Nu er der nok nogle familier, der slet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.344 visninger
79 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Anonym trådstarter

ingen børnepenge får her den 20, hvis de skylder kommunen penge

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article153873 3.ece

Måske det kan være med til at man ikke havner i RKI.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

SpunkenJo

Jeg bifalder

Det var dog fantastisk, at man nu kan gøre noge for at få folk til at betale hva de skylder!!!

Jeg er helt med på det nyligt vedtagne forslag.
- kol bare flere af dem, så vi andre der betaler vores regninger ikke skal se frem til skattestramninger fordi der er "hul" i statskassen!

Anmeld

16. april 2011

Faith

Hvad mener de med hvis man skylder penge for børnepasning???. Man kan vel ikke få sit barn passet uden at betale... Eller hvad?

Anmeld

16. april 2011

henh01

smillaluna skriver:

Hvad mener de med hvis man skylder penge for børnepasning???. Man kan vel ikke få sit barn passet uden at betale... Eller hvad?

hvis du lader være med at betale din regning for inst bliver denne gæld inddraget til SKAT som da vil sørger for at få det skyldige tilbage. I DK Har man den holdning at alle har ret til at få deres barn passet og derfor kan dette lade sig gøre.

Anmeld

16. april 2011

Ryberg

henh01 skriver:

hvis du lader være med at betale din regning for inst bliver denne gæld inddraget til SKAT som da vil sørger for at få det skyldige tilbage. I DK Har man den holdning at alle har ret til at få deres barn passet og derfor kan dette lade sig gøre.

Det er jeg faktisk chokket over at det kan lade sig gøre... så bifalder  jeg godt nok også det her med at skat kan indkræve pengene på den her måde!

Anmeld

16. april 2011

Faith

henh01 skriver:

Ok!! Det anede jeg ikke! Det er sku både godt og skidt. For de familier der er virkelig pressede økonomisk vil jo højst sandsynligt "spare" lige nøjagtigt der. Det er jo ikke noget man mærker konsekvensen af sådan lige med det samme. Men det er dælme ris til egen røv når staten så pludselig inddrager. Åh hvor må det være hårdt pludselig at stå uden børnecheck!

Anmeld

16. april 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Troede slet ikke man kunne lade vær med at bare betale .. Selvf. skal man betale ! 

Anmeld

16. april 2011

Mie A

Jeg synes ikke om den nye lov. Kunne bedre lide den før - da skat kun måtte tage 50% af børnefamilieydelsen. Der sidder mange familier derude, som regner med at få penge den 20., som slet ingen får. Det er familier, som højst sansynligt allerede er nede i et hul - nu vil det bare blive endnu dybere...

Selvfølgelig skal man betale hvad man skylder - men tingene er ikke altid så enkelte.

Mie 

Anmeld

16. april 2011

maria_wlt

SpunkenJo skriver:

Jeg bifalder

Det var dog fantastisk, at man nu kan gøre noge for at få folk til at betale hva de skylder!!!

Jeg er helt med på det nyligt vedtagne forslag.
- kol bare flere af dem, så vi andre der betaler vores regninger ikke skal se frem til skattestramninger fordi der er "hul" i statskassen!

Jeg bifalder da ihvertfald også...

Kan godt nok få et chok nogen gange, når jeg læser.." Jeg kan ikke få mine skatte penge..øvøv---fordi jeg skylder penge"

NEJ selvfølgelig skal du ikke ha penge hvis du skylder de samme mennesker... HALLO.. 

Anmeld

16. april 2011

nvm

Mie A skriver:

Jeg synes ikke om den nye lov. Kunne bedre lide den før - da skat kun måtte tage 50% af børnefamilieydelsen. Der sidder mange familier derude, som regner med at få penge den 20., som slet ingen får. Det er familier, som højst sansynligt allerede er nede i et hul - nu vil det bare blive endnu dybere...

Selvfølgelig skal man betale hvad man skylder - men tingene er ikke altid så enkelte.

Mie 

er helt enig med dig..

synes sku det synd.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.