

Anmeld

19. april 2011

ZamanogDania

Sakris skriver:

Har ikke hendes nummer, da jeg jo betalte via bankoverførsel. Men har jo hendes mail. og der er kun 1 i dk med hendes navn. Jeg har overvejet at spamme hendes andre varer derinde, for at se om hun vil svare! Men kan ikke finde ud af om det er for overrumplende!?

Du skal da gør alt for at får din vare eller får pengene tilbage. Det vil jeg gør!

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Topp skriver:

lyder lidt bekendt med den indlagte datter - dog modtog jeg det jeg havde købt - men den er slet ikke den pris værd jeg har givet - så kontaktede hende for at få penge retur - og vups var hun slettet på babygalleri

Ja, jeg har også oplevet den undskyldning en enkelt gang før. Men der skrev personen selv efter et par dage og fortalte at varen ikke var afsendt pga sygt barn. Er også lidt mistroisk. Men det ville jo være forfærdeligt at være det over for en, der rent faktisk talte sandt!

Anmeld

19. april 2011

Sakris

ZamanogDania skriver:

Kan du ikke anmelde hende ind på trendsales. du kan bare skrive til trendsales og anmelde hende. De har sikkert adresse og det hele på hende.

Kan man godt melde hende til trendsales unden at have betalt via trendsales?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.