rart at vide jeg ikk er den eneste, jeg har brugt de sidste to uger i den samme grimme kjole fordi det er det eneste der dækker mig nok i min kærestes verden, og som jeg kan passe over min store gravide mave... og ærligt, så hænger hans meninger om mit tøj og udseende mig laaaangt ud af halsen, mine kjoler er for korte og han mener bestemt at man kan se min røv selvom jeg har tykke leggins på, og hvis jeg foreksempel har mine lækre lange extentions i eller gør lidt ud af mig selv tror han at jeg skal ud og lave noget med en anden.... kunne fortsætte...
alene det at jeg går i bad før han kommer hjem fra arbejde og prøver at være lidt lækker med nyt frækt undertøj and so, på trods af min mave, så tror han bare at jeg har haft en hemmelig gæst og det er for denne her ikke eksisterende gæst jeg har gjort mig lækker for.... og jeez, kan vel ikke være så svært at forstå at jeg bare ikke på nogen som helst måder føler mig en skid lækker når jeg lugter af sved og våd hund(når jeg sover lægger jeg altså ikke mærke til at hunden lægger sig op til mig i sengen, pænt klamt især for tiden da hun er i løbetid, ad ad ad siger jeg bare!)...'
hvis du finder en løsning så man kan få kæresten til at forstå at man godt må være lækker selvom man er gravid/mor med kæreste/mand, så sig endelig til! 
Anmeld