Må man være lækker selvom man har en kæreste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

IsjaLuna

Fisenberg skriver:

du må tale med ham, om det.

også selv om at han hisser sig op, sig det er vigtigt for dig

så du kan have det godt og så du også kan vise dig for ham

Tror faktisk at jeg vil begynde at skrue op for at være feminin lidt efter lidt Når han begynder at lægge mærke til det og brokke sig, SÅ kommer krigen :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

sne190810

IsjaLuna skriver:

Tror også han er usikker, men har aldrig gjort noget der kunne gøre at han ikke kunne stole på mig...

Siger jeg at der var nogen der synes jeg så godt ud da jeg var på vej hjem, bliver han mistænksom og negativ og hidser sig op med: Hvad gjorde du! Hvor var det? Hvordan så han ud? 

Men siger det altid til ham lang tid efter det er sket, så han ikke gør personen noget, det gør og så at vi bliver uvenner... 

Men stadig fortæller han mig at jeg er smuk ligemeget hvad, selv når jeg er syg og ligger og brækker mig, er han så dum at sige det DERFOR synes han ikke jeg skal vise mig !! 

U-R-E-T-F-Æ-R-D-I-G-T !

Hvorfor fortæller du ham det så, når du ved hvad reaktionen er?

Altså jeg mener ..... Du skriver du også først alligevel først fortæller ham det lang tid efter. Hvorfor så i det hele taget fortælle det?

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

IsjaLuna skriver:

Tror også han er usikker, men har aldrig gjort noget der kunne gøre at han ikke kunne stole på mig...

Siger jeg at der var nogen der synes jeg så godt ud da jeg var på vej hjem, bliver han mistænksom og negativ og hidser sig op med: Hvad gjorde du! Hvor var det? Hvordan så han ud? 

Men siger det altid til ham lang tid efter det er sket, så han ikke gør personen noget, det gør og så at vi bliver uvenner... 

Men stadig fortæller han mig at jeg er smuk ligemeget hvad, selv når jeg er syg og ligger og brækker mig, er han så dum at sige det DERFOR synes han ikke jeg skal vise mig !! 

U-R-E-T-F-Æ-R-D-I-G-T !

Ej, du tværer det jo ud i fjæset af ham... Lad da være med at fortælle ham sådan noget... Du tirrer ham jo bevidst med det... Og nyder sikkert at han vil have dig for sig selv... Det giver bare drama... Fint nok, men så er du i denne situation selv ude om det... Og han har en ting at huske når han føler sig usikker en anden gang...

Anmeld

14. april 2011

millesofie

IsjaLuna skriver:

Tror faktisk at jeg vil begynde at skrue op for at være feminin lidt efter lidt Når han begynder at lægge mærke til det og brokke sig, SÅ kommer krigen :p

go pige

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

IsjaLuna skriver:

Det ogs bare vores kultur ..

At nu hvor vi er forlovede og nok skal giftes en dag, så er det KUN HAM der må 'se' mig. Men sys det er pjat.... Men det er pjat jeg er blevet vant til og også TRÆT af !

Altså, nu bor i jo her... Min ex var fra Iran... Men jeg er dansk og vi bor i Danmark... Ingen mand ejer sin partner her... Vi er frie og selvstændige mennesker her...

Anmeld

14. april 2011

Fenja09

IsjaLuna skriver:

Hej jeg er en ung mor på 18, der stadig har BRUG FOR at se lidt godt ud!

Jeg smed alle de 18 kg med det samme efter fødslen så jeg var pæn igen (var enlig det tidspunkt).  Jeg sørgede altid for at se godt ud og holdte mig i form. Jeg var afhængig af at se godt ud, kan man sige, jeg havde det godt! 

Nu er jeg sammen med min datters far og med tiden er jeg blevet mere og mere ligeglad med mit udseende  Utroligt nok har jeg taget over 10 kg. på i løbet af de sidste 6 måneder... 

Pointen er at jeg snart har tabt mig igen og SAVNER AT VÆRE LÆKKER !! Har brug for det inden jeg går psygisk ned... 

