Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

qp

IsjaLuna skriver:

Næ... Men min kærestes temperament kan ikke holde ud hvis andre mænd kigger på mig, han kom op at slås med 5 forskellige sidst vi var i byen, fordi han så de snakkede til mig 

Der har du dit svar!!

Alarmklokkerne ringer her....  sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Isabella_mor

jeg forstår ikke de mennesker der holder af hinanden sætter regler op for hinanden omkring hvad man må og hvad man ikke må..

hvis du vil være lækker så gør noget ved det..

han er sgu da bare bange for at du løber med en anden.. og så er det sgu ham der er noget galt med..

det kan ingenlunde være dit problem.

min kæreste er sgu ligeglad om jeg viser ben og gør noget ud af mig selv. han kommentere det ved at sige noget positivt og fortælle mig at jeg ser godt ud... og så er der ikke mere i det.. vi stoler også 110% på hinanden. jeg ville ikke kunne holde ud at leve med en der satte den slags grænser for mig...

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

Fenja09 skriver:

For at svare direkte på dit spørgsmål - så er min kæreste godt nok fuldstændig ligeglad med hvordan jeg går klædt, så længe jeg har det godt med det

Derudover vil jeg tilføje, at jeg bestemt ikke behøver at vise en masse hud for at føle mig godt tilpas og pæn. Men din alder taget i betragtning så kan jeg nu godt forstå, hvis du føler at du godt vil vise lidt af din krop - tror det forsvinder lidt jo ældre man bliver

Og mht at vi går sommeren i møde, ja så er det jo næsten fysisk umuligt ikke at vise ben, arme, bryst eller andet medmindre man skal gå i vintertøj

Håber din kæreste vil forstå dig, hvis du snakker med ham om det.

/Fenja

JA, det er også hvad jeg er kommet frem til  

At jeg er ung og har det godt med en stropbluse på en gang imellem  

At jeg skal snakke med ham om det.

For det er snart SOMMER !!!! Og den har været mere savnet end nogensinde før !  

Men tak for kommentaren 

Anmeld

14. april 2011

Lou87

DK skriver:

Min kæreste elsker når jeg ser godt ud! Så hvisker han altid til mig når vi er til en stor fest: "du er som altid den aller smukkeste/lækreste/hotte i aften"! Så er han da bare super stolt over at have mig med/være sammen med mig!

Din kæreste må være meget usikker siden han ikke kan tåle at du ser godt ud! Måske du skal tale lidt med ham om det? Han vil da heller ikke kunne lide at du begynder at ligne udskidt æblegrød?

Knus

Sådan er det også her
Han er STOLT når jeg li er lidt ekstra lækker..

Og tænker også kæresten må være enten sygeligt jaloux eller meget usikker ???

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

ønskebarn74 skriver:

Nej man skal da være hvirkelig dum at fortælle sin jaloux mand at der var nogen der gloede efter en og synes man er lækker...

Jeg er ikke virkelig dum, fordi jeg elsker og respektere min mand. Jeg fortæller ham det for at være på den sikre side. Vi går meget op i tillid og det her er en af de ting der hjælper.

DU er dum! Du dømmer mig uden du kender mig !

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

mika.F skriver:

rart at vide jeg ikk er den eneste, jeg har brugt de sidste to uger i den samme grimme kjole fordi det er det eneste der dækker mig nok i min kærestes verden, og som jeg kan passe over min store gravide mave... og ærligt, så hænger hans meninger om mit tøj og udseende mig laaaangt ud af halsen, mine kjoler er for korte og han mener bestemt at man kan se min røv selvom jeg har tykke leggins på, og hvis jeg foreksempel har mine lækre lange extentions i eller gør lidt ud af mig selv tror han at jeg skal ud og lave noget med en anden.... kunne fortsætte...

alene det at jeg går i bad før han kommer hjem fra arbejde og prøver at være lidt lækker med nyt frækt undertøj and so, på trods af min mave, så tror han bare at jeg har haft en hemmelig gæst og det er for denne her ikke eksisterende  gæst jeg har gjort mig lækker for....  og jeez, kan vel ikke være så svært at forstå at jeg bare ikke på nogen som helst måder føler mig en skid lækker når jeg lugter af sved og våd hund(når jeg sover lægger jeg altså ikke mærke til at hunden lægger sig op til mig i sengen, pænt klamt især for tiden da hun er i løbetid, ad ad ad siger jeg bare!)...'

hvis du finder en løsning så man kan få kæresten til at forstå at man godt må være lækker selvom man er gravid/mor med kæreste/mand, så sig endelig til!

Ilm ! Forstår dig fuldt ud ! 

Tror jeg tæsker ham fuldstændig snart og gør hvad der passer mig !

Anmeld

14. april 2011

mor til 2 skønne piger .

hm min mand er ikke ligglad, men han elsker når folk vender sig om og kigger på den gode måde , og han så ved a det er ham som får mig med hjem  .. jeg bestemmer over hvorn jeg vil se ud og det laver jeg ikke om på

Anmeld

14. april 2011

mika.F

IsjaLuna skriver:

Ilm ! Forstår dig fuldt ud ! 

Tror jeg tæsker ham fuldstændig snart og gør hvad der passer mig !

skriv hvis du skal bruge hjælp, så går vi efter min mand når vi er færdige, og så skal der shoppes lækkert tøj and so bagefter..   hehehe

Anmeld

14. april 2011

nattergalen

IsjaLuna skriver:

Ja, jeg og min familie (OG min forlovede) er også kristen protestanter, da vi stammer fra Chile.

Har ikk tænkt mig at gå i nedringet og vise min KROP, for så vil min familie begynde at blande sig, det burde du vide.  

HAr heller ikke lyst til at vise mig, men det er heller ikke det jeg mener, for min søstre kan klæde sig som de vil, de ser ordenlige ud, ikke billige, de kan føle sig smukke, fordi de ikke har en mand der bliver jaloux på ingen tid...

Min mand vil ikke have jeg går med de der strop-bluser om sommeren, selv om jeg har lange bukser der DÆKKER numsen og selv om det er 35 grader udenfor ! SKAL ha t-shirt der er lang eller langærmet. Hader at være ude med ham om sommeren, mens han nyder at gå i en kølig t-shirt.

Alle hans venner er muslimer, så måske han er blevet lidt overdrevet pga dem....

Det virker som om du opfattede mit indlæg som angribende, det var i hvert fald ikke meningen.. 
Jeg mener blot-som så mange andre skriver- at du selv burde vælge.. Mener ikke jeg har lagt op til at du er billig el andet..

Dertil skal det lige kommenteres at jeg IKKE kender til at familien blander sig i hvad jeg skal gå i af tøj..  Det er mit valg og ingen andres.. At jeg så har brugt mit fri valg til at gå dækket til er så min sag/valg..  

At din mand har muslimske venner gør ikke at han nødvendigvis er blevet påvirket af dem, det kan godt tænkes at han bare er meget jaloux og så er det dig der må konkludere om du vil leve med det.. 

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

mika.F skriver:

skriv hvis du skal bruge hjælp, så går vi efter min mand når vi er færdige, og så skal der shoppes lækkert tøj and so bagefter..   hehehe

HAHA god stil !! ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.