IsjaLuna skriver:
Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!
Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).
Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 
Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende
Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder...
Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 
Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)
Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER
!!!
Det er uretfærdigt 
HVIS I HAR EN KÆRESTE:
ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?
Nu har jeg ikke lige kroppen til en kort kjole, men til gengæld har jeg go' bryster (hihi
) og jo dem viser jeg da frem i nedringet, når vi/jeg er i byen
I starten af vores forhold, synes min mand ikke at det var fedt, at andre kiggede, men jeg fortalte ham, at det er sådan jeg har lyst til at gå klædt, og det ændrer jeg ikke for nogen - og så var det uddebateret
Nu tænker han helt anderledes...nemlig "de må kigge, men JEG må røre"
Alle har da ret til at føle sig lækker, synes jeg - og man skal da aldrig ændre sig for nogen - hvis du var sådan inden i mødtes, ja så skal han sgu ikke bestemme hvordan du skal gå klædt!
Vil dog sige, at der er stor forskel på fræk og vulgær påklædning, hvis du forstår