Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Shibby

Vis ham det du har fundet Er sikker på i kan finde en mellemvej. Han bryder sig bare ikk om at andre mænd glor på dig. Men en køn pige blir gloet på om hun viser noget eller ej Pyt med at andre glor,det er jo ham du er sammen med som du elsker og holder af  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

lisesp83

wow jeg er paf..

Der er ingen der ejer hinanden!!!! PUNKTUM...

Livet er sku da for kort, til at gøre som andre siger. Du er din egen herre.

Og du skriver, at vi dømmer dig.. Nej det gør vi ikke, men sådan som du siger det står til, med din kæreste og hans jalousi, gør folk bekymret. Forstår du?

Så dem der skriver til dig i din tråd (som egentlig er et råb om hjælp), vil bare gerne hjælpe og støtte dig. Du behøver ikke ryge i forsvarsposition. Vi siger intet for at dømme dig.

Knus fra Lise - som IKKE ville finde sig i, at andre bestemmer hvad jeg skal, og hvornår osv..

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Malousmor87 skriver:

Er nu ikke en som synes det er så fedt og vise min krop men min kæreste elsker det, han ville helst have jeg gik i kjoler og sån noget, han vil gerne vise mig frem og sige se min lækre dame.  

Jeg synes du skal tage en snak med ham om hvad det er der gør han ikke vil have du viser noget, man kan sagtnes have flot ( lidt ) tøj på uden man ren faktisk viser for meget.. ( tro mig det har jeg fundet ud af , da jeg selv ikk kan lide min krop&nbsp

Og hvordan gik du klædt da i fandt sammen.?

for at i finder en løsning..

Var kun 15 år da vi mødtes. Der gik jeg normalt i bukser hvor min numse kunne ses og en kort trøje så en lille del af min mave kunne ses. Men der var han ligeglad. Nu hvor der er følelser kan han ikke klare en skid tøj som jeg tar på ! 

Anmeld

15. april 2011

Lunae

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Jeg tror da alle har brug for at føle sig lækre Jeg er selv en ordentlig trunte med en del ekstra vægt. Jeg vil da selvfølgelig gerne tabe mig, men det er for min egen skyld. Min kæreste synes jeg er lækker som jeg er og kan godt lide min bløde krop!

Jeg klæder mig på ingen måde våget, det er slet ikke mig. End ikke hvis jeg havde den perfekte krop ville jeg klæde mig udfordrende. Jeg synes ikke det er pænt, når man kan se for meget!

Jeg kan på en måde godt forstå din kæreste, men til sommer er man jo let påklædt og det ser jeg ikke noget galt i.

Er det ikke nok for dig at være udfordrende klædt foran din kæreste eller har du brug for at føle dig lækker overfor andre mennesker også?

Anmeld

15. april 2011

qp

IsjaLuna skriver:

Ja det er jo lige det. Hospants er 100% uaccepteret fra hans side. Så sent som igår da jeg prøvede at snakke med ham om det, mindede jeg ham om en dag i sidste sommer hvor jeg var på støget med min veninde og skulle mødes med ham efter. Da han så jeg havde taget trøjen af pga VARMEN og 'KUN' havde stropbluse på (ikke nedringet eller gennemsigtig) løb han hen til mig og tog trøjen om mig og hev mig ind til side, han skældte mig ud og sagde jeg lignede en LUDER !! VI var uvenner resten af den dag kan jeg huske, fordi vi begge blev så sure på hinanden. Men nu synes han stadig der er uacceptabelt med bare en stropbluse hvis det er varmt, han siger at jeg gør det for at få opmærksomhed på gaden, hvilket ikke passer ! Havde det varmt ! OG kommer også til at få det varmt til sommer hvis jeg skal have trøjer på heletiden !! 

Din kæreste er satme ikke rask oveni, undskyld men det han gør her er fandme ikke i orden... Og at du finder dig i hans diktatur gør jo bare, at han fortsætter. - You teach people how to treat you!

Og ved du hvad... Du er en rigtig køn ung pige, meget køn endda - du skal simpelthen slippe dig af med den stodder!

Anmeld

15. april 2011

Brams

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Min mand ville nok ikke have det godt med at jeg rendte rundt nøgen  men ellers har han ingen problemer i noget af det jeg tager på - og han har heller ikke ret til at fortælle mig hvad jeg skal have på og hvordan jeg skal se ud eller ikke må se ud.

Ville ikke finde mig i at blive behandlet på den måde, synes du skal mærke godt efter, om det er noget du kan leve med resten af livet og leve med en mand, der gerne vil bestemme så meget over dig

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Lunae skriver:

Jeg tror da alle har brug for at føle sig lækre Jeg er selv en ordentlig trunte med en del ekstra vægt. Jeg vil da selvfølgelig gerne tabe mig, men det er for min egen skyld. Min kæreste synes jeg er lækker som jeg er og kan godt lide min bløde krop!

Jeg klæder mig på ingen måde våget, det er slet ikke mig. End ikke hvis jeg havde den perfekte krop ville jeg klæde mig udfordrende. Jeg synes ikke det er pænt, når man kan se for meget!

Jeg kan på en måde godt forstå din kæreste, men til sommer er man jo let påklædt og det ser jeg ikke noget galt i.

Er det ikke nok for dig at være udfordrende klædt foran din kæreste eller har du brug for at føle dig lækker overfor andre mennesker også?

Har bare brug for at vælge flot tøj frem om morgenen i stedet for at hoppe i de gamle joggingbukser og den store trøje...  

Vil ha den gode følelse når jeg kigger mig i spejlet i stedet for aldrig at kigge mig i spejlet, fordi der ikke er noget særligt at se på.. 

Forstår du hvad jeg mener? 

X Isja

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

qp skriver:

Din kæreste er satme ikke rask oveni, undskyld men det han gør her er fandme ikke i orden... Og at du finder dig i hans diktatur gør jo bare, at han fortsætter. - You teach people how to treat you!

Og ved du hvad... Du er en rigtig køn ung pige, meget køn endda - du skal simpelthen slippe dig af med den stodder!

Kan ikke, elsker ham og han er faren til mit barn. VI er endda forlovet og har ikke i sinde at forlade ham. Det her en kun én af de mange problemer et forhold kan have og vil hellere arbejde mig igennem det i stedet for at give op på stedet og forlade ham..

Forstår du ?

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Shibby skriver:

Vis ham det du har fundet Er sikker på i kan finde en mellemvej. Han bryder sig bare ikk om at andre mænd glor på dig. Men en køn pige blir gloet på om hun viser noget eller ej Pyt med at andre glor,det er jo ham du er sammen med som du elsker og holder af  

Hehe ja det er jeg nød til at hjernevaske ham med  

X Isja

Anmeld

15. april 2011

qp

IsjaLuna skriver:

Kan ikke, elsker ham og han er faren til mit barn. VI er endda forlovet og har ikke i sinde at forlade ham. Det her en kun én af de mange problemer et forhold kan have og vil hellere arbejde mig igennem det i stedet for at give op på stedet og forlade ham..

Forstår du ?

Ja jeg forstår skam godt det du skriver - men jeg er også sikker på, at det ikke vil vare ved... Jeg er ked af, at sige det - men jeg tror, at når du bliver mor og lidt ældre, så vil du begynde at se tingene lidt anderledes - det håber jeg ihvertfald for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.