Nu er der nok nogle familier, der slet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Rockertand

R&N skriver:

Åha, ja jeg er så en af dem nogle af jer "skælder" ud... Jeg er lige blevet uddannet sygeplejerske men er uden job.. De første to måneder fik jeg ingen dagpenge pga karantæne ved akassen.. Der valgte jeg så at søge KH, da vi ellers ikke havde noget at leve af... Den ene måned fik jeg 4000 udbetalt den anden 6000. Jeg bor sammen med min kæreste som arbejder og har omkring 18.000 udbetalt, og pga hans løn kan vi ikke få friplads osv, hvilket selvfølgelig er fair nok.. MEN!! Han er ludoman, så han bruger nærmest pengene inden han får dem.. Så jeg har ikke kunnet betale de 2300 for dagplejen i 3mdr, da jeg har været nødt til at prioritere mad på bordet samt indbetaling til akassen.. Jeg fik et brev i sidste måned om, at der blev trukket 50% af bfy, så jeg er spændt på hvor meget der blir trukket.. Jeg har altid sat en stor ære i at betale mine regninger, men med en ludoman i huset ser det rigtig sort ud

Så er det jo igen, fordi I (han) prioriterer jeres penge forkert - og det kan overhovedet ikke være mit problem som skatteyder.

Hvordan kan du acceptere at leve sammen med én, der bruger de penge, der skal forsørge dit barn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Halbschön

Rockertand skriver:

Så er det jo igen, fordi I (han) prioriterer jeres penge forkert - og det kan overhovedet ikke være mit problem som skatteyder.

Hvordan kan du acceptere at leve sammen med én, der bruger de penge, der skal forsørge dit barn???