IsjaLuna skriver:
Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!
Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).
Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 
Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende
Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder...
Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 
Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)
Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER
!!!
Det er uretfærdigt 
HVIS I HAR EN KÆRESTE:
ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?
Wow hold da op hvor problematisk!
Selvfølgelig må man være lækker selvom man har kæreste og barn, du skal jo også styrke din egen selvtillid og selvværd. Hvis det ikke er iorden, vil andre problemer jo også komme bagefter.
Hvordan kan det være at din kæreste er sådan, er det mon fordi han føler at der er konkurence fra andre når du ser lækker ud?
Eller måske at du ikke må se bedre ud end ham?
Eller han frygter at hvis du er for lækker, er han ikke god nok for dig(at problemet faktisk er hans lave selvværd og selvtillid)
Eller noget helt fjerde.
Er han til at forhandle og snakke med, hvis han slet slet ikke er til at rokke med, skal du begynde at tænke på dig selv, har du det ikke godt, har dit barn det heller ikke. Og dig og dit barn er det vigtigste i dit liv 
Jeg vil sige at min kæreste er rimelig ligeglad med hvor meget jeg viser, jeg er fra naturens side ikke vild med at vise kavalergang alligevel(pga en keloid på brystet).
Men om sommeren er jeg fuldstændig ligeglad og min kæreste har faktisk været med til at booste mit selvværd, når han har sagt at jeg ser smuk ud som jeg er.
Jeg har helt klart trangen til at føle mig smuk, hvem har ikke det?
I weekenden hvis vi alligevel ikke skal noget, kan jeg finde på at sætte håret op i en hestehale og gå i stor T-shirt og sportsbukser, men efter at have kigget mig i spejlet et par gange, føler jeg trang til at skifte tøj til noget strammere og flottere, samt sætte hår og lige smørre min krop.
Min kæreste har aldrig sagt noget til at jeg får de sjove udbrud, men hvad skulle han da også have ret til at sige, det er mig og mit selvværd jeg vil pleje, desuden så skal han da nok mærke til at jeg føler mig utilpas 
Jeg håber du vil prøve at tænke over hvorfor han er sådan også melde tilbage, du skal helt klart hjælpes da det jo også går ud over dit barn.