Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Mortil2-87

IsjaLuna skriver:

Var kun 15 år da vi mødtes. Der gik jeg normalt i bukser hvor min numse kunne ses og en kort trøje så en lille del af min mave kunne ses. Men der var han ligeglad. Nu hvor der er følelser kan han ikke klare en skid tøj som jeg tar på ! 

Du skriver at du var 15 år da i mødtes, men at han var ligeglad fordi han ingen følelser havde der.?

Da i så begyndte og være kærester , ændrede du så din tøjtil fordi DU havde lyst eller fordi han ( undskyld ordsproget) befalede det??..

Tænk på at det er dig der skal føle dig godt tilpas for at have et godt forhold, hvis han allerede begynder og vil ændre din måde og gå klædt på , så spørg dig selv hvad det næste måske kan blive..

Har en veninde som selv har været i den slags forhold, hun var en pige der elskede fest og farver, og en smuk krop som fyrene kiggede efter.. Da hun så finder sammen med fyren blev hun alt andet end det hun var, det ender så med at hvis han ikke var med til alt hun også fortog sig, så kunne hun kun side derhjemme og trille tommelfingre, han ville altid finde noget andet og gå efter selvom hun gjorde som han sagde/befalede..

Fortæl ham hvad DU har brug for og hvorfor. For hvis du begynder og miste dig selv bare pga noget tøj så ødelægger det mere for jer begge 2.. så ender det med at i ikk kun er sammen fordi i elsker hinanden med fordi der er principting der skal overholdes.. Og du vil gå rundt med dårlig samvitighed hvis du valgte og tage en af de stk tøj han ikke kan låde på..

Ps. Håber den er til og forstå..  Og håber tingene ordner sig for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Pige2009

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

En mand skulle aldrig overfor mig diktere, hvad jeg skulle gå i eller ikke gå i

Anmeld

15. april 2011

Vial

mika.F skriver:

rart at vide jeg ikk er den eneste, jeg har brugt de sidste to uger i den samme grimme kjole fordi det er det eneste der dækker mig nok i min kærestes verden, og som jeg kan passe over min store gravide mave... og ærligt, så hænger hans meninger om mit tøj og udseende mig laaaangt ud af halsen, mine kjoler er for korte og han mener bestemt at man kan se min røv selvom jeg har tykke leggins på, og hvis jeg foreksempel har mine lækre lange extentions i eller gør lidt ud af mig selv tror han at jeg skal ud og lave noget med en anden.... kunne fortsætte...

alene det at jeg går i bad før han kommer hjem fra arbejde og prøver at være lidt lækker med nyt frækt undertøj and so, på trods af min mave, så tror han bare at jeg har haft en hemmelig gæst og det er for denne her ikke eksisterende  gæst jeg har gjort mig lækker for....  og jeez, kan vel ikke være så svært at forstå at jeg bare ikke på nogen som helst måder føler mig en skid lækker når jeg lugter af sved og våd hund(når jeg sover lægger jeg altså ikke mærke til at hunden lægger sig op til mig i sengen, pænt klamt især for tiden da hun er i løbetid, ad ad ad siger jeg bare!)...'

hvis du finder en løsning så man kan få kæresten til at forstå at man godt må være lækker selvom man er gravid/mor med kæreste/mand, så sig endelig til!

Hvor bliver jeg trist over at læse sådan et indlæg. Hvor er din kæreste bare tarvelig. Han burde få noget hjælp.

Anmeld

15. april 2011

IsjaLuna

Malousmor87 skriver:

Du skriver at du var 15 år da i mødtes, men at han var ligeglad fordi han ingen følelser havde der.?

Da i så begyndte og være kærester , ændrede du så din tøjtil fordi DU havde lyst eller fordi han ( undskyld ordsproget) befalede det??..

Tænk på at det er dig der skal føle dig godt tilpas for at have et godt forhold, hvis han allerede begynder og vil ændre din måde og gå klædt på , så spørg dig selv hvad det næste måske kan blive..

Har en veninde som selv har været i den slags forhold, hun var en pige der elskede fest og farver, og en smuk krop som fyrene kiggede efter.. Da hun så finder sammen med fyren blev hun alt andet end det hun var, det ender så med at hvis han ikke var med til alt hun også fortog sig, så kunne hun kun side derhjemme og trille tommelfingre, han ville altid finde noget andet og gå efter selvom hun gjorde som han sagde/befalede..

Fortæl ham hvad DU har brug for og hvorfor. For hvis du begynder og miste dig selv bare pga noget tøj så ødelægger det mere for jer begge 2.. så ender det med at i ikk kun er sammen fordi i elsker hinanden med fordi der er principting der skal overholdes.. Og du vil gå rundt med dårlig samvitighed hvis du valgte og tage en af de stk tøj han ikke kan låde på..

Ps. Håber den er til og forstå..  Og håber tingene ordner sig for dig..

Ja altså da vi begyndte at komme sammen, ville han smide en masse af mit tøj ud, men det fik han ikke lov til. Jeg gik ikke med tøjet, men af hensyn til ham og for at slippe for hans trip, så vænnede jeg mig bare til ikke at tage alt muligt flot på, men bare 'hjemme-tøj' på hver dag, kan man sige. Efterhånden blev jeg totalt ligeglad med min krop og mit udseende. Har taget i alt 10 kg. på, som jeg nu taber hurtigere end lynet, fordi jeg PLUDSELIG er blevet desperat efter at se godt ud igen :-S

Anmeld

15. april 2011

ZamanogDania

Du skal bare sige til ham at du gerne vil have strop tshirt på osv. Men det ser ud til du har ikke sagt ham imod nogensinde.

