Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.038 visninger
110 svar
0 synes godt om
14. april 2011

IsjaLuna

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

o1Mutte

IsjaLuna skriver:

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

Tror ikke min kæreste vil være så tilfreds hvis jeg rendte nøgen rundt Men udover det rager det ham en høstblomst Jeg går i korte kjoler osv til fester det er han ligeglad med

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

o1Mutte skriver:

Tror ikke min kæreste vil være så tilfreds hvis jeg rendte nøgen rundt Men udover det rager det ham en høstblomst Jeg går i korte kjoler osv til fester det er han ligeglad med

Kæft mand, det ville min kæreste aldrig gå med til. Er nød til at respektere ham for han hader at andre kigger på en. Forstår ham ikk hehe

Anmeld

14. april 2011

SussieThyssen

IsjaLuna skriver:

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

Sig mig..tror din kæreste at han lever i et muslimsk land???
Og tror han at han ejer dig?
Jeg fandt mig ikke et sekund i den form for tyrani.
Jo tak jeg har selv haft en sådan mand i mit liv, og det var rigeligt med de 5 år han var der.
Til sidst var han sur bare jeg ville gå til kor en gang om ugen.

Selvfølgelig må du være lækker.
ENs mand/kæreste skal være stolt af en og også ville nyde, at andre mænd kan se hvor dejlig man er.
Så sæt ham stolen for døren og vis at du har din selvstændighed og ret til at se godt ud og også vise det...ellers er det UD kammerat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. april 2011

Nalle

Jeg har været sammen med min kæreste i 3½ år, han har aldrig kommenteret det tøj jeg har på

Men nu er jeg heller ikke typen, der har et behov for at vise mig selv eller min krop

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

IsjaLuna skriver:

Kæft mand, det ville min kæreste aldrig gå med til. Er nød til at respektere ham for han hader at andre kigger på en. Forstår ham ikk hehe

tror slet ik jeg ville kunne leve sådan... jeg vil slet ik kunne finde mig i at min kæreste skulle bestmme hvordan jeg gik klæd... selvfølgelig ville ejg da ik ligne en undskyld ordet ludder (i ved hvad jeg mener) eller gå nøgen rundt... men jeg vil ha lov til og ha det godt...

kan han ik finde sig i deg kan han smutte... er sku for ung til og la en mand bestemme over mit liv... på det punkt altså...

Anmeld

14. april 2011

FruPudderkvast

JA JA JA OG ATTER JA!! selvfølgelig må man være lækker selvom man har en kæreste.. Jeg tog 25 kg på under min fødsel og jeg er endelig (et år efter) nået under startvægten - og jeg elsker det! Så selvfølgelig må jeg nyde endelig at hoppe i noget tøj som jeg føler mig pæn i..

Derudover kunne min kæreste aldrig drømme om at fortælle mig hvad jeg må og ikke må gå i.. Og han skulle for den sags skyld heller ikke prøve

Vil din kæreste ikke have en kæreste der føler sig smuk, med selvtilliden i vejret og hovedet højt? Det lyder for mig helt hul i hovedet at du ikke MÅ klæde dig som du lyster.. Hvad er hans begrundelse for at han mener at han skal bestemme over dig og din påklædning?

Anmeld

14. april 2011

miinimeal

nu har jeg ike kæreste, men men men min kæreste skulle ikke bestemme om jeg skulle have lidt lårkort på eller en smugle nedringet, jeg vil ikke se billig ud, og mener jeg bestemt heller ikke jeg gør, men min kæreste skulle ikke bestemme hvordan jeg så ud, han måtte meget gerne komme med sine meninger men men men han skulle sørme ikk bestemme så meget over mig at jeg skulle gå i mormors striktrøje og kæmpe kogging bukser(eks)

siger en anden meget ung mor, som ja lige er begyndt at gå ordenligt op i sig selv igen(;

Anmeld

14. april 2011

MaliksMor

IsjaLuna skriver:

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

det er helt det samme herhjemme

- jeg har det lidt blandet med det - på en måde synes jeg det er for meget - på den anden side, for jeg den føles at han ikke er ligeglad med mig - hvis du forstår..

men, kan sagtens føle dig

Anmeld

14. april 2011

DK

Min kæreste elsker når jeg ser godt ud! Så hvisker han altid til mig når vi er til en stor fest: "du er som altid den aller smukkeste/lækreste/hotte i aften"! Så er han da bare super stolt over at have mig med/være sammen med mig!

Din kæreste må være meget usikker siden han ikke kan tåle at du ser godt ud! Måske du skal tale lidt med ham om det? Han vil da heller ikke kunne lide at du begynder at ligne udskidt æblegrød?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.