Nu er forskellen så bare at jeg har en kæreste. En kæreste der ikke kan lide jeg viser for meget. (Må ikke vise ben, bryster, eller bare 10 cm over brystet!, og heller ikke maven)

Hvordan kan jeg så føle mig smuk? Hvis jeg skal dække mig fra top til tå? Og så er det endda snart SOMMER!!!

Det er uretfærdigt 

HVIS I HAR EN KÆRESTE:

ER DIN MAND LIGEGLAD MED HVORDAN DU KLÆDER DIG? HVOR MEGET VISER DU DIG? HAR DU OGSÅ BRUG FOR AT FØLE DIG SMUK ?   

For at svare direkte på dit spørgsmål - så er min kæreste godt nok fuldstændig ligeglad med hvordan jeg går klædt, så længe jeg har det godt med det

Derudover vil jeg tilføje, at jeg bestemt ikke behøver at vise en masse hud for at føle mig godt tilpas og pæn. Men din alder taget i betragtning så kan jeg nu godt forstå, hvis du føler at du godt vil vise lidt af din krop - tror det forsvinder lidt jo ældre man bliver

Og mht at vi går sommeren i møde, ja så er det jo næsten fysisk umuligt ikke at vise ben, arme, bryst eller andet medmindre man skal gå i vintertøj

Håber din kæreste vil forstå dig, hvis du snakker med ham om det.

/Fenja

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

sne190810 skriver:

Hvorfor fortæller du ham det så, når du ved hvad reaktionen er?

Altså jeg mener ..... Du skriver du også først alligevel først fortæller ham det lang tid efter. Hvorfor så i det hele taget fortælle det?

Får dårlig samvittighed hvis jeg ikk gør.. siger det til ham så han kan stole på mig.. ved godt det lyder underligt, men jeg er bare nødt til at fortælle det. nu er det ogs længe siden nogen har sagt noget, for er blevet midlertidigt buttet 

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

ønskebarn74 skriver:

Ej, du tværer det jo ud i fjæset af ham... Lad da være med at fortælle ham sådan noget... Du tirrer ham jo bevidst med det... Og nyder sikkert at han vil have dig for sig selv... Det giver bare drama... Fint nok, men så er du i denne situation selv ude om det... Og han har en ting at huske når han føler sig usikker en anden gang...

det er svært at forklare. kan godt se du misforstår det... men han har altid været jaloux også med sine eks'er. 

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

IsjaLuna skriver:

det er svært at forklare. kan godt se du misforstår det... men han har altid været jaloux også med sine eks'er. 

Nej man skal da være hvirkelig dum at fortælle sin jaloux mand at der var nogen der gloede efter en og synes man er lækker...

Anmeld

14. april 2011

mika.F

rart at vide jeg ikk er den eneste, jeg har brugt de sidste to uger i den samme grimme kjole fordi det er det eneste der dækker mig nok i min kærestes verden, og som jeg kan passe over min store gravide mave... og ærligt, så hænger hans meninger om mit tøj og udseende mig laaaangt ud af halsen, mine kjoler er for korte og han mener bestemt at man kan se min røv selvom jeg har tykke leggins på, og hvis jeg foreksempel har mine lækre lange extentions i eller gør lidt ud af mig selv tror han at jeg skal ud og lave noget med en anden.... kunne fortsætte...

alene det at jeg går i bad før han kommer hjem fra arbejde og prøver at være lidt lækker med nyt frækt undertøj and so, på trods af min mave, så tror han bare at jeg har haft en hemmelig gæst og det er for denne her ikke eksisterende  gæst jeg har gjort mig lækker for....  og jeez, kan vel ikke være så svært at forstå at jeg bare ikke på nogen som helst måder føler mig en skid lækker når jeg lugter af sved og våd hund(når jeg sover lægger jeg altså ikke mærke til at hunden lægger sig op til mig i sengen, pænt klamt især for tiden da hun er i løbetid, ad ad ad siger jeg bare!)...'

hvis du finder en løsning så man kan få kæresten til at forstå at man godt må være lækker selvom man er gravid/mor med kæreste/mand, så sig endelig til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.