For anden man behøver ikke have åben tøj på for at være lækker. Jeg tager ikke åben tøj på, fordi jeg kan ikke lide vise mig frem. Hvis min mand siger noget til mig vedr. min tøj, så bliver jeg skide sur.

Han må acceptere mig som jeg er. Han forelskede sig i dig selvom du havde åben tøj på, hvorfor er han imod det nu?

Anmeld

15. april 2011

Mortil2-87

Kan se han er udlænding.. Er selv venner med udlændinge og har på ingen måde noget imod dem..  Men prøv og sæt foden for døren og se hvad han gør, for vil han ikke lytte så må han tage konsekvenserne af det..

Det ender med at det bliver andre ting han kan finde som han kan belærer dig med .. og ikke vil synes er okay du gør ..

Som sagt er min veninde eller hendes ex ikk udlændinge og han opførte sig lige sån, uanset hvem det er skal man aldrig finde sig i at blive bestemt over. Husk på at du er en selvstændig person og at du KUN er 18,, der ingen grund til at han allerde skal KUÈ dig og bestemme hvad du må og IKKE må,...... Han er din kæreste IKKE din far..

Får du det ikke stoppet før det bliver for slemt ,, FÅR DU DET ALDRIG STOPPET: det er for nemt og give efter og finde sig i hvad andre gør ... " så er alting MEGET nemmere "

Hvad ville du fortælle din datter hvis hun en dag kom til dig med samme spørgsmål som du spørger os om.. ?????? Kender du svaret på det , kender du måske svaret på din egen situation..

Herfra...

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

IsjaLuna skriver:

Heh ja det er rigtigt. Min kæreste siger også heletiden at hvis han var ligeglad kunne jeg ligne en luder, men det er han altså ikke !! bla bla bla

heh 

Jeg synes det er virkelig strengt at han kalder dig en luder. Altså ved godt, at han siger at det TØJ du har på gør at du ligner en luder. Men HELT ærlig. Sådan taler man da ikke til dem man har kær. Jeg læste en gang at det ofte starter med at manden kritiserer ens udseenede, så begynder han senere at bestemme hvem man skal se osv. Til sidst han han ødelagt kvinden selvværd så meget at venner/familie osv slet ikke kan kende hende igen.

Når du selv siger, at du slet ikke går rundt i noget udfordrene, så fatter jeg slet ikke hvorfor han skal kommentere det. For mig virker han sygelig jaloux, og så prøver han at få det over på dig (altså ala "hvis jeg var ligeglad med dig så ville jeg ikke kommentere det osv") Men husk på, at langt de fleste mænd ville være glade for at deres kvinder gjorde sig lækre osv. Så det er altså ikke dig der er galt på dem.

Anmeld

16. april 2011

IsjaLuna

tinasmor skriver:

Jeg synes det er virkelig strengt at han kalder dig en luder. Altså ved godt, at han siger at det TØJ du har på gør at du ligner en luder. Men HELT ærlig. Sådan taler man da ikke til dem man har kær. Jeg læste en gang at det ofte starter med at manden kritiserer ens udseenede, så begynder han senere at bestemme hvem man skal se osv. Til sidst han han ødelagt kvinden selvværd så meget at venner/familie osv slet ikke kan kende hende igen.

Når du selv siger, at du slet ikke går rundt i noget udfordrene, så fatter jeg slet ikke hvorfor han skal kommentere det. For mig virker han sygelig jaloux, og så prøver han at få det over på dig (altså ala "hvis jeg var ligeglad med dig så ville jeg ikke kommentere det osv") Men husk på, at langt de fleste mænd ville være glade for at deres kvinder gjorde sig lækre osv. Så det er altså ikke dig der er galt på dem.

Ja, du har fuldstændig ret i alt du siger.... har mistet meget selvværd, men også fordi jeg har taget på og fordi han har svinet mig til når vi er blevet uvenner. Tar alt for personligt så det sårer mig i stedet for at være ligeglad hvad andre siger..... 

Han sagde igår at han ville gå med til at jeg gik klædt som jeg ville, og han sagde at han stolede på at jeg ikke ville ligne en billig pige. 

Men da vi så sku gå, hvor jeg stadig have joggingtøj på, sagde han at han ikk håbede jeg sku have de bukser på hvor man ku se min numse lidt !!  Blev så gal, for så havde han jo ikk fattet en skid, havde mit tøj på alligevel, og det sjove er at vi KUN sku hen og hente vores datter i VUGGESTUEN !!

X Isja 

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Nu har jeg ikke lige kroppen til en kort kjole, men til gengæld har jeg go' bryster (hihi) og jo dem viser jeg da frem i nedringet, når vi/jeg er i byen

I starten af vores forhold, synes min mand ikke at det var fedt, at andre kiggede, men jeg fortalte ham, at det er sådan jeg har lyst til at gå klædt, og det ændrer jeg ikke for nogen - og så var det uddebateret Nu tænker han helt anderledes...nemlig "de må kigge, men JEG må røre"

Alle har da ret til at føle sig lækker, synes jeg - og man skal da aldrig ændre sig for nogen - hvis du var sådan inden i mødtes, ja så skal han sgu ikke bestemme hvordan du skal gå klædt!

Vil dog sige, at der er stor forskel på fræk og vulgær påklædning, hvis du forstår

Anmeld

16. april 2011

Laulund87

Nej, nej, nej hvor er det dog sørgeligt at du er sammen med sådan en "mand"!

Ja undskyld, men det havde jeg ALDRIG fundet mig i!

Han har jo rygrad som en regnorm og nul selvværd UD med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.